Ik moest lachenquote:
Klinkt goed, mits er geen splinters in zitten ... kunnen jullie er allemaal wat leuks op kalkenquote:
met je takken van je spaarrekening afblijvenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Elke keer als ik geld heb denk ik 'omg' sparen. Maar ik trek even makkelijk mn spaarrekening weer leeg als ik iets leuks zie. Faal. Goeden verbeterpunt wel. Tips?
en denk aan je rijbewijs, rijbewijs hebben is makkelijker baan vinden straksquote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Elke keer als ik geld heb denk ik 'omg' sparen. Maar ik trek even makkelijk mn spaarrekening weer leeg als ik iets leuks zie. Faal. Goeden verbeterpunt wel. Tips?
Overmaken naar je moeder of iemand anders die je vertrouwt? Dat die een spaarrekening aan haar rekening koppelt waar ze het dan op zet?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
AWESOMESAUCE!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je kan wel lekker achter je oor krabben met zo'n hondenpoot
Er valt op het moment niet veel te halen dus dat scheeltquote:Op zondag 22 januari 2012 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met je takken van je spaarrekening afblijven
het is rustiek eikenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klinkt goed, mits er geen splinters in zitten ... kunnen jullie er allemaal wat leuks op kalken
Dan maakt mijn mama het opquote:Op zondag 22 januari 2012 22:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Overmaken naar je moeder of iemand anders die je vertrouwd? Dat die een spaarrekening aan haar rekening koppelt waar ze het dan op zet?
Nou, ik heb aangeleerd gekregen dat mijn spaarrekening alleen is voor dingen die écht nodig zijn, of die ik ontzettend graag wil en niet anders kan financieren. Dus collegegeld en schoolboeken, maar ook vakantie. Soms als ik iets heel erg ontzettend graag wil en het kost net teveel om zomaar van m'n betaalrekening af te halen dan doe ik het wel, maar dat is (naast de eerder genoemde dingen) eigenlijk alleen nog maar met m'n rode pumps en goede spijkerbroeken geweest.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan maakt mijn mama het op
Nee die heeft een heul andere bank en dat vind ik net teveel gedoe
Elke keer alsik zeg dat ik iets wil kopen moeten jullie gewoon zeiken mkay?
ik zeik elke keer al maar je luistert niet naar mijquote:Op zondag 22 januari 2012 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan maakt mijn mama het op
Nee die heeft een heul andere bank en dat vind ik net teveel gedoe
Elke keer alsik zeg dat ik iets wil kopen moeten jullie gewoon zeiken mkay?
verzendkosten mee laten betalenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef princess-a het volgende:
Vriendinnen die willen meebestellen met Lushik zei "m'n pakketje is net binnen joh, beter bestel je zelf wat" .. "Nee hoor ik wacht wel tot jij weer gaat bestellen"
De zoveelste die verwacht dat ze gratis mee kan bestellen als ik mn shizzle uit Engeland tover
Pfft, dan mogen ze verzendkosten meebetalen ook!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef princess-a het volgende:
Vriendinnen die willen meebestellen met Lushik zei "m'n pakketje is net binnen joh, beter bestel je zelf wat" .. "Nee hoor ik wacht wel tot jij weer gaat bestellen"
De zoveelste die verwacht dat ze gratis mee kan bestellen als ik mn shizzle uit Engeland tover
Mental imagequote:Op zondag 22 januari 2012 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zeik elke keer al maar je luistert niet naar mijik zal je volgende keer gewoon wel slaan met mijn geamputeerde been, heeft dat ding ook weer nut
Dit! Vind ik ook niet meer dan logisch eigenlijkquote:
net als mijn collega die toen nagellak ging meebestellen en helemaal flabberghasted was dat ik de verzendkosten procentueel doorberekendequote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef princess-a het volgende:
Ik wil dat zeg maar niet moeten 'vragen' en me dan nog schuldig voelen ook.. Deze keer had vriendinnetje zelf berekend wat zij had besteld en vroeg mn rekeningnummer om dat bedrag naar me over te maken. Toen ik aangaf dat meer dan het halve pakket van haar was en ze dus ook de verzendkosten mocht delen ging ze "akkoord met het bedrag"quote:
Dat inderdaad, want jij ging sowieso al bestellenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als mijn collega die toen nagellak ging meebestellen en helemaal flabberghasted was dat ik de verzendkosten procentueel doorberekendeuitzuigers!
wat een mongolenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wil dat zeg maar niet moeten 'vragen' en me dan nog schuldig voelen ook.. Deze keer had vriendinnetje zelf berekend wat zij had besteld en vroeg mn rekeningnummer om dat bedrag naar me over te maken. Toen ik aangaf dat meer dan het halve pakket van haar was en ze dus ook de verzendkosten mocht delen ging ze "akkoord met het bedrag"
deze vriendin is net zo, dus ik heb zoiets van nah
loool dat kan ik mij nog wel herinneren ja,quote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als mijn collega die toen nagellak ging meebestellen en helemaal flabberghasted was dat ik de verzendkosten procentueel doorberekendeuitzuigers!
Armen wijd open, benen wijd open, overdwars gaan liggen en genieten van alle ruimtequote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Armen wijd open, benen wijd open, overdwars gaan liggen en genieten van alle ruimteSlaap lekker
ja joh, die ging echt in discussiequote:Op zondag 22 januari 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Lieten ze dat ook echt merken ja? Als (en dat doe ik echt nooit) ik de verzendkosten niet zou verwachten en ik hoor dat je ze toch doorberekend had, zou ik echt een pokerface houden
Ik ben sowieso snel bang dat mensen me gierig of een zeikerd vinden, omdat ik niet mijn geld over de balk gooi met uitgaan enzo. Tuurlijk, als iemand een drankje voor me koopt, doe ik dat zeker wel terug. En ik ben ook best bereid om een rondje te geven. Maar ik ga geen rondjes geven omdat ik nog toevallig 100 euro op mijn rekening heb
takkewijfquote:Op zondag 22 januari 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja joh, die ging echt in discussie
Echt?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was dan wss ook meteen de laatste keer dat die mocht meebestellen?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeel bekend! Martini en mixdrankjes kosten niet hetzelfdequote:Op zondag 22 januari 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Unf, ik hou helemaal niet van rondjjes geven of 'potten' met uitgaan. Van die mensen die dan de hele avond van jouw geld dure dingen zuipen en als zij dan aan de beurt zijn jou en zichzelf bier geven
Ik koop mn drank wel zelf, klaaaar
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik doe altijd rondjes met stappen, ga toch alleen uit met mensen die ook bier zuipen en ik zuip zelf het hardst
goffer wat kon jij snel zuipen in de kroeg zeg!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik doe altijd rondjes met stappen, ga toch alleen uit met mensen die ook bier zuipen en ik zuip zelf het hardst
Ja we hebben er 1 tussen zitten die dat elke keer doetquote:Op zondag 22 januari 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Unf, ik hou helemaal niet van rondjjes geven of 'potten' met uitgaan. Van die mensen die dan de hele avond van jouw geld dure dingen zuipen en als zij dan aan de beurt zijn jou en zichzelf bier geven
Dat! Ik ben sowieso een trage drinker dus rondjes doen is erg onvoordelig voor mijquote:Op zondag 22 januari 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest dit serieus 4 keer lezen en wilde bijna gaan googelen wat het wasquote:
Goedzoquote:Op zondag 22 januari 2012 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het principe even goed uitgelegd en toen was ze stil.
Echt dat soort mensenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
GoedzoIk merk dat mijn vriendinnen ook wel verwachten dat ik niet moeilijk doe over structureel dingen voor ze betalen, omdat ik ook structureel meer verdien. Echt
HELL NO
Ik heb nooit zakkenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hou mn geld liever zelf bij me
Lol jaquote:Op zondag 22 januari 2012 23:10 schreef BGTes het volgende:
Waarom moeten die mensen in de SHJN topic op ALLE mani's reageren en dan ook echt met een zinnetje?
Niet hardop zeggen dat ze het verwachten hoor.. gewoon bij de bar blijven staan en niet vooruit stappen om te bestellen, als we net afgesproken hebben dat we weer gaan bestellen. Zolang ik mijn geld zelf verdiend heb geef ik het niet aan zequote:Op zondag 22 januari 2012 23:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt dat soort mensenAls je het al verwacht, maakt niet uit of ik miljonair of zwerver ben, dan krijg je helemaal niks van me
Dat moeten ze niet, dat mág.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:10 schreef BGTes het volgende:
Waarom moeten die mensen in de SHJN topic op ALLE mani's reageren en dan ook echt met een zinnetje?
Ja precies, dat soort mensen inddquote:Op zondag 22 januari 2012 23:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Niet hardop zeggen dat ze het verwachten hoor.. gewoon bij de bar blijven staan en niet vooruit stappen om te bestellen, als we net afgesproken hebben dat we weer gaan bestellen. Zolang ik mijn geld zelf verdiend heb geef ik het niet aan zeAlleen als ik iets vind op de grond tijdens het stappen ofzo, dan deel ik het
Er valt niet superveel meer te zeggen dan een zinnetje toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:10 schreef BGTes het volgende:
Als je dat zo kan regelen is dat relaxed. Maar ik drink soms na 1glas baileys opeens de hele avond water omdat het niet goed valt oid. Dan heb ik geen zin om. Mensen te gaan sponsoren. En dat gaat me echt niet om die 10 euro maar om het principequote:Op zondag 22 januari 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb nooit zakkenOf een fijn tasje. En dan is mijn rit met de taxi ook meteen geregeld. Ik vind het wel prima. En als ik een keertje minder geld heb wordt er ook niet moeilijk gedaan.
Maar dan krijg je van die gedwongen reactiesquote:
Daar had ik zin in!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:10 schreef BGTes het volgende:
Daar heb ik nooit last van hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:13 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar dan krijg je van die gedwongen reactiesIets zeggen om het zeggen, zeg maar
Ja dat snap ikquote:Op zondag 22 januari 2012 23:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je dat zo kan regelen is dat relaxed. Maar ik drink soms na 1glas baileys opeens de hele avond water omdat het niet goed valt oid. Dan heb ik geen zin om. Mensen te gaan sponsoren. En dat gaat me echt niet om die 10 euro maar om het principe
Droom lekker.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
En nu ga ik slapen en dromen over geld om vervolgens morgenvroeg teleurgesteld wakker te worden
Exactly my pointquote:Op zondag 22 januari 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
vooral als je dan van die mensen hebt die ineens dure drankjes gaan drinken omdat er gepot is
Vind ik zooo asociaal! Ik drink juist altijd alleen bier als er een pot is, anders voel ik me schuldig.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
vooral als je dan van die mensen hebt die ineens dure drankjes gaan drinken omdat er gepot is
Of helemaal ghappy omdat je faaltjes on-the-way hebt!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
En nu ga ik slapen en dromen over geld om vervolgens morgenvroeg teleurgesteld wakker te worden
Truste!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of die precies op het moment dat zij aan de beurt zijn om een rondje te geven geen dorst meer hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Daar heb ik nooit bij stil gestaanquote:Op zondag 22 januari 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het ook altijd zo zonde alsquote:
En pissen zonder te betalen!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
tegenwoordig zuip ik alleen nog thuis, hele avond lol met z'n vieren voor 25 euro
Pisstempel..quote:Op zondag 22 januari 2012 23:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En pissen zonder te betalen!Hier moet je 50 cent betalen of 2,50 dan krijg je een pisstempel en mag je de hele avond.
Maar als ik besluit om geen stempel te nemen moet ik de hele avond, en als ik een stempel heb haal ik hem er niet uit
Ik vraag me toch echt af hoe iemand dat doet, ¤80 uitgeven.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo zonde alsuit is geweest en 80 euro lichter thuiskomt. Ik ga zelf bijna nooit uit en als ik ga, neem ik maximaal 50 euro mee.
¤80?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo zonde alsuit is geweest en 80 euro lichter thuiskomt. Ik ga zelf bijna nooit uit en als ik ga, neem ik maximaal 50 euro mee.
Die halen 2 bier voor iedereen tegelijk en gaan van 11 tot 5 stappen. Ik weet ook niet hoe hij het doet, maar hij doet hetquote:Op zondag 22 januari 2012 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af hoe iemand dat doet, ¤80 uitgeven.
Ik bedoel, afgelopen vrijdag ¤30 kwijt en daar zat ook de toegang bij in.
Afgelopen nacht viel het trouwens reuze mee, we hadden op een verjaardag ingedronken en ik had 50 euro gepind. En we gingen met 35 weer naar huisquote:Op zondag 22 januari 2012 23:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
¤80?ik ben meestal met 20 euro wel klaar
(voordrinken niet meegerekend)
Ik geef eigenlijk nooit meer dan 20 uit. En meestal minder omdat ik vaak met broers en zus enzo ga, en die werken al fulltime dus betalen dan voor mij. Maar als ze roepen dat ik een rondje moet halen heb ik daar dan dus wel het geld voor.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
¤80?ik ben meestal met 20 euro wel klaar
(voordrinken niet meegerekend)
Uitgaan in Almere stelt niet zoveel voor en ook niet zoveel keuzequote:Op zondag 22 januari 2012 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
en kroegen waar je moet dokken om te pissen_!!!
80 euro haal ik hier veertig bier voor. Dat red ik niet zonder minstens twee keer kotsen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
sommige mensen verstouwen iets meer drank dan anderen he![]()
Wie zegt dat ze dat niet doen?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
80 euro haal ik hier veertig bier voor. Dat red ik niet zonder minstens twee keer kotsen.
Amersfoort!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
40 bier ga ik niet redden voor 80 euro hier, maar betalen voor plassen is bijna nooit in Amersfoort.
Ja het is echt bizar veel.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
80 euro haal ik hier veertig bier voor. Dat red ik niet zonder minstens twee keer kotsen.
'Lol ja mannen en geldquote:Op zondag 22 januari 2012 23:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en mijn vriend kijkt niet zo op de centjes.Die geeft rustig twee rondjes achter elkaar. En als er 1 tussen zit die nooit terug doet komt ie daar pas na 3 keer stappen met diegene achter
The plot thickensquote:Op zondag 22 januari 2012 23:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en in die 80 zit dan ook entree, plassen, taxi inbegrepen he.
Ja dan zit je er indd gauw aanquote:Op zondag 22 januari 2012 23:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
'Lol ja mannen en geldMn ex raakte altijd gefrustreerd omdat ik 20 euro uitgaf, en hij makkelijk 50+ maar die dronk dan ook whiskey
Mwehehehequote:Op zondag 22 januari 2012 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
tachtig euro zal ik ook niet snel uitgeven, tenzij ik met een groepje ben en dusdanig dronken dat ik niet doorheb dat ik de enige ben die steeds bier haalt
Voor 11uur gratis en anders mag je 7,50 dokkenquote:
Entree doen we al helemaal niet aan. En ik fiets.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en in die 80 zit dan ook entree, plassen, taxi inbegrepen he.
Dit!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
geen alcohol mogen door medicijnen, goedkope oplossing
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Entree doen we al helemaal niet aan. En ik fiets.
Alleen wel jammer dat je eventuele bijwerkingen niet kunt verzachten met een beetje alcohol.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
geen alcohol mogen door medicijnen, goedkope oplossing
Dat.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Entree doen we al helemaal niet aan. En ik fiets.
Wij krijgen wel een heul mooi bandjequote:Op zondag 22 januari 2012 23:31 schreef princess-a het volgende:
@SQ.. in het dorp waar mijn mam woont betaal je ook entree, 5 euro en dan krijg je 2 muntjes. Dit omdat er vooral 15-16 jarigen komen die anders heul niet besteden
De grootste bijwerking bij mij zijn zeikende mensen, dus dan zou ik idd graag wel willen zuipen zodat ik ze niet meer merkquote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat je eventuele bijwerkingen niet kunt verzachten met een beetje alcohol.
Garderobe is een euro per jas hierquote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
echt serieus, ik betaal dus geen entree, geen garderobe en geen plasgeld. Kroegen waar ze dat flikken, vermijd ik gewoon
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De grootste bijwerking bij mij zijn zeikende mensen, dus dan zou ik idd graag wel willen zuipen zodat ik ze niet meer merk
Dat.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
echt serieus, ik betaal dus geen entree, geen garderobe en geen plasgeld. Kroegen waar ze dat flikken, vermijd ik gewoon
Bwhehequote:Op zondag 22 januari 2012 23:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De grootste bijwerking bij mij zijn zeikende mensen, dus dan zou ik idd graag wel willen zuipen zodat ik ze niet meer merk
Ik pas anderhalf jaar geleden voor het eerst, en in totaal nog maar 3. Maar woon jij ook ergens in omgeving Amersfoort dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:31 schreef AmyGrace het volgende:
Ik heb nog nooit een kater gehad.Hulp!
In het centrum van A'foort! Ik scoor altijd alle leuke lakjes voor jij ze gezien hebt.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik pas anderhalf jaar geleden voor het eerst, en in totaal nog maar 3. Maar woon jij ook ergens in omgeving Amersfoort dan?
Garderobe kost bij ons soms ook wel geld, maar bij veel plekken is garderobe niet verplicht. Bij eentje wel, en daar pakken ze hem anders van de grond, hangen hem aan een los rek en dan moet je alsnog betalen om hem terug te krijgen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Garderobe is een euro per jas hier
Aaah! Dus daarom kan ik ze nooit vinden! Allemaal jouw schuld.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:35 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
In het centrum van A'foort! Ik scoor altijd alle leuke lakjes voor jij ze gezien hebt.![]()
Bwhehe.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Garderobe kost bij ons soms ook wel geld, maar bij veel plekken is garderobe niet verplicht. Bij eentje wel, en daar pakken ze hem anders van de grond, hangen hem aan een los rek en dan moet je alsnog betalen om hem terug te krijgen.
Ga eens verhuizen ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe.
Ik besef me net dat ik al 11 euro kwijt ben om goed en wel binnen te komen in die tent. Tel er nog 15 euro bovenop voor een taxi en je zit al op de helft van mijn budget
Ha-ha!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaah! Dus daarom kan ik ze nooit vinden! Allemaal jouw schuld.![]()
Oehhh, dan is jouw nagellakverzameling bekijken opeens zo binnen handbereik!
Binnenkort! Naar Rotterdam (naja omgeving Rotterdam).quote:
Dat was het eerste wat ik tijdens mijn les recht leerde. Dat dat dus zeker niet het geval isquote:Op zondag 22 januari 2012 23:37 schreef princess-a het volgende:
Ohja garderobe betalenen kroegeigenaren die dan denken dat ze niet verantwoordelijk zijn voor je jas
Deal! Hoeveel heb je er intussen? Moet wel de moeite waard zijn natuurlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan mag je de mijne ook komen bekijken hoor.
Maar wat grappig dat je dan zo dichtbij woont!
Dat ze dat inderdaad niet zijn,of dat ze dat stiekem wel zijn? Ik leerde namelijk tijdens mijn les recht van welquote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik tijdens mijn les recht leerde. Dat dat dus zeker niet het geval was
Bij ons moeten je tas en jas apart. Want je hebt een apart tas-bonnetje. Dus dan ben je meteen 2 euro kwijt.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Binnenkort! Naar Rotterdam (naja omgeving Rotterdam).
Uhm, dat het niet het geval was dat ze niet verantwoordelijk zijn. Ze zijn dus wel verantwoordelijkquote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat ze dat inderdaad niet zijn,of dat ze dat stiekem wel zijn? Ik leerde namelijk tijdens mijn les recht van wel
Ja maar, je moet ook zo'n klein tasje kopen waar precies een klein portemonneetje met pasjes in gaat, je telefoon en je sleutels. Dan hoef je daar iig geen garderobe voor.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij ons moeten je tas en jas apart. Want je hebt een apart tas-bonnetje. Dus dan ben je meteen 2 euro kwijt.
Ook als je hem niet in de, wel aanwezige, garderobe hebt gehangen?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhm, dat het niet het geval was dat ze niet verantwoordelijk zijn. Ze zijn dus wel verantwoordelijk
Precies, maar mijn telefoon is groot, mijn geld doe ik meestal los dus dat is geen probleem. Maar op het moment dat je een tasje bij je hebt, wilt iedereen dingen dumpenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, je moet ook zo'n klein tasje kopen waar precies een klein portemonneetje met pasjes in gaat, je telefoon en je sleutels. Dan hoef je daar iig geen garderobe voor.
Nee, alleen als je hebt betaald want dan zijn ze een overeenkomst aan gegaan. Je mag redelijker wijs verwachten dat zij de dienst leveren waarvoor je hebt betaald.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook als je hem niet in de, wel aanwezige, garderobe hebt gehangen?
Dat lijkt me niet. Het gaat er om dat jij betaald hebt om op je jas te letten, en de dienst die zij daar tegenover moeten stellen is dus het daadwerkelijk letten op je jas. Als ze dat niet doen zijn ze dus in gebreke en moeten ze je jas terug betalen. Als jij er zelf niet op gelet hebt, is het toch je eigen schuldquote:Op zondag 22 januari 2012 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook als je hem niet in de, wel aanwezige, garderobe hebt gehangen?
Bij ons ook, omdat het risico te groot is dat het er af dondert. En dan vinden we het niet meer terug.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij ons moeten je tas en jas apart. Want je hebt een apart tas-bonnetje. Dus dan ben je meteen 2 euro kwijt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij ons ook, omdat het risico te groot is dat het er af dondert. En dan vinden we het niet meer terug.
Maar mensen die hun nummer kwijt zijn en hun jas gaan beschrijven: "Hij is zwart ennuh hij heb een bontkraag"
Ligt een beetje aan de persoon waarmee ik ben, maar ik zou doen wat jij ook doet, hij het eten en ik de drankjes. Tenzij hij dus snel gaat betalen, dan ga ik niet moeilijk doenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met dates? Als je zeg maar uit eten gaat en daarna een drankje doetmeestal willen de mannen eten betalen enzo dus dan doe ik vaak de drankjes betalen want anders voel ik mij schuldig
laten jullie wel alles betalen of wat?
Ik deed vroeger altijd wel mijn geld tevoorschijn halen en echt willen betalen, als hij zegt dat hij het voor zijn rekening neemt dan liet ik hem zijn gang gaanquote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met dates? Als je zeg maar uit eten gaat en daarna een drankje doetmeestal willen de mannen eten betalen enzo dus dan doe ik vaak de drankjes betalen want anders voel ik mij schuldig
laten jullie wel alles betalen of wat?
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]vond dat op onze eerste date heul schattig ofzo. Dat ik mijn eigen geld mee had.
Duh, wat denk je dan.
181, ik heb ze net geteld. Dus een beetje karig.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Deal! Hoeveel heb je er intussen? Moet wel de moeite waard zijn natuurlijk.![]()
In welk deel van A'foort woon je?
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij ons ook, omdat het risico te groot is dat het er af dondert. En dan vinden we het niet meer terug.
Maar mensen die hun nummer kwijt zijn en hun jas gaan beschrijven: "Hij is zwart ennuh hij heb een bontkraag"
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
181, ik heb ze net geteld. Dus een beetje karig.
Schothorst, heb wel broers en zus die in het centrum zitten.
Dat, wanneer afgegeven en betaald zijn wij verantwoordelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Het gaat er om dat jij betaald hebt om op je jas te letten, en de dienst die zij daar tegenover moeten stellen is dus het daadwerkelijk letten op je jas. Als ze dat niet doen zijn ze dus in gebreke en moeten ze je jas terug betalen. Als jij er zelf niet op gelet hebt, is het toch je eigen schuld
Komt vanzelf goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
181, ik heb ze net geteld. Dus een beetje karig.
Schothorst, heb wel broers en zus die in het centrum zitten.
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat, wanneer afgegeven en betaald zijn wij verantwoordelijk.
Meteen ook de reden dat ik met sommigen weiger samen te werken, slordige mensen in garderobes.Of ook leuk, die keer dat tig nummers verkeerd op hun haak hingen (dus slordig achtergelaten de voorgaande keer). Damn, wat voelde dát kut.
Ja maar ja maar, vergeleken met Amy!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]Volgens mij heb ik er niet eens 30
Ik kan ze niet meer kwijt.quote:
Ik val heel erg mee hoor! Kijk eens hoeveel SQ er heeft..quote:Op zondag 22 januari 2012 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, vergeleken met Amy!
[..]
Ik kan ze niet meer kwijt.En m'n moeder vind het nu toch wel écht genoeg geweest, dus ik durf niet meer zo goed.
Moeders die denken dat je nog wel te redden bentquote:Op zondag 22 januari 2012 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, vergeleken met Amy!
[..]
Ik kan ze niet meer kwijt.En m'n moeder vind het nu toch wel écht genoeg geweest, dus ik durf niet meer zo goed.
Het hangt bij ons nogal van de drukte en de toestand van de klant af. Op een rustig moment wil ik best rondneuzen of ik 'm vinden kan. (Mensen stoppen de raarste dingen in hun zakken.)quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
is ook eens zijn bonnetje kwijt geweest, toen hij alleen uit was. Anders bewaar ik het altijd. Mochten we lekker de volgende dag na 3en terugkomen om zijn jas op te halen.
Hij met zijn brakke kop.
Hoeveel heb jij er dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:50 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik val heel erg mee hoor! Kijk eens hoeveel SQ er heeft..![]()
Lief hè! Meteen nog een reden dat ik uit huis wil wel, geen commentaar meer op wat ik koop.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moeders die denken dat je nog wel te redden bent
Ja dat mocht hij dus nietquote:Op zondag 22 januari 2012 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hangt bij ons nogal van de drukte en de toestand van de klant af. Op een rustig moment wil ik best rondneuzen of ik 'm vinden kan. (Mensen stoppen de raarste dingen in hun zakken.)
Maar als er 500 man naar huis wil, mogen ze mooi wachten tot ik leeg ben.
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:52 schreef BGTes het volgende:
De enige kroeg waar ik heen ga heeft alles gratis, geen enkel drankje duurder dan 4 euro, bier 2 (en dan krijg je dus zo'n groot glas), en iedereen spreekt daar alleen maar Engels
Gelukkig niet! Ik kwam er bij de derde die niet klopte achter, dus uiteindelijk "slechts" twee jassen omgewisseld. Maar weten dat het fout ging, ook al is het buiten je schuld, is gewoon niet tof op zo'n moment.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Kwam je daar ook echt pas achter toen jullie gingen sluiten en iedereen zijn jas wilde hebben? Want ik vind het als alles geordend is al een chaos (bij ons dan).
Jonge, dat is ver weg!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:54 schreef BGTes het volgende:
[..]
Is in NijmegenDus als je daar een keer gaat stappen..
Staat wel tegenover dat je dan minder geld hebt om dingen te kopen hequote:Op zondag 22 januari 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er dan?
En SQ is natuurlijk een geval apart.
[..]
Lief hè! Meteen nog een reden dat ik uit huis wil wel, geen commentaar meer op wat ik koop.
Nee dat kan ik me voorstellen ja!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig niet! Ik kwam er bij de derde die niet klopte achter, dus uiteindelijk "slechts" twee jassen omgewisseld. Maar weten dat het fout ging, ook al is het buiten je schuld, is gewoon niet tof op zo'n moment.
Damn, lekker klantonvriendelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:53 schreef princess-a het volgende:
Dat doet mij dan weer denken aan de chica die mijn jas op de grond had laten vallen en ook vond dat ik anderhalf uur moest wachten tot ze leeg was, of maar zonder jas door de sneeuw moest gaan
Gelukkig trok ik aan het langste eind, anders was ik mooi gefuckt
Daarom koop ik ze nu nog.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Staat wel tegenover dat je dan minder geld hebt om dingen te kopen heMaar tis indd een voordeel
Een van de velen
oh ja, in de categorie dingen die je bij mij niet kwijt moet maken zijn games .. ik ging dus vrijdag naar de bruna om dj hero op te halen waren ze hem kwijtquote:Op zondag 22 januari 2012 23:53 schreef princess-a het volgende:
Dat doet mij dan weer denken aan de chica die mijn jas op de grond had laten vallen en ook vond dat ik anderhalf uur moest wachten tot ze leeg was, of maar zonder jas door de sneeuw moest gaan
Gelukkig trok ik aan het langste eind, anders was ik mooi gefuckt
Och... tussen de 300 en de 400, laten we het daarop houden.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er dan?
En SQ is natuurlijk een geval apart.
[..]
Lief hè! Meteen nog een reden dat ik uit huis wil wel, geen commentaar meer op wat ik koop.
Slaap lekker, sterkte met je been!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:59 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga ook naar bed, toch maar proberne wat slaap te pakken
truste dames
Jij hebt er meer dan 400.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
en amy, dan heb ik echt nauwelijks meer dan jij hoor
en mirjam heeft er zeshonderd ofzo
Ik zei steeds "iig meer dan 100", maar nu heb ik ze geteld dus nu weet ik het.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Och... tussen de 300 en de 400, laten we het daarop houden.Het klinkt misschien stom, maar ik vind het nog wel meevallen.
Dat bedoel ik. Mensen met 4 helmers vol.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zei steeds "iig meer dan 100", maar nu heb ik ze geteld dus nu weet ik het.
Nouja, ik weet mensen die er wel 1000 hebben, dan valt dit ook nog best mee toch.
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja, in de categorie dingen die je bij mij niet kwijt moet maken zijn games .. ik ging dus vrijdag naar de bruna om dj hero op te halen waren ze hem kwijtging ze zeggen dat ik maar naar tnt moest bellen, dus ik heb gezegd dat ze nog maar een keer goed moest zoeken, vond ze hem uiteindelijk dus toch wel, blij dat ik niet weg was gegaan
![]()
Ik zag laatst het stashje van een collegaatje, die naar eigen zeggen vet veel had. Het kostte me wat moeite om niet hard te gaan lachen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zei steeds "iig meer dan 100", maar nu heb ik ze geteld dus nu weet ik het.
Nouja, ik weet mensen die er wel 1000 hebben, dan valt dit ook nog best mee toch.
Niet smerig?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat een film, die Human Centipede... ik heb alleen maar keihard zitten lachen
Aanrader als je van slechte films en van lachen houdt
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:01 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Mensen met 4 helmers vol.
Herkenbaar! Vakantiemeisje wat verklaarde dat ze nieiemand kende die meer nagellak had dan zij, had ze er echt iets van 50 ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag laatst het stashje van een collegaatje, die naar eigen zeggen vet veel had. Het kostte me wat moeite om niet hard te gaan lachen.![]()
En zó veel heb ik niet eens.
Collega in kwestie had er dertig. En dan vooral Hema, essence en catrice enzo, want de rest was zo duur.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]
Herkenbaar! Vakantiemeisje wat verklaarde dat ze nieiemand kende die meer nagellak had dan zij, had ze er echt iets van 50 ofzo.
Zit ook een kern van waarheid in.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Collega in kwestie had er dertig. En dan vooral Hema, essence en catrice enzo, want de rest was zo duur.
Mwah, wat is smerig. Het was de bedoeling dat het smerig was, maar dat kwam niet heel erg echt overquote:
Bwhehe nou dan ga ik er binnenkort ook maar aan geloven.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mwah, wat is smerig. Het was de bedoeling dat het smerig was, maar dat kwam niet heel erg echt over
En ik zet mijn mindset dan gewoon op "niet inleven" en dan gaat het helemaal prima
Ik vond het kort gezegd gewoon lachwekkend, maar wel humor.
Heb nu opdracht gegeven om deel 2 maar te downloaden hehehehe
Ik weet niet eens meer wat mijn eerste opberger was.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zit ook een kern van waarheid in.Ik heb bijna 80 van Essence en Catrice, maar daarnaast dus nog 100.
30 is een hele lieve stash! Ik weet mijn eerste stash-picture nog wel, toen had ik nog ruimte over in mijn eerste schoenendoos.
mochten we ooit een (foute) horror/slash filmavond gaan houden, wat me serieus wel erg leuk lijkt, ik lul ook altijd door de films heen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe nou dan ga ik er binnenkort ook maar aan geloven.
Ja ik hou wel van dat soort mensenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mochten we ooit een (foute) horror/slash filmavond gaan houden, wat me serieus wel erg leuk lijkt, ik lul ook altijd door de films heen.
"whehehehe, moet je zien hoe nep, whehehehehe, er zat al bloed aan de deur voor ze hem aangeraakt had" etc etc
quote:An experiment in genetic engineering turns harmless sheep into blood-thirsty killers that terrorize a sprawling New Zealand farm.
Ik schiet meestal in enorme lachbuien. Bij de remake van de exorcist ook, werd zo'n ventje gespiest, ik pieste bijna in m'n broek. Leuk, in de bios.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mochten we ooit een (foute) horror/slash filmavond gaan houden, wat me serieus wel erg leuk lijkt, ik lul ook altijd door de films heen.
"whehehehe, moet je zien hoe nep, whehehehehe, er zat al bloed aan de deur voor ze hem aangeraakt had" etc etc
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik hou wel van dat soort mensenBeetje de spanning weglachen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit is een foute bazenfilm joh!
Ik heb hem nu 3 x gezien, moest er gewoon 3 x keihard om lachen.
http://www.imdb.com/title/tt0779982/
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
ik heb zo gelachen tijdens het zien van A Nightmare on Elmstreet in de bios. Iedereen klappen en joelen enzoquote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schiet meestal in enorme lachbuien. Bij de remake van de exorcist ook, werd zo'n ventje gespiest, ik pieste bijna in m'n broek. Leuk, in de bios.
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schiet meestal in enorme lachbuien. Bij de remake van de exorcist ook, werd zo'n ventje gespiest, ik pieste bijna in m'n broek. Leuk, in de bios.
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De geschrokken blikken van de rest maakten dat ik nog harder moest lachen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb zo gelachen tijdens het zien van A Nightmare on Elmstreet in de bios. Iedereen klappen en joelen enzo
Echt, dat maakt de sfeer zoveel beter vind ik![]()
Alle mensen die gebeten worden veranderen in evil schapenquote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alle mensen die gebeten worden veranderen in evil schapen![]()
Impressie van de film:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat dacht ik dus ook toen we in Noorwegen omsingeld waren door schapenquote:
Suffe boerderijdieren die moordlustig wordenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen we in Noorwegen omsingeld waren door schapen![]()
Er is ook een soort koeienversie van, Isolation heet die geloof ik. Is net zo briljant!
Ik ben heel hard op zoek met de post waarin ik dat laat zien, maar kan het niet vinden.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat mijn eerste opberger was.De tweede wel, dat was een bak van de blokker of xenos waar er maximaal dertig in pasten. Daarna een ladenkastje van de blokker en daarna helmer.
En altijd door "mysterieuze genetische experimenten" veranderen in bloeddorstige, snel groeiende foetussen die mensen aanvallenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Suffe boerderijdieren die moordlustig worden
Inddquote:Op maandag 23 januari 2012 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En altijd door "mysterieuze genetische experimenten" veranderen in bloeddorstige, snel groeiende foetussen die mensen aanvallen
Bovengenoemde films zijn eerder humorfilms, dan horrorquote:Op maandag 23 januari 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh, ik post hem wel gewoon opnieuw. Kijk, mijn eerste stashfoto, toen m'n stash nog lief en mini was:
[ afbeelding ]
How cute!
Ik doe niet aan horror enzo, dus kan echt helemaal niet meepraten.
Dit is zo'n 1/3de van wat ik nu heb.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bovengenoemde films zijn eerder humorfilms, dan horror
Maaruh, ik heb ongeveer 1/3 van jouw verzameling daar
Ach, niks mis mee allemaal toch. Het geld wat jij nu overhoudt (of gewoon niet uit geeft) door geen 5 Helmers vol te hebben staan, kun je mooi voor andere zaken gebruiken
Zo gebruik en koop ik make-up als ik daar zin in heb, maar alleen als ik er geld voor heb.
Gelukkig is dat er wel altijd genoeg enzo, maar ik hou me wel enigszins aan banden. Bovendien vind ik de dure merken vaak tegen vallen enzo. Maar nieuwe collecties of net zoals nu die Sleek lipsticks, daar kan ik wel lekker naar uit kijken om die te hebben en gebruiken![]()
Ben nu al benieuwd wanneer mijn pakje komt
Ik heb er denk ik wel minder. Maar qua make-up ben ik eigenlijk wel een beetje verzadigd dus nu stap ik langzaam over op nagellakquote:Op maandag 23 januari 2012 00:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh, ik post hem wel gewoon opnieuw. Kijk, mijn eerste stashfoto, toen m'n stash nog lief en mini was:
[ afbeelding ]
How cute!
Ik doe niet aan horror enzo, dus kan echt helemaal niet meepraten.
die heb ik op dvd, wat een meesterlijke kutfilmquote:Op maandag 23 januari 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Dit is een foute bazenfilm joh!
Ik heb hem nu 3 x gezien, moest er gewoon 3 x keihard om lachen.
http://www.imdb.com/title/tt0779982/
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Vooral leuk als je je dan kleed als een meisjesmeisjequote:Op maandag 23 januari 2012 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
en ik stond in deze contreien altijd bekend als koningin van de wansmaak, het doet me deugd te weten dat er best veel vrouwelijke soortgenoten zijn
ohnee, dat doe ik nietquote:Op maandag 23 januari 2012 08:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Vooral leuk als je je dan kleed als een meisjesmeisje
Ik bedoelde geen Candy Candy-kleding heur, maar gewoon, rokje, damesshirtje, laarzen ofzo. In elk geval niet een spijkerbroek en een wolvenshirt, zeg maarquote:Op maandag 23 januari 2012 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
is er wel zoiets als een meisjemeisjes outfit voor dertigjarigen? Ik zie meteen zo'n overdreven poppige kostuumlook voor me
Op je collega richten en knijpen!quote:Op maandag 23 januari 2012 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
pusbultje op mijn vingertop, like wtf
stomme phishersquote:PayPaI- Your PayPaI account has been suspended. For your proection!
Security Issue
We are sorry to inform you that your PayPal Account has been suspended.
A high number of failed login attempts have been recorded on your online account.
As a security measure we had to temporarily suspend your account.
To restore your account we have attached a form to this email.
Please download the form and follow the instructions on your screen.
NOTE: The form needs to be opened in a modern, javascript enabled, browser
We apologize for any inconvenience this may have caused.
Sincerely,
PayPal
Goedemorgen allquote:Op maandag 23 januari 2012 09:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
een wolvenshirt
Goeiemorgen peep0l
Sjaan hoe is het met je pootje?
Moah, de spelfout in de titel geeft het ook wel weg heurquote:Op maandag 23 januari 2012 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
het leuke is, en dat zie je niet op Fok, is dat deze mail van paypai komt. Met een hoofdletter i dus
Ja, dat soberzo.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moah, de spelfout in de titel geeft het ook wel weg heur
Succes strakjesquote:Op maandag 23 januari 2012 09:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goedemorgen all
Meh nog bagger helaas, moet straks naar de dokter toe
Ik vraag me alleen of hoeveel mensen er wél intrappenquote:
die mensen mag je niet loslaten op internet...quote:Op maandag 23 januari 2012 09:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen of hoeveel mensen er wél intrappen
Mijn ouders zouden er bijvoorbeeld intrappen...
11:40quote:Op maandag 23 januari 2012 09:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En succes bij de dokter, hoe laat ben je?
JONGE IK KAN TOCH NIE SHOPPEN!quote:Op maandag 23 januari 2012 09:39 schreef Mss het volgende:
Oh hai! Ik ga weer sporten, dus als jullie me binnen nu en een half uur hier zien: schop me dan even terug!
ff quoten...quote:Op maandag 23 januari 2012 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JONGE IK KAN TOCH NIE SHOPPEN!
ik sla wel
HI!quote:
Leuk is dat altijd jaquote:Op maandag 23 januari 2012 10:11 schreef Diconnected het volgende:
Zo klaar met fysio, ben kapot! Nu wachten bij de internist tussen de ouwe dakkies die over al hun pijntjes praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2012 10:20:16 ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bubs mag ik twee dozen nagellak om te revieuwen?Je mag best 2 doosjes hebben hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dozen nagellak he, helemaal volquote:Op maandag 23 januari 2012 10:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je mag best 2 doosjes hebben hoor
Wil je ze niet om te revieuwen?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
bubsel, ik heb ook een vraag. Waar koop jij die kleine ziplock zakjes waar jij je lakkies in verpakt? Mag via PM. Ik ben er naarstig naar op zoek
ik betwijfel of bubs meer klanten krijgt als ik ga revieuwen hoeveel legoblokjes er in passenquote:Op maandag 23 januari 2012 10:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je ze niet om te revieuwen?
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik betwijfel of bubs meer klanten krijgt als ik ga revieuwen hoeveel legoblokjes er in passen
Stinkbejaardenquote:Op maandag 23 januari 2012 10:29 schreef Diconnected het volgende:
En die stinkbejaarden mogen ook weer eerder naar binnen enzo, ik ben hooguit 3 min bij m'n internist binnen /faal.
nee, maar bubsel welquote:Op maandag 23 januari 2012 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]net alsof die bloggers dat doen omdat bubs dan meer klanten krijgt
![]()
Dan moet jij nu dreigmails gaan sturen jongeeee, dat je gaat zeggen dat ze zo'n poepshop heeft omdat je niets krijgt. Snap dat danquote:
Rimpelsauriersquote:Op maandag 23 januari 2012 10:29 schreef Diconnected het volgende:
En die stinkbejaarden mogen ook weer eerder naar binnen enzo, ik ben hooguit 3 min bij m'n internist binnen /faal.
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.dollishcake.com/contact/
![]()
Wat is schokkender, dat haar hele adres open en bloot staat of dat stukje van zakelijk contact?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Zullen we haar gaan bellenquote:Op maandag 23 januari 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |