Ik moest lachenquote:
Klinkt goed, mits er geen splinters in zitten ... kunnen jullie er allemaal wat leuks op kalkenquote:
met je takken van je spaarrekening afblijvenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Elke keer als ik geld heb denk ik 'omg' sparen. Maar ik trek even makkelijk mn spaarrekening weer leeg als ik iets leuks zie. Faal. Goeden verbeterpunt wel. Tips?
en denk aan je rijbewijs, rijbewijs hebben is makkelijker baan vinden straksquote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Elke keer als ik geld heb denk ik 'omg' sparen. Maar ik trek even makkelijk mn spaarrekening weer leeg als ik iets leuks zie. Faal. Goeden verbeterpunt wel. Tips?
Overmaken naar je moeder of iemand anders die je vertrouwt? Dat die een spaarrekening aan haar rekening koppelt waar ze het dan op zet?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
AWESOMESAUCE!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je kan wel lekker achter je oor krabben met zo'n hondenpoot
Er valt op het moment niet veel te halen dus dat scheeltquote:Op zondag 22 januari 2012 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met je takken van je spaarrekening afblijven
het is rustiek eikenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klinkt goed, mits er geen splinters in zitten ... kunnen jullie er allemaal wat leuks op kalken
Dan maakt mijn mama het opquote:Op zondag 22 januari 2012 22:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Overmaken naar je moeder of iemand anders die je vertrouwd? Dat die een spaarrekening aan haar rekening koppelt waar ze het dan op zet?
Nou, ik heb aangeleerd gekregen dat mijn spaarrekening alleen is voor dingen die écht nodig zijn, of die ik ontzettend graag wil en niet anders kan financieren. Dus collegegeld en schoolboeken, maar ook vakantie. Soms als ik iets heel erg ontzettend graag wil en het kost net teveel om zomaar van m'n betaalrekening af te halen dan doe ik het wel, maar dat is (naast de eerder genoemde dingen) eigenlijk alleen nog maar met m'n rode pumps en goede spijkerbroeken geweest.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan maakt mijn mama het op
Nee die heeft een heul andere bank en dat vind ik net teveel gedoe
Elke keer alsik zeg dat ik iets wil kopen moeten jullie gewoon zeiken mkay?
ik zeik elke keer al maar je luistert niet naar mijquote:Op zondag 22 januari 2012 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan maakt mijn mama het op
Nee die heeft een heul andere bank en dat vind ik net teveel gedoe
Elke keer alsik zeg dat ik iets wil kopen moeten jullie gewoon zeiken mkay?
verzendkosten mee laten betalenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef princess-a het volgende:
Vriendinnen die willen meebestellen met Lushik zei "m'n pakketje is net binnen joh, beter bestel je zelf wat" .. "Nee hoor ik wacht wel tot jij weer gaat bestellen"
De zoveelste die verwacht dat ze gratis mee kan bestellen als ik mn shizzle uit Engeland tover
Pfft, dan mogen ze verzendkosten meebetalen ook!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef princess-a het volgende:
Vriendinnen die willen meebestellen met Lushik zei "m'n pakketje is net binnen joh, beter bestel je zelf wat" .. "Nee hoor ik wacht wel tot jij weer gaat bestellen"
De zoveelste die verwacht dat ze gratis mee kan bestellen als ik mn shizzle uit Engeland tover
Mental imagequote:Op zondag 22 januari 2012 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zeik elke keer al maar je luistert niet naar mijik zal je volgende keer gewoon wel slaan met mijn geamputeerde been, heeft dat ding ook weer nut
Dit! Vind ik ook niet meer dan logisch eigenlijkquote:
net als mijn collega die toen nagellak ging meebestellen en helemaal flabberghasted was dat ik de verzendkosten procentueel doorberekendequote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef princess-a het volgende:
Ik wil dat zeg maar niet moeten 'vragen' en me dan nog schuldig voelen ook.. Deze keer had vriendinnetje zelf berekend wat zij had besteld en vroeg mn rekeningnummer om dat bedrag naar me over te maken. Toen ik aangaf dat meer dan het halve pakket van haar was en ze dus ook de verzendkosten mocht delen ging ze "akkoord met het bedrag"quote:
Dat inderdaad, want jij ging sowieso al bestellenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als mijn collega die toen nagellak ging meebestellen en helemaal flabberghasted was dat ik de verzendkosten procentueel doorberekendeuitzuigers!
wat een mongolenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wil dat zeg maar niet moeten 'vragen' en me dan nog schuldig voelen ook.. Deze keer had vriendinnetje zelf berekend wat zij had besteld en vroeg mn rekeningnummer om dat bedrag naar me over te maken. Toen ik aangaf dat meer dan het halve pakket van haar was en ze dus ook de verzendkosten mocht delen ging ze "akkoord met het bedrag"
deze vriendin is net zo, dus ik heb zoiets van nah
loool dat kan ik mij nog wel herinneren ja,quote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als mijn collega die toen nagellak ging meebestellen en helemaal flabberghasted was dat ik de verzendkosten procentueel doorberekendeuitzuigers!
Armen wijd open, benen wijd open, overdwars gaan liggen en genieten van alle ruimtequote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Armen wijd open, benen wijd open, overdwars gaan liggen en genieten van alle ruimteSlaap lekker
ja joh, die ging echt in discussiequote:Op zondag 22 januari 2012 23:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Lieten ze dat ook echt merken ja? Als (en dat doe ik echt nooit) ik de verzendkosten niet zou verwachten en ik hoor dat je ze toch doorberekend had, zou ik echt een pokerface houden
Ik ben sowieso snel bang dat mensen me gierig of een zeikerd vinden, omdat ik niet mijn geld over de balk gooi met uitgaan enzo. Tuurlijk, als iemand een drankje voor me koopt, doe ik dat zeker wel terug. En ik ben ook best bereid om een rondje te geven. Maar ik ga geen rondjes geven omdat ik nog toevallig 100 euro op mijn rekening heb
takkewijfquote:Op zondag 22 januari 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja joh, die ging echt in discussie
Echt?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was dan wss ook meteen de laatste keer dat die mocht meebestellen?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeel bekend! Martini en mixdrankjes kosten niet hetzelfdequote:Op zondag 22 januari 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Unf, ik hou helemaal niet van rondjjes geven of 'potten' met uitgaan. Van die mensen die dan de hele avond van jouw geld dure dingen zuipen en als zij dan aan de beurt zijn jou en zichzelf bier geven
Ik koop mn drank wel zelf, klaaaar
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik doe altijd rondjes met stappen, ga toch alleen uit met mensen die ook bier zuipen en ik zuip zelf het hardst
goffer wat kon jij snel zuipen in de kroeg zeg!quote:Op zondag 22 januari 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
oh ik doe altijd rondjes met stappen, ga toch alleen uit met mensen die ook bier zuipen en ik zuip zelf het hardst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |