Ophalen kan in Amersfoort voor 10 euro mag het van mij...quote:Op maandag 23 januari 2012 17:58 schreef invine het volgende:
Waar eventueel op te halen? Wil je scene it wel ophalen voor 10e of ruilen tegen iets uit mijn topic [TK/TR] Xbox 360 games
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou dan 16.25 incl zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:43 schreef invine het volgende:
Revelations is al verkocht, maar amersfoort is niet echt in de buurt en opsturen wordt het geheel me wat te duur
jahoor, werken prima, 2 batterijen nodig per stuk,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:30 schreef ellenatmars het volgende:
Ik heb wel interesse in Scene It!Zijn de controllers nog een beetje goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop