neequote:Op maandag 23 januari 2012 00:51 schreef wupmember het volgende:
Willen nou een centrale site voor Nederlandse memes? Ja of nee
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:51 schreef wupmember het volgende:
Nee. Liever een topic erover op Fok.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:51 schreef wupmember het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:51 schreef wupmember het volgende:
quote:
Waarom nietquote:Op maandag 23 januari 2012 00:55 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
En waarom zitten we hem nu allemaal content te voeren voor zijn loedergedrocht van een site?
quote:Op maandag 23 januari 2012 00:55 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
En waarom zitten we hem nu allemaal content te voeren voor zijn loedergedrocht van een site?
Vergeet dat ik een viral marketing twitter software heb waarmee ik duizenden bezoekers kan aantrekken.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:56 schreef Kamergezocht het volgende:
Dit topic heeft al meer views dan dat die site van hem ooit zal krijgen
inderdaad, who gives a shit about content these daysquote:Op maandag 23 januari 2012 00:57 schreef wupmember het volgende:
[..]
Vergeet dat ik een viral marketing twitter software heb waarmee ik duizenden bezoekers kan aantrekken.
Nou nou, toe maar.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:57 schreef wupmember het volgende:
[..]
Vergeet dat ik een viral marketing twitter software heb waarmee ik duizenden bezoekers kan aantrekken.
quote:
O, nee hè!!!quote:Op maandag 23 januari 2012 00:57 schreef wupmember het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |