Dit. 'Wat is dat? Dat is grappig! Kom we gaan het in de eerste twee dagen dat we het op onze eigen site gebruiken al zo uitmelken dat niemand het meer leuk kan vinden behalve wijzelf! Ja, dat is leuk! ahhaahaihaiahdihafiahifahf' Paupersite.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:44 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
9gag is beetje memes jatten van 4chan en ze dan ongrappig maken
De grote baas van Anonymous hier, bedankt voor het onder de aandacht brengen van je website, over enkele uren uit de lucht.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef wupmember het volgende:
9nag admin hier, bedankt voor de memes, gaan vannacht ernog op
trolololol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit echtquote:Op zondag 22 januari 2012 23:48 schreef wupmember het volgende:
Admin hier,
had fout gemaakt in wp-config.php met de url
is allang gefixt, enjoy
en blijf die memes posten jongens
-9NAG ADMIN
Zou me echt NIKS verbazenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:47 schreef luckass het volgende:
Ik ga echt stuk als er morgen plaatjes van dit topic op 9nag staan.
doe ik aangifte, ip gelogged, 2000 euro boete en als je niet kan ophoesten, paar dagen bak inquote:Op zondag 22 januari 2012 23:49 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
De grote baas van Anonymous hier, bedankt voor je website, over enkele uren uit de lucht.
Fix die upload pagina maar, dan zullen we er eens mooie content opknallen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:50 schreef wupmember het volgende:
[..]
doe ik aangifte, ip gelogged, 2000 euro boete en als je niet kan ophoesten, paar dagen bak in
ben mee bezig, stuur je content maar naarquote:Op zondag 22 januari 2012 23:52 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Fix die upload pagina maar, dan zullen we er eens mooie content opknallen.
Achter negenmiljoenmiljard proxies, versleutelde verbinding valse info allesch jwzquote:Op zondag 22 januari 2012 23:50 schreef wupmember het volgende:
[..]
doe ik aangifte, ip gelogged, 2000 euro boete en als je niet kan ophoesten, paar dagen bak in
fok.nl heeft je ip, als de autoriteiten dr om vragen zullen ze denk ik wel geven denk je niet?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:55 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Achter negenmiljoenmiljard proxies, versleutelde verbinding valse info allesch jwz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |