Nee is het antwoord van Dejimachan op dat hippe 9gag gedoequote:Op zondag 22 januari 2012 21:45 schreef DJKoster het volgende:
Die hele website is een grap..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Toch?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wie?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:45 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee is het antwoord van Dejimachan op dat hippe 9gag gedoe
Dit dusquote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Wat is dit voor een jostisite zeg?
Links doen het niet, opmaak uit 1995 en een Nederlandse vlag als acthergrond...
Ja site bestaat nog maar net maar wordt groot je zult zienquote:Op zondag 22 januari 2012 21:48 schreef Pharkus het volgende:
met 6 plaatjes redden ze het wel om de strijd aan te binden met 9gag.
Je hebt aandelen in 9nag.nl?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja site bestaat nog maar net maar wordt groot je zult zien
Snel pas aan voordat SwJ het ziet.quote:
Het is de site die kut is. In safari is het ook een teringzooi.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:02 schreef DeLuna het volgende:
Wil hij nou niet goed laden of ziet die site er echt zo slecht uit?
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:04 schreef Kamergezocht het volgende:
Layout komt uit de tijd dat Jezus nog in HTML werkte, links werken geen van allen, etc..
TS, je site is kut.
Ah een verkapt hey-kijk-allemaal-even-naar-mijn-vetkoele-site-jow-topicquote:Op zondag 22 januari 2012 21:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja site bestaat nog maar net maar wordt groot je zult zien
Als hij meer dan 10 users tijdelijk weglokt dan ligt de site platquote:Op zondag 22 januari 2012 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het naar spam rieken. Probeer je hier nu gewoon users weg te lokken?
Ik ook niet... In elk geval een plaatje voor de creatievelingen:quote:Op zondag 22 januari 2012 22:08 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben niet zo creatief met plaatjes maar "9 users on 9nag -> site broken FUUU"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |