Jij moet nog inbellen?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Glasvezel doen ze niet aan waar ikke woon.
quote:
Ben nu toch wel benieuwd eigenlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik durf het hier niet te plaatsen
14quote:Op zondag 22 januari 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet nog inbellen?
[..]
[..]
Ben nu toch wel benieuwd eigenlijk.
nog lager ik heb 9.5quote:
Nee luie honden bij KPN.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet nog inbellen?
[..]
[..]
Ben nu toch wel benieuwd eigenlijk.
schattigquote:
Niks van aantrekken.quote:
Idd...ik bedacht me net dat dit allemaal wel heel pocherig overkomt, maar zo is 't niet bedoeld. Heb jarenlang een verbinding met 4 huisgenoten moeten delen.quote:
Schattigquote:
Op zondag 22 januari 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:Je 23 cm met 4 huisvrienden moeten delen?
Vriendinnen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SchattigJe 23 cm met 4 huisvrienden moeten delen?
sexy hoorquote:
oeh.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schattig[quote][ afbeelding ] Op zondag 22 januari 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:Je 23 cm met 4 huisvrienden moeten delen?
Oh. Oke.quote:
Het sportauto-argument maar dan voor internet?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh. Oke.
Maar snap niet wat je met een snelheid van 40 moet.
Ik vind zelfs 14 teveel voor mezelf.
Jepquote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het sportauto-argument maar dan voor internet?
Wat denk je van downloaden?
Mag wel. Geen domme dingen zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jep
En downloaden? dat mag niet.
Geen torrents.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mag wel. Geen domme dingen zeggen.
We hebben het toch over downloaden? Torrents mag ook gewoon.quote:
Nee mag niet van de internet-popoquote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben het toch over downloaden? Torrents mag ook gewoon.
Ik houd maar op.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben het toch over downloaden? Torrents mag ook gewoon.
Torrents downloaden mag gewoon, zodra je ze upload (wat in de regel min of meer standaard is met die download-programma's voor torrents) ben je idd strafbaar bezig.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee mag niet van de internet-popo
Kip of het ei verhaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik houd maar op.![]()
Snel internet is handig, maar ik download niet veel, dus heb het niet nodig.
Deskundige analyses van Arno en Waterreus wil je toch niet missen?!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
Het is stil in VBL. Iedereen toch stiekem studio voetbal aan het kijken?
Het is op zich best grappig om te kijken. Moet je kijken wat voor 'kenners' daar nu aan tafel zitten. Toch niet meer indrukwekkend dan de gemiddelde VI-uitzending?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deskundige analyses van Arno en Waterreus wil je toch niet missen?!
Zelfs ik heb meer verstand van voetbal dan Arnoquote:Op zondag 22 januari 2012 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is op zich best grappig om te kijken. Moet je kijken wat voor 'kenners' daar nu aan tafel zitten. Toch niet meer indrukwekkend dan de gemiddelde VI-uitzending?
Het is alleen al geweldig omdat ze zichzelf altijd als professioneel journalistiek omschrijven. Daarbij heb ik geen voetbal kunnen kijken vandaag door ongewenste sociale prinkels binnen de familie dus had een dosis voetbal nodig.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
Het is stil in VBL. Iedereen toch stiekem studio voetbal aan het kijken?
Mijn kat ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs ik heb meer verstand van voetbal dan Arno
Tsjah. Als Suarez het had gedaan was er gesproken over een schande.quote:
Beiden een viezerik, net als Pepe.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
Balotelli is cult. Suarez gewoon een viezerik. Toch wel een verschil.
Suarez is tenminste geen neger, aldus Suarez zelf.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beiden een viezerik, net als Pepe.
Nee, hij zei: Negro.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Suarez is tenminste geen neger, aldus Suarez zelf.
Jongeman dat maakt niks uit in deze super grappige context. Wat een misser van Van Persie trouwensquote:Op maandag 23 januari 2012 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, hij zei: Negro.
Hij is geen vriend.
v. Persie gaat zo meteen wel zijn opa, Wim feliciteren, met zijn 91e verjaardag.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jongeman dat maakt niks uit in deze super grappige context. Wat een misser van Van Persie trouwens
Wat een lieve jongen is het toch, maar waarom in het Engels. Kan Opa Wim dat wel lezen?quote:Op maandag 23 januari 2012 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
v. Persie gaat zo meteen wel zijn opa, Wim feliciteren, met zijn 91e verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |