Wat was jij eigenlijk 5 jaar geleden?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En 5 jaar geleden was jojoortje nog PSV'er
5e plekkie nuquote:Op zondag 22 januari 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want je werd niet vrolijk van Heerenveen?
een zaadcel.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat was jij eigenlijk 5 jaar geleden?
Beetje veel van hetzelfde man. Die handdoekjes die er niet hangen weten we nu ook wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon straks lekker Rob Geus kijken
Smaaktest van dingen is ook wel leuk.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje veel van hetzelfde man. Die handdoekjes die er niet hangen weten we nu ook wel.
Dat weet je sowieso toch wel? Je laat je smaak toch niet bepalen door zo'n gaar programma.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smaaktest van dingen is ook wel leuk.
Vorige week gingen ze erwtensoep testen
De week daarvoor diepvriespizza.
Toch wel handig weet je welke pizza je moet hebben
Kan je toch weer aan je moeder doorgeven bedoel je, die toch altijd naar de lidl fietst?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Sinds wanneer is een iPad een telefoon?
quote:
ja bij die ene tunnel in zeeland.quote:
Arno Vermeulen aka ik hoopte dat widm ging winnen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Studio Voetbal straks. Arno Vermeulen en Ronald Waterreus, top bezetting.
en gewoon nog een bijrijdert ookquote:
die rubbertjesquote:Op zondag 22 januari 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
90% van.de tijd vind ik het echt mierenneukerij van die Rob Geus
dan zap je gewoon wegquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:26 schreef j0rdiiii het volgende:
Studio Voetbal straks. Arno Vermeulen en Ronald Waterreus, top bezetting.
strax komt studio sportquote:Op zondag 22 januari 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt.
Maarja, er is niet veel op tv
Niet eerlijk wordt hier standaard gedownload via een nieuwsgroep uiteraard. Anders zou ik bij wet illegaal bezig zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
Post je resultaten
http://www.speedtest.net/
Download speed: 33.41 Mbps
Upload speed: 21.17 Mbps
Like a boss.
Ik durf het hier niet te plaatsenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
Post je resultaten
http://www.speedtest.net/
Download speed: 39.30 Mbps
Upload speed: 31.06 Mbps
Like a boss.
Tik de 4 MB/s aan bij het downloaden. Mijn beperking zijn de huis tuin en keuken internetkabel naar je pc.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet eerlijk wordt hier standaard gedownload via een nieuwsgroep uiteraard. Anders zou ik bij wet illegaal bezig zijn.
ik ook nietquote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik durf het hier niet te plaatsen
Glasvezel doen ze niet aan waar ikke woon.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tik de 4 MB/s aan bij het downloaden. Mijn beperking zijn de huis tuin en keuken internetkabel naar je pc.
Glasvezel tot in m'n kamer. Love it, zeker i.c.m. Torrentday.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |