abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107127510
Ik wil graag trouwen met Laura O+
  maandag 23 januari 2012 @ 02:53:16 #52
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_107127671
Waarom wilde Laura geen sponsorstickers op Guppy? Was het een puber ding van "ik vind ze niet mooi en dan is mijn boot niet meer van mij"?
pi_107128303
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 00:11 schreef moussie het volgende:
Lol, ik weet nou niet waarvan ik meer in een deuk lig, van die maffe 'comments' in haar gastenboek of van het feit dat sommigen daarop reageren alsof het een serieus te nemen bron van informatie is
Deze Mike is zeker vergeten zijn pilletjes in te nemen :D
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_107128310
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 02:53 schreef Perico het volgende:
Waarom wilde Laura geen sponsorstickers op Guppy? Was het een puber ding van "ik vind ze niet mooi en dan is mijn boot niet meer van mij"?
Iets anders kan ik niet verzinnen. Het is niet zo dat de sponsors geen sponsor meer waren, want bv Jongert staat nog steeds op haar website.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_107129387
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 02:30 schreef Geranium_Opa het volgende:
11 maanden per jaar geen gezeur aan je kop.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_107129715
De Nederlandse Goelag _O- Toch wel knap om plek te vinden voor zo'n stelsel van kampen in het dichtbevolkte Nederland.
  maandag 23 januari 2012 @ 09:25:16 #57
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_107129781
Ericr, je lacht er nu wel om, maar wonend in Nederland zijn wij al geindoctrineerd en gehersenspoeld. Wij zien het al niet meer, maar dat betekent niet dat het er niet is.

Mensen zoals Svetan hebben het tijdig ingezien en zijn Nederland ontvlucht en hebben asiel aangevraagd in bijvoorbeeld Duitsland.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_107130339
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 09:25 schreef livelink het volgende:
Ericr, je lacht er nu wel om, maar wonend in Nederland zijn wij al geindoctrineerd en gehersenspoeld. Wij zien het al niet meer, maar dat betekent niet dat het er niet is.

Mensen zoals Svetan hebben het tijdig ingezien en zijn Nederland ontvlucht en hebben asiel aangevraagd in bijvoorbeeld Duitsland.
De sociale zekerheid is afgebroken en het onderwijs en de zorg hebben flinke klappen gehad en mensen die zichzelf verrijken door anderen hun pensioen af te pakken kan ook niet.. Dit land is corrupt geworden, maar om nou te zeggen dat het een totalitaire staat is geworden waar niks meer kan en mag gaat te ver.
Dus Svetan zou een politiek of economisch vluchteling zijn? :D
Ik vraag me af of die grappenmaker niet gewoon in NL woont.
  maandag 23 januari 2012 @ 09:54:06 #59
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_107130355
Er mag ook niet over worden geschreven. Als je dat wel doet, maak je daarmee duidelijk dat je gek bent en dan komen de mannen in witte pakken.
  maandag 23 januari 2012 @ 09:59:09 #60
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_107130481
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 09:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dus Svetan zou een politiek of economisch vluchteling zijn? :D
Ik vraag me af of die grappenmaker niet gewoon in NL woont.
Dat lijkt me vrijwel zeker.Als je inderdaad al zo lang weg bent en een leven elders hebt opgebouwd, zit je echt niet meer zo op de Nederlandse dagelijkse realiteit. Ik zie dat bij buitenlanders die hier in Nederland een bestaan hebben opgebouwd, die volgen echt niet elke dag het nieuws in hun vaderland. Ik merkte het ook bij mezelf toen ik van 1991 tot 2002 in Tsjechie, Polen, de VS en Zweden woonde. In het begin lees je dan nog de weekeditie van NRC, maar op een gegeven moment verwatert dat.
pi_107130582
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 02:30 schreef Geranium_Opa het volgende:
Dat moet ik je sterk afraden. Er valt geen afspraak mee te maken en ze doet uitsluitsend wat ze zelf wil. Haar belofte van trouw is derhalve ook niets waard. Ze zal immers nooit iets voor een ander doen.
pi_107130636
quote:

Kameradski, ik schreef dit vanuit mijn barak op de Drunense Duinen. Straks weer even lekker waterboarden, dan kan ik er weer fris tegen aan vandaag.

Ik ben blij dat onze kameraad Svetan eerder het licht heeft gezien en onze politiestaat is ontvlucht. Svetan is een moderne Aleksandr Solzjenitsyn. Laura een moderne Jeanne d'Arc, iemand nog wat kreupelhout in de aanbieding?
pi_107131198
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 09:59 schreef MrFoureyes het volgende:

[..]

Dat lijkt me vrijwel zeker.Als je inderdaad al zo lang weg bent en een leven elders hebt opgebouwd, zit je echt niet meer zo op de Nederlandse dagelijkse realiteit. Ik zie dat bij buitenlanders die hier in Nederland een bestaan hebben opgebouwd, die volgen echt niet elke dag het nieuws in hun vaderland. Ik merkte het ook bij mezelf toen ik van 1991 tot 2002 in Tsjechie, Polen, de VS en Zweden woonde. In het begin lees je dan nog de weekeditie van NRC, maar op een gegeven moment verwatert dat.
Laat staan dat je op vliegvelden naar Nederlandse kranten gaat lopen zoeken :D
pi_107131223
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 10:05 schreef Ericr het volgende:

[..]

Kameradski, ik schreef dit vanuit mijn barak op de Drunense Duinen. Straks weer even lekker waterboarden, dan kan ik er weer fris tegen aan vandaag.

Ik ben blij dat onze kameraad Svetan eerder het licht heeft gezien en onze politiestaat is ontvlucht. Svetan is een moderne Aleksandr Solzjenitsyn. Laura een moderne Jeanne d'Arc, iemand nog wat kreupelhout in de aanbieding?
Jeanne d'Arc vluchtte toch niet? En zij was veel geslachtslozer dan Laura..
  maandag 23 januari 2012 @ 11:05:12 #65
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_107132060
De enige overeenkomst tussen Jeanne d'Arc en Laura Dekker is dat die laatste ook door sommige hier is zalig verklaard. :')
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_107132214
quote:

En in welk land ben je wel veilig en word je niet geindoctrineerd?
pi_107132223
quote:
Laura Dekker: 'Als je iets wil bereiken, kan niemand je tegenhouden'
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G2E3L7LR7
pi_107133061
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 10:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jeanne d'Arc vluchtte toch niet? En zij was veel geslachtslozer dan Laura..
Ze kwam in opstand tegen de 'powers that be'. Laura is natuurlijk ook vrij opstandig.
pi_107133180
quote:
Het punt is, dat ze vooral tegen zichzelf vecht. Door haar onmogelijke gedrag roept ze weerstand en problemen op die er anders niet waren geweest.
pi_107133688
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het punt is, dat ze vooral tegen zichzelf vecht. Door haar onmogelijke gedrag roept ze weerstand en problemen op die er anders niet waren geweest.
Dat hebben de Belgen blijkbaar ook in de gaten. ;)
pi_107133939
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:58 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Dat hebben de Belgen blijkbaar ook in de gaten. ;)
Ik hoop het.. In dat artikel staat alweer dat ze aan boord geboren is, voor de kust van NZ.. en er wordt niets gezegd over het feit dat Laura gewoon gestopt is met school, tegen de afspraken in. En daarom wordt het kind nog kwaad ook.
  maandag 23 januari 2012 @ 12:13:34 #72
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_107134107
Wacht maar tot dit kind op 1 of andere manier haar rijbewijs heeft kunnen halen.
Die trekt zich niets aan van ge- of verboden. Rode kruizen boven de rijbaan? Niet voor haar. :N
Gewoon gaan, des te harder kun je rijden, snelheidslimieten zijn er ook niet voor haar. Je moet met je kop boven het maaiveld uit durven komen toch?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_107135292
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik hoop het.. In dat artikel staat alweer dat ze aan boord geboren is, voor de kust van NZ.. en er wordt niets gezegd over het feit dat Laura gewoon gestopt is met school, tegen de afspraken in. En daarom wordt het kind nog kwaad ook.
En waar haal je dat 'gewoon gestopt' nou weer vandaan? Zover mij bekend is heeft zij gezegd dat zij even wat minder doet omdat zij er niet aan toe komt op zee, omdat het anders mis gaat en zij helemaal geen examen meer kan doen. Dus niks 'gewoon gestopt', maar tijdelijk niets gedaan, gespijbeld zo je wil. Wat overigens niets zegt over hoe ver zij nu is, dat zullen we pas weten als zij weer op een school zit en getest wordt. Dus die dreigende taal van Jeugdzorg lijkt me nogal voorbarig, laten die zich maar lekker bezig houden met al die spijbelaars die thuis op de bank hangen en niets doen ipv van dit kind dat wel iets presteert weer lastig te vallen met hun bemoeizucht.
pleased to meet you
pi_107135498
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:56 schreef moussie het volgende:

[..]

En waar haal je dat 'gewoon gestopt' nou weer vandaan? Zover mij bekend is heeft zij gezegd dat zij even wat minder doet omdat zij er niet aan toe komt op zee, omdat het anders mis gaat en zij helemaal geen examen meer kan doen. Dus niks 'gewoon gestopt', maar tijdelijk niets gedaan, gespijbeld zo je wil. Wat overigens niets zegt over hoe ver zij nu is, dat zullen we pas weten als zij weer op een school zit en getest wordt. Dus die dreigende taal van Jeugdzorg lijkt me nogal voorbarig, laten die zich maar lekker bezig houden met al die spijbelaars die thuis op de bank hangen en niets doen ipv van dit kind dat wel iets presteert weer lastig te vallen met hun bemoeizucht.
Dus wel gewoon gestopt, dat heeft de wereldschool bevestigd.
En dat gelul dat ze niet kan studeren op de woelige baren had ze kunnen voorzien als ervaren zeilster. Gewoon een kutsmoes dus.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:32:14 #75
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_107136294
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:12 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

En in welk land ben je wel veilig en word je niet geindoctrineerd?
Tja, als je Svetan moet geloven zijn alle buitenlanden veilig. Laura zelf houdt het op Nieuw Zeeland. In het gastenboek wordt ook wel opgeroepen om naar de VS te gaan.
Kortom, keus genoeg voor Laura.

Nieuw Zeeland is toch nog een beetje twijfelachtig volgens haar volgelingen. Die moet zich eerst nog voor het Internationale Strafhof verantwoorden voor het nalaten van het betalen van een vliegticket van een vervolgde landgenoot. Maar ja, als zij schuld bekennen en een boete betalen, dan komt dat nog wel goed denk ik.

[ Bericht 9% gewijzigd door livelink op 23-01-2012 13:37:26 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')