Haha, ja.. dat verwacht ik ook welquote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef Tijntje83 het volgende:
Zeker weer zo'n quest line met 312 quests en een vliegveld waar je 300 van een bepaald item type nodig hebt.Gaat leuk worden.
Als ik het me goed herinner zal de Piramide precies hetzelfde doen als al die andere wonderen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:47 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Haha, ja.. dat verwacht ik ook welmaar beter daar mee aan de gang dan voor n een of andere piramide (wat moet ik daaaar in hemelsnaam toch mee?)
Nee, die nieuwe inventory nu.. kunt 'm eerder unlocken voor 30 cashIk wacht wel even..
Ik zie nu trouwens ook een vliegtuigje rond mn stad vliegen.. rechts onderin bij t strand.
Sanchez kan ik niet vinden in het build-menu. En verder heb ik niet echt verstand van wat goed uitbetaald.. Zodra er goudstaven uit komen? Let nooit zo op de verhouding goods-coins..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:04 schreef Tijntje83 het volgende:
Het zal nog wel een aantal keer buggen dan. Ik heb het de afgelopen uitbreidingen niet gehad gelukkig. Als je geld problemen hebt, probeer je beste bonus items rond je Sanchez (of een andere business wat goed uitbetaald) te zetten. Dan stijgt je balans wat sneller.Ik heb zelf momenteel dankzij dat 26M.
Heb ik ook last van. Ik kan ze ook niet meer verplaatsen :-(quote:En ik moest een tweede cityport plaatsen, maar die kan ik nergens anders neerzetten dan stijf naast de 1e.. En dan kunnen er geen schepen bijMaar bij andere plaatsen bij het water waar genoeg ruimte is, blijft hij 'rood' en kan ik hem niet neerzetten. Dus nu maar 2 cityports, zonder schepen.
Cityville Wikipedia geeft heel snel inzicht wat de moeite van t investeren waard is. Soms is het handiger gewoon te bulldozeren en eraan te verdienen op die manier dan om er energie in te steken met een laag rendement. Overigens hier ook geen Sanchez.quote:Sanchez kan ik niet vinden in het build-menu. En verder heb ik niet echt verstand van wat goed uitbetaald.. Zodra er goudstaven uit komen? Let nooit zo op de verhouding goods-coins..
Nee, 3 roze diamandjes is het beste zover ik weet. Overigens, als je wilt weten welke businesses het beste uit betaalt (in de zin van coins per 1 good), check deze pagina:quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef Rebel86 het volgende:
[..]
Sanchez kan ik niet vinden in het build-menu. En verder heb ik niet echt verstand van wat goed uitbetaald.. Zodra er goudstaven uit komen? Let nooit zo op de verhouding goods-coins..
Ik had die site idd net gevonden! Heb een diamant slope gekregen uit de presents en die geeft 70% bonus, dus dat is volgens mij wel redelijk. Heb nu salvadors, de luxory shopping centre, body of work en die shop van die 2012 goals er omheen staan (die hebben de beste payout van de winkels die ik heb). En nu maar ffies gaan collecten dan!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:34 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Nee, 3 roze diamandjes is het beste zover ik weet. Overigens, als je wilt weten welke businesses het beste uit betaalt (in de zin van coins per 1 good), check deze pagina:
http://cityville.wikia.com/wiki/Businesses
Klik op het icoontje in de Coins per Good hokje en hij sorteert alle bedrijven op hoogste coins per goods.
Overigens, sorry hoor maar ik heb geen idee waarom ik Sanchez heb getypt.Viel me niet eens op.
Ik bedoel dus Salvador's.
Jammer! Die is idd leuk :-)quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:50 schreef Tijntje83 het volgende:
Die krijg je van de Run for Governor-quest line en je krijg er maar 1 van, ja.
Die geeft zelfs 140% bonus(!!!) voor winterdingen, paar jeti's erbij, wat slotcar dingen en cashenquote:Heb een diamant slope gekregen uit de presents en die geeft 70% bonus, dus dat is volgens mij wel redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |