Daarom draagt Jajong skinnyjeans, dan is het een uitdaging of hij z'n pik nog omhoog krijg of niet.quote:
Ik ben kankerlelijk.quote:De zeven schoonheden zijn:
1. Lichte ogen met donker haar of donkere ogen met licht haar
2. Lange en gekrulde wimpers
3. Moedervlekje links of rechts boven de lip (ook wel schoonheidsvlekje genoemd)
4. Spleetje tussen de twee voorste tanden
5. Sproeten
6. Kuiltjes in de kin of de wangen
7. Amandelvormige ogen
Het zit je wel diep he?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom draagt Jajong skinnyjeans, dan is het een uitdaging of hij z'n pik nog omhoog krijg of niet.
Boks.quote:
Vandaar dat ik ook geen sla of wortelen eet.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
Inderdaad die spleet tussen je tanden.Je bent toch geen konijn.
tieten zijn ook lelijk
Fijn samen lelijk zijn.quote:
deze brede boyquote:Op maandag 23 januari 2012 14:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook geen sla of wortelen eet.
Want sla en wortelen helpen tegen kidney stones? Wie zegt dat we alleen eiwitten eten?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Alleen eiwitten dus? Geniet van die kidney stones boys
Goed idee, ga ik ook maken vanavond denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Voor ik zo meteen naar school ga ga ik een gigantische berg tonijnsalade maken en opchappen.
Met gebakken uitjes en al er door heen, lekker stinkende, kijken wie er anderhalf uur lang naast me durft te zitten.
Jullie zijn niet slechts fuckbuddies?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:54 schreef Ethanolic het volgende:
Wie zegt dat we alleen eiwitten eten?
Iewl, appel erbijquote:
In principe wel. Onderzoek heeft aangetoond dat hoe minder anti-oxidanten (wat veel in fruit en groente zit) je inneemt, hoe vatbaarder je bent voor kidney stones.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want sla en wortelen helpen tegen kidney stones?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
In principe wel. Onderzoek heeft aangetoond dat hoe minder anti-oxidanten (wat veel in fruit en groente zit) je inneemt, hoe vatbaarder je bent voor kidney stones.Waarom zou je wortelen en sla eten als je broccoli en spinazi hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naast dat dat betere groenten zijn is het ook gewoon veel lekkerder.
Deathlift or Die.
Ah, ik begrijpquote:Op maandag 23 januari 2012 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zou je wortelen en sla eten als je broccoli en spinazi hebtNaast dat dat betere groenten zijn is het ook gewoon veel lekkerder.
Bijna uit de kast, héquote:Op maandag 23 januari 2012 13:45 schreef Panzermaus het volgende:
Inderdaad die spleet tussen je tanden.Je bent toch geen konijn.
tieten zijn ook lelijk
Goedzoquote:Op maandag 23 januari 2012 15:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok klaar, dat zielige excuus voor een baardje gaat er af.
Nu nog het haar op mijn hoofd, maar die shit heb ik echt te lang laten worden waardoor als ik het nu doe ik een berg haar moet opvangen.quote:
Hij wil je naaktfoto's?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc: De enige hier die kankerlang door kan gaan over dingen en het ook zegt als hij de kans krijgt![]()
dWc:quote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc: De enige hier die kankerlang door kan gaan over dingen en het ook zegt als hij de kans krijgt![]()
Haat op jezelf, dan heb je nog meer ammunitie.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Komen jullie eens met wat nieuws dan, kan ik weer daarop voortborduren haten. [ afbeelding ]
Goeie, Kolonel Klembroek.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haat op jezelf, dan heb je nog meer ammunitie.
Geeft niks, ik kijk er graag nog eens naar. En nog eens. En nog eens.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh snap, she famous
Had het niet gezien
quote:
Wat slecht ditquote:
Dequote:
Gadver, nog nooit zoiets slechts gezienquote:
Ja lekker is die he?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:07 schreef Maisnon het volgende:
titititi ik heb nu de caramelised peer thee maar in huis gehaald, hij ruikt te lekker![]()
Trouwens, was leuk bij de kassa: na mij kwam een groep van 15 kinderen met 2 begeleiders ofzo.
De kassajongen (gaaay!nee garpje ) vroeg aan mij of ik voetbalplaatjes spaarde (want zo zie ik er uit natuurlijk)
Dus met die kindjes schreeuwend achter me zei ik natuurlijk volmondig jaen meteen aan het eerste beste jongetje gegeven wat achter me stond, hij was helemaal verbaasd
"woo waar heb je die van" "wooo" "jaaa van die mevrouw daar" "kijk dan die heb ik gekregen"
Wat lief van jequote:Op maandag 23 januari 2012 18:07 schreef Maisnon het volgende:
titititi ik heb nu de caramelised peer thee maar in huis gehaald, hij ruikt te lekker![]()
Trouwens, was leuk bij de kassa: na mij kwam een groep van 15 kinderen met 2 begeleiders ofzo.
De kassajongen (gaaay!nee garpje ) vroeg aan mij of ik voetbalplaatjes spaarde (want zo zie ik er uit natuurlijk)
Dus met die kindjes schreeuwend achter me zei ik natuurlijk volmondig jaen meteen aan het eerste beste jongetje gegeven wat achter me stond, hij was helemaal verbaasd
"woo waar heb je die van" "wooo" "jaaa van die mevrouw daar" "kijk dan die heb ik gekregen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |