Goedzoquote:Op maandag 23 januari 2012 15:30 schreef Chocolatebear het volgende:
Ok klaar, dat zielige excuus voor een baardje gaat er af.
Nu nog het haar op mijn hoofd, maar die shit heb ik echt te lang laten worden waardoor als ik het nu doe ik een berg haar moet opvangen.quote:
Hij wil je naaktfoto's?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc: De enige hier die kankerlang door kan gaan over dingen en het ook zegt als hij de kans krijgt![]()
dWc:quote:Op maandag 23 januari 2012 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc: De enige hier die kankerlang door kan gaan over dingen en het ook zegt als hij de kans krijgt![]()
Haat op jezelf, dan heb je nog meer ammunitie.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Komen jullie eens met wat nieuws dan, kan ik weer daarop voortborduren haten. [ afbeelding ]
Goeie, Kolonel Klembroek.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haat op jezelf, dan heb je nog meer ammunitie.
Geeft niks, ik kijk er graag nog eens naar. En nog eens. En nog eens.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh snap, she famous
Had het niet gezien
quote:
Wat slecht ditquote:
Dequote:
Gadver, nog nooit zoiets slechts gezienquote:
Ja lekker is die he?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:07 schreef Maisnon het volgende:
titititi ik heb nu de caramelised peer thee maar in huis gehaald, hij ruikt te lekker![]()
Trouwens, was leuk bij de kassa: na mij kwam een groep van 15 kinderen met 2 begeleiders ofzo.
De kassajongen (gaaay!nee garpje ) vroeg aan mij of ik voetbalplaatjes spaarde (want zo zie ik er uit natuurlijk)
Dus met die kindjes schreeuwend achter me zei ik natuurlijk volmondig jaen meteen aan het eerste beste jongetje gegeven wat achter me stond, hij was helemaal verbaasd
"woo waar heb je die van" "wooo" "jaaa van die mevrouw daar" "kijk dan die heb ik gekregen"
Wat lief van jequote:Op maandag 23 januari 2012 18:07 schreef Maisnon het volgende:
titititi ik heb nu de caramelised peer thee maar in huis gehaald, hij ruikt te lekker![]()
Trouwens, was leuk bij de kassa: na mij kwam een groep van 15 kinderen met 2 begeleiders ofzo.
De kassajongen (gaaay!nee garpje ) vroeg aan mij of ik voetbalplaatjes spaarde (want zo zie ik er uit natuurlijk)
Dus met die kindjes schreeuwend achter me zei ik natuurlijk volmondig jaen meteen aan het eerste beste jongetje gegeven wat achter me stond, hij was helemaal verbaasd
"woo waar heb je die van" "wooo" "jaaa van die mevrouw daar" "kijk dan die heb ik gekregen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |