quote:Op zondag 22 januari 2012 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kwam er later pas bij ging iets over Jajong en Phas ofzo?
De baas heeft gesproken.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:06 schreef krioro het volgende:
En how about we houden dat achterlijke gezeik uit het topic, hoeft echt niet nog eens hoor.
Terugblikken op donkere tijden is bevorderend voor de onderlinge cohesie.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:06 schreef krioro het volgende:
En how about we houden dat achterlijke gezeik uit het topic, hoeft echt niet nog eens hoor.
Chocolade met karamelvullingquote:Op zondag 22 januari 2012 22:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Melkchocolade
Witte chocolade
Pure chocolade
Extreem pure chocolade met hoge percentages cacao
Welke chocolade dan ook met vieze pralinévulling en/of marsepein of whatever
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Terugblikken op donkere tijden is bevorderend voor de onderlinge cohesie.
There's a thin line between chocolade met karamelvulling & dWcquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En die choco marsepijnstaven met sinterklaas
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
There's a thin line between chocolade met karamelvulling & dWc.
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En die choco marsepijnstaven met sinterklaas
Pas op dat je niet in een isolatie raakt door het etaleren van je extensieve vocabulaire in deze topiquequote:Op zondag 22 januari 2012 22:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Terugblikken op donkere tijden is bevorderend voor de onderlinge cohesie.
Idd. Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Sowieso die feestdagen waarbij je je ongegeneerd nonstop vol kan proppen met eten
Ik hou van deze manquote:Op zondag 22 januari 2012 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar dan kan het niet altijd ongegeneerdquote:Op zondag 22 januari 2012 22:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Idd. Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag.
Pff die ongegeneerde vreetbuien als je ongesteld bent, voel me daarna ook echt zo'n vetzakquote:Op zondag 22 januari 2012 22:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar dan kan het niet altijd ongegeneerdTenzij je alleen bent natuurlijk.
Whehe, dat heb ik volgens mij niet meer sinds ik de pil slik. Of ik merk het gewoon niet meer aangezien ik die vreetbuien ook heb op de dagen dat ik niet ongesteld benquote:Op zondag 22 januari 2012 22:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pff die ongegeneerde vreetbuien als je ongesteld bent, voel me daarna ook echt zo'n vetzak
Ik zat te wachten tot een van de jongens hier iets over zou zeggenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:25 schreef Ethanolic het volgende:
Ga godverdomme ff weg met je ongesteld zijn.
Lekkere bloed slierten met bonkjes.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:25 schreef Ethanolic het volgende:
Ga godverdomme ff weg met je ongesteld zijn.
Die reactiesquote:
ffuuuuuuuquote:Op zondag 22 januari 2012 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekkere bloed slierten met bonkjes.
Whut?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
Dit doet me denken aan die site voor vrouwen die 'kunst' maken met dat bloed tijdens hun menstruatie
kankerrrrrrrrrrquote:Op zondag 22 januari 2012 22:30 schreef Juminelle het volgende:
Dit doet me denken aan die site voor vrouwen die 'kunst' maken met dat bloed tijdens hun menstruatie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent gewaarschuwd
quote:Below are some of my paintings for this month (my second month using a menstrual cup). This is so much fun - why don't more people paint with their menstrual blood?Omdat dat fucking ranzig is idioot
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 22 januari 2012 22:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]Wat de shit is diiiiiiiiiiiiiiiiiit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent gewaarschuwd
[..]Omdat dat fucking ranzig is idioot
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Vroeg ik me ook afquote:Op zondag 22 januari 2012 22:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat de shit is diiiiiiiiiiiiiiiiiit?
Ik heb gewoon altijd zin in chocoladequote:Op zondag 22 januari 2012 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Last van je hormonen liefje?
Haha hormonen, snapjeum
Nein dat was Maisquote:Op zondag 22 januari 2012 22:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook afDie stuurde dWc laatst volgens mij via TC
Ik was de schuldigequote:Op zondag 22 januari 2012 22:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook afDie stuurde dWc laatst volgens mij via TC
Oh, jijquote:
Wil je ook iets moois voor mij maken danquote:
Op buiken,billen en poesjes..quote:
Mokkababy's maken waar menig autochtoon jaloers op mag zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Baby's zijn kunst, ik zeg het je.
En lipjes.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Op buiken,billen en poesjes..
quote:
He die heb ik!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:57 schreef Maisnon het volgende:
Kattenplaatjes posten gaat me meestal iets te fur (hoho)
Maar deze kijkt gewoon te blij
[ afbeelding ]
Zulke donkergrijze katten kan ik nog wel enigszins waarderenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:57 schreef Maisnon het volgende:
Kattenplaatjes posten gaat me meestal iets te fur (hoho)
Maar deze kijkt gewoon te blij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |