Ja hč?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef Nallie het volgende:
Pff ik weet weer waarom ik geen suiker moet eten.. MEGA dip nu
My Muesli, leuk concept ken iemand die er werkt.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik die net dit in het Gezonde Ontbijt & Lunch topic! --> http://nl.mymuesli.com/ Kan je je eigen muesli mixenWat zijn ook weer kick-ass dingen voor in muesli? Havermout en lijnzaad enzo toch?
Nu als een Goed Voorbereid Specimen van Huischvrouwmensch boodschappen doen voor vanaaf t/m woensdag![]()
Indeedquote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Nu nog onthouden
Zo wil men@work graag red bull in de automaten. Nah dure troep en je stort na de uitwerking in.
[..]
My Muesli, leuk concept ken iemand die er werkt.
Niet etenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:37 schreef Nallie het volgende:
[..]
Indeed
Naja zo duidelijk heb ik m nog nooit echt gemerkt
Is er ook iets tegen te doen?
Mijne staat nog steedsquote:Op zondag 22 januari 2012 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb net mijn kerstboom opgeruimd![]()
quote:
Zin om langs te komen? Zelfs de rood met witte santa cadeautjes zak ligt nog voor de kerstboomquote:
Hahahahaa, wat erg!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren op het werk met alleen maar mannen:
Tupperware, ze hadden het over Tupperware en ze hadden er ook een mening over
Ik denk dat bewolkt wil zeggen dat er ook wel af en toe en zonnetje is of eigenlijk vooral maar dat er gewoon wat wolkjes zijn en niet superwarm, dus gewoon lekker. Het is nog altijd 100x beter dan dit kutweer dus ik denk dat je je sowieso beter voelt als je wel gaat!quote:Op zondag 22 januari 2012 18:24 schreef Tinkepink het volgende:
Kut (sorry) de verwachting voor tenerife als ik er ben is bewolkt. En dat vind ik echt rot, want zak bijna weg (vergeet dat bijna) in een depressie door dat grijze weer. Ben in staat maar niet te gaan
Ik dacht paracetamol juist niet en alleen ibuprofen en aspirine wel... Puff, Sjaap?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:11 schreef Tinkepink het volgende:
Paracetamol is ontstekingsremmend volgens mij.
Je hebt vast gelijk, maar mijn depressieve zelf gelooft er niet inquote:Op zondag 22 januari 2012 18:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik denk dat bewolkt wil zeggen dat er ook wel af en toe en zonnetje is of eigenlijk vooral maar dat er gewoon wat wolkjes zijn en niet superwarm, dus gewoon lekker. Het is nog altijd 100x beter dan dit kutweer dus ik denk dat je je sowieso beter voelt als je wel gaat!
Hophop naar Tenerife! Meestal valt het ter plaatse enorm mee, het is er echt bijna altijd helder weer.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt vast gelijk, maar mijn depressieve zelf gelooft er niet in
Lang geleden dat ik er zo last van heb gehad. Zonnebank en daglichtlamp helpen niet. Sporten heb ik geen zin in met dat rotweer. Ik weet het even niet meer.
Ik hou 'm in gedachten maar hoop dat het niet nodig is.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef sigme het volgende:
Oh, en de bewolking op de kanaren zit meestal op een vaste hoogte, die maakt dat je aan het strand (laag) en in het midden van het eiland (hoog) een prachtige zonnige dag hebt.
Als alles tegen zit steek je over naar La Palma, dat is nog helderder. Ik ken daar een pension van een heel aardige behulpzame gastvrije duitser, die ook een paar appartementen bezit, mocht het nodig zijn.
ikke. Vorige week zeiden ze dat het nu -20 zou zijn. en het is hooguit min 5.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:34 schreef Tinkepink het volgende:
Wie zegt even tegen met dat meer dan een week vooruit het weer voorspellen niet gaat? Met bewijs?
En het was idd ibuprofen en aspirine en geen paracetamol.
Ja, heel veel beter. Terwijl het weer hier beroerder is. We hebben enorm veel grijze dagen, waar het voorheen gewoon lekker koud en helder was...quote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef Tinkepink het volgende:
Jij trekt het een stuk beter dit jaar hč, de winter?
Dat gaat nietquote:Op zondag 22 januari 2012 18:34 schreef Tinkepink het volgende:
Wie zegt even tegen met dat meer dan een week vooruit het weer voorspellen niet gaat? Met bewijs?
Voor mijn gevoel is het hier nu al 2 maanden grijs. Kerstvakantie was nat en grijs, weekenden zijn nat en grijs. Ik verlaat het huis in het nat en donker en kom thuis in het nat en donker. Alleen vorig weekend, toen hadden we een paar uur wat blauwe lucht. Maar ik hou erover op. Zeuren is zinloos.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, heel veel beter. Terwijl het weer hier beroerder is. We hebben enorm veel grijze dagen, waar het voorheen gewoon lekker koud en helder was...
Er is voorspeld dat dit de meest koude winter in jaren zou worden.. Dat is tot nu toe ook niet zo..quote:Op zondag 22 januari 2012 18:34 schreef Tinkepink het volgende:
Heb jij zo'n last van dit weer?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink wanneer ga je ? Ow ik hoop echt dat je schitterend weer krijgt!
Je wordt inderdaad vreselijk wanhopig van dit weer, je kan niks, alles doet zeer in je lijf door de koude luchtvochtigheid.
Horrorwinter met recht! Geen winter
Tink, het komt goed hoor, het is daar sowieso veel beter en je hebt vakantie
Ja, witte dode vingers en tenen, blaren op de tenen. Pijnlijke handen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb jij zo'n last van dit weer?
Zo voor morgen een bak salade klaargemaakt (Little gem met 2 tomaten en bleekselderij)+ yoghurtdressing, 5 eieren met champi's en paprika (voor 2 dagen), 2 maīskolven onder de grill gedaanen een ananas gefileerd plus 3 boterhammen klaargemaakt.
Die ananas haalt het maar deels tot morgen
In de risotto gaat die typische bleekselderijsmaak wegquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Perruche het volgende:
Ik had bleekselderij gekocht en gegeten en ik vond het best lekker! Niet draderig ofzo, gewoon lekker fris. Maar goed het was gewoon heel klein gesneden in de risotto.
Lijstje vandaag is weer drama, veel te veel! Staat nu nog een quiche in de oven, nog een kwart en morgen een andere kwart.
Ja dat klopt, daarom was het ook lekkerquote:Op zondag 22 januari 2012 20:31 schreef Probability het volgende:
[..]
In de risotto gaat die typische bleekselderijsmaak weg
Snij het ook in de salade heel fijnquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Perruche het volgende:
Ik had bleekselderij gekocht en gegeten en ik vond het best lekker! Niet draderig ofzo, gewoon lekker fris. Maar goed het was gewoon heel klein gesneden in de risotto.
Lijstje vandaag is weer drama, veel te veel! Staat nu nog een quiche in de oven, nog een kwart en morgen een andere kwart.
Oh nom maar wel laat!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat klopt, daarom was het ook lekker.
Heb nu een quiche in de oven staan met wilde spinazie, paddestoelen, feta en amandelschaafsel.
Aww, wat een rot einde van je weekend.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef MarMar het volgende:
Bleh, iedereen ligt hier weer op bed en ik waak bij het katje. Die ligt er heel stilletjes bij.. ik hoop dattie gewoon "inslaapt" anders morgen met hulp van de dierenarts.
En dan kan ik er niet bij zijn, want intake bij het pijncentrum in het MCL waar ik ook al zoveel zin in heb.... pff
borreltje dan maar geloof ik.
Bleekselderij met kruidenroomkaasquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef Perruche het volgende:
Hahaha, ik ben zo blij dat ik het bij aanmoedigen kan houdenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kiek dan!
http://www.urbanathlon.de/ueber-den-lauf/raceinfo.153960.htm
Sterkte!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef MarMar het volgende:
Bleh, iedereen ligt hier weer op bed en ik waak bij het katje. Die ligt er heel stilletjes bij.. ik hoop dattie gewoon "inslaapt" anders morgen met hulp van de dierenarts.
En dan kan ik er niet bij zijn, want intake bij het pijncentrum in het MCL waar ik ook al zoveel zin in heb.... pff
borreltje dan maar geloof ik.
Ik wil denk ik meedoen, maar dan wel met m'n broertje als team anders durf ik nietquote:Op zondag 22 januari 2012 21:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kiek dan!
http://www.urbanathlon.de/ueber-den-lauf/raceinfo.153960.htm
Cool! Moet je je even aanmelden via www.urbanathlon.nlquote:Op zondag 22 januari 2012 21:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik wil denk ik meedoen, maar dan wel met m'n broertje als team anders durf ik niet
Dat.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:54 schreef Mini. het volgende:
[..]
Aww, wat een rot einde van je weekend.Sterkte!
Sterkte, ergens zou het wel fijn zijn als hij rustig bij jou inslaapt nu!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:23 schreef MarMar het volgende:
thx lieverds en beterschap li!
Beestje ligt nu in een holletje van dekens verstopt naast me op de bank.. Kan het niet over mn hart verkrijgen om m alleen te laten, dus ik ben nog wel ff wakker ben ik bang.
Snap ik... bah! Maar heel heel misschien komen ze nog wel met iets nieuws?! En anders heb je weer iets extra voor je stapel inderdaad. Succes! Nare dag voor jou vandaag!quote:Op maandag 23 januari 2012 08:58 schreef MarMar het volgende:
Iig een vervelende waar ik behoorlijk geen zin in heb. 1 uur durende intake bij centrum voor chronische pijn en stoornissen aan het bewegingsapparaat, waarbij ik met een beetje geluk me eerst door wat gesprekken met mensen die nog niet eens een bevalling hebben doorstaan moet voeren, die mij dan willen gaan vertellen hoe ik moet gaan omgaan met pijn om dan vervolgens als ze erachter komen dat dat mijn grootste probleem niet is zodat ik hopelijk gericht nog een beetje hulp kan krijgen.
Eigenlijk doe ik het helemaal niet omdat ik het zelf wil, maar omdat ik hoop dat daar nog wat back up vandaan komt zodat ik weer wat sterker sta tegenover de instanties. Mijn motivatie voor dit traject is nihil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |