Ik werk bij een bedrijf waar we industriėle electronica repararen, en als hobby repareer en onderhoud ik veel muziekapparatuur zoals gitaren [reparatie, afstellen, intoneren, enz], versterkers, effecten en dat soort dingen.
Daarom wil ik hier mijn diensten wel aanbieden voor mensen die iets kapot hebben

Ik zit zelf in Friesland, regio Damwoude [wonen] of regio Leeuwarden/Grou [werken], dus daar in de buurt iets ophalen kan best.
Verder kan ik natuurlijk niet stad en land afrijden speciaal voor iemand, maar ben wel regelmatig in heel Nederland te vinden, dus eens iets ophalen en later weer afleveren is wel een mogelijkheid. Er kan soms een paar weken tussen zitten, dus haastklussen word lastig.
Of wellicht vallen er dingen te regelen via ons
Postbode topic hier in FHF.
Ook omdat ik zelf ook niet zwem in het geld kan ik ook niet voor Jan en alleman gratis wat fiksen, omdat ik hier in FHF er geen geld voor mag vragen, dus alleen echt mensen die eigenlijk geen geld hebben voor reparatie/vervanging.
Mensen die wel wat over hebben voor eventuele transport- en materiaalkosten mogen zich ook best melden, maar dan even buiten dit topic om.