abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107096744
Ik werk bij een bedrijf waar we industriėle electronica repararen, en als hobby repareer en onderhoud ik veel muziekapparatuur zoals gitaren [reparatie, afstellen, intoneren, enz], versterkers, effecten en dat soort dingen.

Daarom wil ik hier mijn diensten wel aanbieden voor mensen die iets kapot hebben ^O^

Ik zit zelf in Friesland, regio Damwoude [wonen] of regio Leeuwarden/Grou [werken], dus daar in de buurt iets ophalen kan best.
Verder kan ik natuurlijk niet stad en land afrijden speciaal voor iemand, maar ben wel regelmatig in heel Nederland te vinden, dus eens iets ophalen en later weer afleveren is wel een mogelijkheid. Er kan soms een paar weken tussen zitten, dus haastklussen word lastig.
Of wellicht vallen er dingen te regelen via ons Postbode topic hier in FHF.

Ook omdat ik zelf ook niet zwem in het geld kan ik ook niet voor Jan en alleman gratis wat fiksen, omdat ik hier in FHF er geen geld voor mag vragen, dus alleen echt mensen die eigenlijk geen geld hebben voor reparatie/vervanging.

Mensen die wel wat over hebben voor eventuele transport- en materiaalkosten mogen zich ook best melden, maar dan even buiten dit topic om.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  zondag 22 januari 2012 @ 15:08:23 #2
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_107097891
Steunpunt Rotterdam meld zich. :D
Elektro techniek is mijn vooropleiding en The_Dean weet waarschijnlijk meer dan ik maar als ik in deze regio hulp kan bieden dan kan men mij dat laten weten. :Y
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_107119191
Heyhey!!!

Jij hebt mij al eerder geholpen :@ hihi

Maar dit topic vind ik geniaal!

Ik heb de oude tv van mijn moeder. Maar het beeldscherm gaat soms niet aan het geluid doet het dan al wel.
Ook piept hij heel erg. ik denk zelf ergens aan kortsluiting in het circuit ofzo want als hij uit staat piept hij ook zo hoog.
Het beeldscherm is verder goed en ik heb echt geen geld voor een nieuwe tv of nieuwe onderdelen.
Ik hoop eigenlijk gewoon dat er een draadje los zit ofzo.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_107122960
Kan er wel eens naar kijken. Is dit wellicht ook een optie? Kan je tv kijken terwijl ik hem probeer te fiksen.

Aangeboden: meubelen, huisraad en meer
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_107124832
Oh dat zou ik echt fijn vinden. Dat piepje word je zo moe van. Een andere tv ondertussen zou fijn zijn. :D

[ Bericht 38% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 23-01-2012 00:19:32 ]
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_107214012
Hmmm ships heb net de oude lg naar buiten gegooid ivm dat ie niks meer deed (dvd haperde ook na schoonmaken en na wat zelf geklooi ook geen geluid meer ).
wel een mooi aanbod dean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')