Ik ga niet alle uitwedstrijden mee. En ik ben al een stuk of 5 keer in Groningen geweest.quote:
Hehe nice, 5 keer? Bijna alle wedstrijden op 2 na ofzo dusquote:Op zondag 22 januari 2012 14:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ga niet alle uitwedstrijden mee. En ik ben al een stuk of 5 keer in Groningen geweest.
Volgende week moet ik de hele week in Groningen werken, ook toevallig nog vlakbij het euroborg stadion
Toch wel heel slecht van PSV hequote:Op zondag 22 januari 2012 14:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Sorry hoor, maar; Blind, Vermeer, Vertonghen, Alderweireld, Enoh, Janssen, Ebicilio. De Jong het voordeel van de twijfel, Sulejmani en Eriksen die beide het moeten doen met de vorm van de dag, en dan heb je gewoon een elftal vol met middelmaat
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word 22 maart 14 dus dat 11/12 is uit de lucht gegrepen.
Ja, want bijvoorbeeld een Twente met Rosales en Bajrami is zo goed wil je zeggenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Sorry hoor, maar; Blind, Vermeer, Vertonghen, Alderweireld, Enoh, Janssen, Ebicilio. De Jong het voordeel van de twijfel, Sulejmani en Eriksen die beide het moeten doen met de vorm van de dag, en dan heb je gewoon een elftal vol met middelmaat
Inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toch wel heel slecht van PSV heNiet kampioen worden vorig jaar tegen zo'n elftal/
Neequote:Op zondag 22 januari 2012 14:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, want bijvoorbeeld een Twente met Rosales en Bajrami is zo goed wil je zeggen
Gefeliciteerd alvast!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon, ipv 'ik word...'
Ik word 8 januari 2028 42.
Clash van de slapende ''reuzen''quote:Op zondag 22 januari 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
Hmmmm ik ga Cambuur - GAE maar eens aanslingeren. Clash der cultclubs
Ik denk van zijn vader.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:37 schreef Rickazio het volgende:
Hoe komt die gozer aan zo'n naam? ''Ebecilio''
quote:
Leek wel 40 toen ik VVV TV zat te kijkenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
Leiwakabessy...leeft die gast nog dan?
Ja, net als Sander Keller en Paul Scholesquote:Op zondag 22 januari 2012 14:38 schreef kapiteintje het volgende:
Leiwakabessy...leeft die gast nog dan?
Sneijder bij Utrecht niet in de selectie, niet dat het moet uitmaken, maar toch.quote:Isaksson, Manolev, Marcelo, Derijck, Willems; Wijnaldum, Toivonen, Strootman; Labyad, Matavz, Mertens
Hij raakte 'm wel hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hoe was dat buitenspel, Eriksen kwam niet eens in de buurt van de bal..
Ben benieuwd hoe Utrecht dit keer voor de dag komtquote:Op zondag 22 januari 2012 14:39 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Sneijder bij Utrecht niet in de selectie, niet dat het moet uitmaken, maar toch.
Hij stond er zowat op.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hoe was dat buitenspel, Eriksen kwam niet eens in de buurt van de bal..
In het rood-wit.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Utrecht dit keer voor de dag komt
Vader heet zoquote:Op zondag 22 januari 2012 14:37 schreef Rickazio het volgende:
Hoe komt die gozer aan zo'n naam? ''Ebecilio''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |