quote:
1) Je downloadtquote:
Ik heb uTorrent. Gister heb ik via Btjunkie de heineken ontvoering gedownload. Dit ging prima. Maar hierna lukt het me niet meer om bijv. Baantjer te downloaden..quote:Op zondag 22 januari 2012 13:13 schreef BELASTING het volgende:
Vertel eens, TS, welk programma gebruik je om te downloaden?
Mogelijk is de torrent dood. Heb je dat al bekeken?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:15 schreef EL_Locoooo het volgende:
[..]
Ik heb uTorrent. Gister heb ik via Btjunkie de heineken ontvoering gedownload. Dit ging prima. Maar hierna lukt het me niet meer om bijv. Baantjer te downloaden..
Kijk zo kan het ook, dank je!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:14 schreef Kikkeren het volgende:
http://nl.wikihow.com/downloaden-via-torrents
Asjeblieft, veel plezier ermee.
Oooh, ben je dat weer? Die bing gebruikte, omdat je een acer laptop hebtquote:Op zondag 22 januari 2012 13:15 schreef EL_Locoooo het volgende:
[..]
Ik heb uTorrent. Gister heb ik via Btjunkie de heineken ontvoering gedownload. Dit ging prima. Maar hierna lukt het me niet meer om bijv. Baantjer te downloaden..
Gelukkig is Spouwerranger onze ICT-er bij uitstek. En weet hij overal een oplossing voor!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oooh, ben je dat weer? Die bing gebruikte, omdat je een acer laptop hebt
digibeet
hahah klopt. gister heineken ontvoering gekeken, iemand had gefilmd vanuit bios, was niet ideaal maar toch aardig wat gezien.. maar op dat moment had ik ook 2 baantjers aan het downloaden maar die doen het niet meer en geen enkele begint meer met downloaden....quote:Op zondag 22 januari 2012 13:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oooh, ben je dat weer? Die bing gebruikte, omdat je een acer laptop hebt
digibeet
Hahah klopt en toen sloot ik je topic met de mededeling dat het sowieso niet in FHF hoorde deze vraag. Dat was misschien niet helemaal duidelijk omdat je het nog een keer doetquote:Op zondag 22 januari 2012 13:20 schreef EL_Locoooo het volgende:
[..]
hahah klopt. gister heineken ontvoering gekeken, iemand had gefilmd vanuit bios, was niet ideaal maar toch aardig wat gezien.. maar op dat moment had ik ook 2 baantjers aan het downloaden maar die doen het niet meer en geen enkele begint meer met downloaden....
Ga nu via piratebay ofzo proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |