Homo.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Prima! (no homo)
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Prima! (no homo)
Mooiquote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Prima! (no homo)
Hoe kan je dat moeilijk vindenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
Ik faal altijd met wimpelkrullers. Weet ook nooit of je nou eerst mascara moet gebruiken of niet, en sommige mensen doen 3 x krullen op verschillende plekken van je wimpers, of ze maken dat ding warm vantevoren. En weet ook nooit hoe lang je het moet vasthouden enzo.
Moeilijk.
Ik weet niet, ik faal altijd, ziet er nooit heel mooi uit. De uiterste wimpers worden nooit meegenomen, ik weet niet hoe ik dat beter moet doen. Misschien heb ik gewoon een rare vorm ogen of...misschien gebruik ik geen goeie wimperkruller.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe kan je dat moeilijk vinden? Gewoon die wimperkruller op het begin van je wimpers zetten en dat 10sec. vasthouden, en daarna hetzelfde doen maar dan een stukje verder. Op het laatst pas mascara aanbrengen, want anders zit die wimperkruller vast aan je wimpers en dat is pijnlijk
Ah, oke. Dan ligt het inderdaad aan de vorm van je ogen denk ik. Met een goede mascara krijg je dat effect ook wel tho, en ik merk eigenlijk nooit heel veel verschil als ik m'n wimpers heb gekruld of nietquote:Op zondag 22 januari 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik faal altijd, ziet er nooit heel mooi uit. De uiterste wimpers worden nooit meegenomen, ik weet niet hoe ik dat beter moet doen. Misschien heb ik gewoon een rare vorm ogen of...misschien gebruik ik geen goeie wimperkruller.
hier zo eenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Prima! (no homo)
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef Nober het volgende:
Wimperkrultang? Wist niet van het bestaan. Is 'ie al uit de kast eigenlijk?
Als je ooit een vriendin hebt gehad, dan weet je toch wel wat zo'n ding is?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
Een wat? Wimperkrultang?
Ik wist niet eens dat er zoiets bestond. Klinkt ongelooflijk homofiel iig..
Ja, daarom.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:17 schreef Kroc het volgende:
[..]
[..]
Als je ooit een vriendin hebt gehad, dan weet je toch wel wat zo'n ding is?
Weet heel goed wat zo´n ding is.. Doodeng!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:17 schreef Kroc het volgende:
[..]
[..]
Als je ooit een vriendin hebt gehad, dan weet je toch wel wat zo'n ding is?
Als je een wimperkrultang mee neemt in de trein in ben je niet goed bezig.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:49 schreef FreckleSs het volgende:
Ik moet altijd lachen als er van van die troela's zichzelf gaan opmaken in de trein en dan gaan ze ook in de weer met zo'n wimperkrullerziet er belachelijk uit
Had hij een ongemakkelijke houding? Of kwam het geloofwaardig over?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Als je een wimperkrultang mee neemt in de trein in ben je niet goed bezig.
Mijn broer ontkent alles, maar ik weet het wel zeker. Die wimpers zijn gekruld.
Ik zei dat ik hem ervan verdenk de wimperkrultang te hebben gestolen om hem te gebruiken voor zijn sexy metroseksuele facebook-shoot. En hij moest lachen en zei nee. Dus.. Het was aan de telefoon. En hij klonk gewoon debiel als altijd dus ik weet het niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Had hij een ongemakkelijke houding? Of kwam het geloofwaardig over?
Lijkt me een heterdaadjequote:Op zondag 22 januari 2012 18:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zei dat ik hem ervan verdenk de wimperkrultang te hebben gestolen om hem te gebruiken voor zijn sexy metroseksuele facebook-shoot. En hij moest lachen en zei nee. Dus.. Het was aan de telefoon. En hij klonk gewoon debiel als altijd dus ik weet het niet.
Ja hij is wel erg knap.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:04 schreef Sinosappel het volgende:
Is jouw broer een lekkertje eigenlijk rosepetals?
Kuch, dan ik, kuch.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:06 schreef Meloewa het volgende:
Wimperkrultang bij mij gaat dat inderdaad ook echt niet of ik kan het niet.
Daarbij hebben sommige mannen nog gewoon lange wimpers dan mij
Ik meld mij bij deze aan om, door middel van een foto van jouw broer in mijn PM-inbox, als onafhankelijk persoon te kijken of hij echt een wimperkruller gebruikt of niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |