Leuke draagmoeder.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:23 schreef esperanza93 het volgende:
Hij krijgt wel mooie vrouwen anders.
[ afbeelding ]
Ja die kreeg Ricky Martin ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:23 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
heeft ook niks met zijn salaris van 10 miljoen per jaar te makenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:23 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik ben nu toevallig zelf bezig met mijn nagelsquote:Op zondag 22 januari 2012 13:50 schreef sinepedraap het volgende:
TS mag ik van jou nog een potje nagellak lenen?
Jaquote:Op zondag 22 januari 2012 13:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik ben nu toevallig zelf bezig met mijn nagelsFrench manicure, interesse?
Zie maar. Zolang je maar niet mijn vijl jatquote:
Volgens mij ging jij er vorige keer met mijn eyeliner vandoor jij smiecht!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zie maar. Zolang je maar niet mijn vijl jat
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef Splutje het volgende:
Dat heeft niks met metroseksueel te maken. Dat is gewoon gay
Dit!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:16 schreef o.us het volgende:
Niet mis mee, ben er zelf ook een. Die skinny jeans zitten zo lekker strak om je kontje, vrouwen diggen dat.
Deze man weetquote:Op zondag 22 januari 2012 14:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dit!
En gewoon als de dag erop zit een gezichtsmasker op en een voetenbandje + plakjes komkommer op je ogen
Dat sowieso.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:37 schreef o.us het volgende:
Een dikke kont hebben als manzijnde is een zegen.
Het is algemene kennis uiteraard maar wilt u, als vrouwzijnde, kunnen toelichten waarom?quote:
Zou overbodig zijn want lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is algemene kennis uiteraard maar wilt u, als vrouwzijnde, kunnen toelichten waarom?
Picsquote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kerels die niet van zichzelf mooi krullende wimpers hebben (no homo).
Ervoor, en ik maakte hem wel altijd even warm, 60 sec vasthouden zoiets.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
Ik faal altijd met wimpelkrullers. Weet ook nooit of je nou eerst mascara moet gebruiken of niet, en sommige mensen doen 3 x krullen op verschillende plekken van je wimpers, of ze maken dat ding warm vantevoren. En weet ook nooit hoe lang je het moet vasthouden enzo.
Moeilijk.
Deze man weet dat ookquote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kerels die niet van zichzelf mooi krullende wimpers hebben (no homo).
quote:
Prima! (no homo)quote:Op zondag 22 januari 2012 15:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Deze man weet dat ook. Trouwen? (no homo).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |