Nah kan ik niet echt doen, want mijn moeder leest af en toe mee op FOK! (op eigen houtjequote:
En zo leer je altijd leuke nieuwe feitjes op FOK!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
Een wat? Wimperkrultang?
Ik wist niet eens dat er zoiets bestond. Klinkt ongelooflijk homofiel iig..
Ik wil er nu ook een.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:01 schreef Piye het volgende:
En zo leer je altijd leuke nieuwe feitjes op FOK!
Moeders op FOK!?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nah kan ik niet echt doen, want mijn moeder leest af en toe mee op FOK! (op eigen houtje) en dan word ze vast boos en verteld ze het hem
Feitquote:
quote:Hoe komt het dat als je op een spijkerbed ligt dat je er niks van voelt?
Er bestaan mensen die op een spijkerbed kunnen liggen. Fakirs bijvoorbeeld, dat zijn (Indische) mensen die bijzondere trucjes kunnen.
Je zou denken dat dat ontzettend veel pijn doet. Eén spijker kan al pijnlijk prikken (in je vinger bijvoorbeeld). Toch valt het mee. De fakir ligt op een heleboel spijkers. De spijkers drukken maar zachtjes in zijn rug, omdat zijn gewicht wordt verdeeld over al die spijkers. Bovendien is onze rug niet zo heel gevoelig. Er zitten niet zoveel tastzintuigen in de huid van de rug, daarom voelt de fakir niet alle spijkers apart. Hij voelt een groot prikkelend oppervlak.
Je kunt het uittesten met spijkers en een appel. Als je een appel op een enkele spijker laat vallen, wordt de appel op de spijker gespietst. Als je de appel op een heleboel spijkers laat vallen, als ze dicht bij elkaar staan, blijft de appel op de spijkers liggen.
Kijk, das nou echt helemaal duidelijk nu!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:05 schreef baashaaskaas het volgende:
[..]
Hoe komt het dat als je op een spijkerbed ligt dat je er niks van voelt?
Er bestaan mensen die op een spijkerbed kunnen liggen. Fakirs bijvoorbeeld, dat zijn (Indische) mensen die bijzondere trucjes kunnen.
Je zou denken dat dat ontzettend veel pijn doet. Eén spijker kan al pijnlijk prikken (in je vinger bijvoorbeeld). Toch valt het mee. De fakir ligt op een heleboel spijkers. De spijkers drukken maar zachtjes in zijn rug, omdat zijn gewicht wordt verdeeld over al die spijkers. Bovendien is onze rug niet zo heel gevoelig. Er zitten niet zoveel tastzintuigen in de huid van de rug, daarom voelt de fakir niet alle spijkers apart. Hij voelt een groot prikkelend oppervlak.
Je kunt het uittesten met spijkers en een appel. Als je een appel op een enkele spijker laat vallen, wordt de appel op de spijker gespietst. Als je de appel op een heleboel spijkers laat vallen, als ze dicht bij elkaar staan, blijft de appel op de spijkers liggen.
Ditquote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef Splutje het volgende:
Dat heeft niks met metroseksueel te maken. Dat is gewoon gay
Vrouwenquote:
Wat is dezequote:Op zondag 22 januari 2012 13:05 schreef baashaaskaas het volgende:
[..]
Hoe komt het dat als je op een spijkerbed ligt dat je er niks van voelt?
quote:Wist u dat er niet vier, maar vijf smaken bestaan?!
Umami is de vijfde smaak, naast zoet, zuur, zout en bitter.
Naast de standaard vier smaken bestaat er ook nog een vijfde; Umami. Umami benadrukt de volheid en rijkheid van de andere smaakstoffen. Omdat de smaak de andere vier smaken ondersteund, kennen mensen het bestaan van deze vijfde smaak vaak niet.
Umami is een Japans wordt, en betekent 'vlezig' of 'pikant'.
Zo naïefquote:Op zondag 22 januari 2012 13:07 schreef rosepetals het volgende:
Het werkt wel, mooie verleidelijke wimpers en alles. Maar mijn broer is een getrouwd man dus waarom zo sexy
De andere heren op de parkeerplaats waar hij op zaterdagavond altijd heen gaat, die hebben dat ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:07 schreef rosepetals het volgende:
Het werkt wel, mooie verleidelijke wimpers en alles. Maar mijn broer is een getrouwd man dus waarom zo sexy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |