abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107101986
Als je beetje actief bezig bent zal het voetenwerk (springen, bewegen) ook het nodige gedreun opleveren. Hou daar ook rekening mee. Echter als je het af en toe 30-60 minuten doet vroeg op de avond dan moet dat imo wel kunnen.

Heb zelf een rollenbank (tacx) waar ik mn racefiets in zet. Dat gezoem en resonanties zullen ook best hoorbaar zijn voor mn boven/onder en naaste buren, maar doe het daarom alleen max. 30 minuten vroeg op de avond. Buren horen nou eenmaal wel eens wat van elkaar. Zolang je het beperkt moet dat geen probleem zijn.
pi_107104750
Dat soort dingen zijn ideaal om te gebruiken naast een normale training.

Wanneer je niet op een sportschool traint dan staat dat ding na 2 weken stil te staan en zullen de buren niks horen. Zeker als je geen ervaring hebt met boksen/kickboksen is zo'n aankoop nutteloos. Kan je net zo goed een willekeurig tellsell apparaat kopen. Die staan ook allemaal na een paar weken op zolder of in een schuurtje stof te verzamelen.
  zondag 22 januari 2012 @ 17:51:35 #28
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_107105366
Zolang je geen houten vloer hebt en er een mat onder legt moet het vrijwel geen geluid maken
  FOK!fotograaf zondag 22 januari 2012 @ 20:24:50 #29
145146 Andyy
pi_107111773
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 17:34 schreef blek het volgende:
Dat soort dingen zijn ideaal om te gebruiken naast een normale training.

Wanneer je niet op een sportschool traint dan staat dat ding na 2 weken stil te staan en zullen de buren niks horen. Zeker als je geen ervaring hebt met boksen/kickboksen is zo'n aankoop nutteloos. Kan je net zo goed een willekeurig tellsell apparaat kopen. Die staan ook allemaal na een paar weken op zolder of in een schuurtje stof te verzamelen.
Waarschijnlijk wel ja. Als je fanatieker er mee bent en geen goede techniek hebt heb je kans op blessures als je het gaat pushen :+
pi_107112165
Je slaat vast niet zo hard als die gasten in dat filmpje.

En bovendien denken ze waarschijnlijk dat je ligt te neuken. Dappere buurman die dan aanbelt.
pi_107115957
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 17:34 schreef blek het volgende:
Zeker als je geen ervaring hebt met boksen/kickboksen is zo'n aankoop nutteloos. Kan je net zo goed een willekeurig tellsell apparaat kopen. Die staan ook allemaal na een paar weken op zolder of in een schuurtje stof te verzamelen.
Interessant. Daar had ik nog niet over nagedacht. Maar waarom denk je dit? Ik lees overal dat dit een goede vorm van cardio is.

Dit lijkt me leuker dan veel andere vormen van cardio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')