Ben benieuwd naar z'n liveact zaterdag, plaat klinkt in ieder geval lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Krulliewullie op 23-01-2012 18:31:45 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
JOEPIEquote:Wildstylez
When I hit the 50.000 likes on facebook I will give away the Coldplay Bootleg which I made last friday... Finishing it atm btw..
quote:
meteen geliked, coldplay lekker rawquote:
"IK WIL HARDSTYLE EN ANDER NIIIIKS!!!"quote:Op maandag 23 januari 2012 17:00 schreef Equites het volgende:
Wat een tegenvaller was deze XQ zeg. Ik wist van tevoren al dat er veel scantraxx gedraaid zou worden maar er werd niet een keer een stapje richting Fusion gemaakt. Daar hebben die gasten hun carriere dan aan te danken. De set van wildstylez leek wel uit de kast te zijn getrokken uit 2010, niks mis met een paar oude klappers, maar heel die set was oud. DB&STF praten we maar niet over, Headhunterz ging nog wel. Maar een opbouw zat er gewoon niet in. Daarna 1.5 uur pure oorkanker in de vorm van Meneer Evil Acitvities die weer is Broken, Imperial en Still nr 1 moest draaien. Echt een top tracklist weer. Eens maar nooit meer dat ik ooit nog naar zo'n line up als deze ga. NC solo was wel top uiteraard! Maar ze moeten is opdonderen met die hardcore en gewoon de hardere hardstyle gaan draaien, er is keuze zat.
Niks mis met sommige hardcore, maar EA is gewoonquote:Op maandag 23 januari 2012 17:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
"IK WIL HARDSTYLE EN ANDER NIIIIKS!!!"
, dat kan je niet ontkennen.quote:
Ik ontken het wel, want zeker zijn vroegere werk is gewoon baas.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Niks mis met sommige hardcore, maar EA is gewoon
[..]
, dat kan je niet ontkennen.
Precies.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik denk dat de stap naar mainstream hardcore dan kleiner is dan de stap naar harde hardstyle en dat de mainstream hardcore dus meer geliefd zal zijn op een feest als deze.
Ik hou van hardcore maar niet op een hardstyle feest. Dus scheld me niet uit voor johnny aub. Ik heb gewoon een hekel aan die hardcore sets aan het einde van een hardstyle feest. Het is altijd dezelfde set. Kasparov draaide zaterdag ook, er zijn 2 plaatjes van hem gedraaidquote:Op maandag 23 januari 2012 17:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ontken het wel, want zeker zijn vroegere werk is gewoon baas.
Tegenwoordig is het minder ja, maar af en toe kan ik zo'n nummer wel waarderen.
Bovendien had hij het over hardcore in het algemeen
Bij Dominator klaagt ook elke hardcore johnny over die ene hardstyle stage die er staat en dat vind ik net zo laag.
edit: ik denk overigens dat er bewust een keuze wordt gemaakt voor EA in plaats van hardere hardstyle. Kijk naar de line-up... het barst van de mainstream. Ik denk dat de stap naar mainstream hardcore dan kleiner is dan de stap naar harde hardstyle en dat de mainstream hardcore dus meer geliefd zal zijn op een feest als deze.
Speedwavequote:Op maandag 23 januari 2012 17:43 schreef StM het volgende:
En nu we toch bezig zijn, Slam Fm heeft net een nieuwe (voorlopig internet only) zender gelanceerd: http://www.slamhardstyle.nl/
Zucht...
Hardcore afsluiters op een hardstyle feest, dan weet ik 9 van de 10 keer al genoegquote:Op maandag 23 januari 2012 17:47 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik hou van hardcore maar niet op een hardstyle feest. Dus scheld me niet uit voor johnny aub. Ik heb gewoon een hekel aan die hardcore sets aan het einde van een hardstyle feest. Het is altijd dezelfde set. Kasparov draaide zaterdag ook, er zijn 2 plaatjes van hem gedraaidDat is toch niet logisch. Ik zat met smart te wachten op Inferno, eindelijk kon ik die horen in de HMH. Nou vergeet het maar. We kregen weer braincracking, dirt, still nr 1
Inschattingsfoutje van mezelf ben ik bang, om naar zo'n mainstream feest te gaan. Stiekem hoopte ik dat NC niet voor de mainstream zou kiezen
Ja je hebt gelijk, toch had ik nog hoop aangezien Bas zelf aanwezig was en als Kasparov kon gaan knallen. Waar waren Inferno, Manga, Magic.... Ik snap het gewoon niet, hoe die gasten tegelijkertijd geniaal kunnen zijn (Bas met NC, Kelly met Max Enforcer) maar dan wel echt de meest grote hardcore ruk set aan het einde staan te draaien. Het klopt nietquote:Op maandag 23 januari 2012 17:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Hardcore afsluiters op een hardstyle feest, dan weet ik 9 van de 10 keer al genoeg
Ja omdat Promo.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:55 schreef haakon het volgende:
Quake Dance 2010 had anders zeker wel een leuke line-up en een zeer goede hardcore afsluiter!
https://partyflock.nl/party/187824:Quake_Dance_2010.html
Gefeliciteerd man!quote:Op maandag 23 januari 2012 11:45 schreef T-Force het volgende:
Whooohoooo![]()
DJ contest van Harddefinition gewonnen. Mag het feest openen met een set van 90 minuten!
https://partyflock.nl/party/216043:Harddefinition.html
Mensen uit Hengelo en omstreken, komt dat zien![]()
![]()
![]()
Line up:
Alphaverb
Catatonic Overload
Geck-o vs. Thera
Prefix & Density
Tartaros
Woo geen matige line up ook, de teringquote:
Als het zo zit is het inderdaad vreemd. Ik noem jou overigens geen johnny, maar wel het volk dat inderdaad alleen 'hardcore-minded' is.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:47 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik hou van hardcore maar niet op een hardstyle feest. Dus scheld me niet uit voor johnny aub. Ik heb gewoon een hekel aan die hardcore sets aan het einde van een hardstyle feest. Het is altijd dezelfde set. Kasparov draaide zaterdag ook, er zijn 2 plaatjes van hem gedraaidDat is toch niet logisch. Ik zat met smart te wachten op Inferno, eindelijk kon ik die horen in de HMH. Nou vergeet het maar. We kregen weer braincracking, dirt, still nr 1
Inschattingsfoutje van mezelf ben ik bang, om naar zo'n mainstream feest te gaan. Stiekem hoopte ik dat NC niet voor de mainstream zou kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |