abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2012 @ 14:45:41 #101
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_107138610
The Outside Agency
  maandag 23 januari 2012 @ 14:47:36 #102
213010 haakon
pi_107138688
Deze is ook fijn vind ik btw:

The Outside Agency
pi_107138902
quote:
Ben benieuwd naar z'n liveact zaterdag, plaat klinkt in ieder geval lekker :)
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  maandag 23 januari 2012 @ 15:03:04 #104
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_107139296
Tot nu toe mijn favoriete hardstyle-release van 2012!! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Krulliewullie op 23-01-2012 18:31:45 ]
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  maandag 23 januari 2012 @ 15:31:06 #105
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_107140344
quote:
Wildstylez
When I hit the 50.000 likes on facebook I will give away the Coldplay Bootleg which I made last friday... Finishing it atm btw..
JOEPIE :D _O_
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_107140997
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:31 schreef mstx het volgende:

[..]

omg
pi_107141133
quote:
^O^ typische thera-vocals. kick kraakt wel iets te veel, maar dat kan ook aan m'n laptop liggen.

quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:31 schreef mstx het volgende:

[..]

meteen geliked, coldplay lekker raw :)
  maandag 23 januari 2012 @ 17:00:46 #108
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_107143745
Wat een tegenvaller was deze XQ zeg. Ik wist van tevoren al dat er veel scantraxx gedraaid zou worden maar er werd niet een keer een stapje richting Fusion gemaakt. Daar hebben die gasten hun carriere dan aan te danken. De set van wildstylez leek wel uit de kast te zijn getrokken uit 2010, niks mis met een paar oude klappers, maar heel die set was oud. DB&STF praten we maar niet over, Headhunterz ging nog wel. Maar een opbouw zat er gewoon niet in. Daarna 1.5 uur pure oorkanker in de vorm van Meneer Evil Acitvities die weer is Broken, Imperial en Still nr 1 moest draaien. Echt een top tracklist weer. Eens maar nooit meer dat ik ooit nog naar zo'n line up als deze ga. NC solo was wel top uiteraard! Maar ze moeten is opdonderen met die hardcore en gewoon de hardere hardstyle gaan draaien, er is keuze zat.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_107144080
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:00 schreef Equites het volgende:
Wat een tegenvaller was deze XQ zeg. Ik wist van tevoren al dat er veel scantraxx gedraaid zou worden maar er werd niet een keer een stapje richting Fusion gemaakt. Daar hebben die gasten hun carriere dan aan te danken. De set van wildstylez leek wel uit de kast te zijn getrokken uit 2010, niks mis met een paar oude klappers, maar heel die set was oud. DB&STF praten we maar niet over, Headhunterz ging nog wel. Maar een opbouw zat er gewoon niet in. Daarna 1.5 uur pure oorkanker in de vorm van Meneer Evil Acitvities die weer is Broken, Imperial en Still nr 1 moest draaien. Echt een top tracklist weer. Eens maar nooit meer dat ik ooit nog naar zo'n line up als deze ga. NC solo was wel top uiteraard! Maar ze moeten is opdonderen met die hardcore en gewoon de hardere hardstyle gaan draaien, er is keuze zat.
"IK WIL HARDSTYLE EN ANDER NIIIIKS!!!"

:')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_107144194
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:10 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

"IK WIL HARDSTYLE EN ANDER NIIIIKS!!!"

:')
Niks mis met sommige hardcore, maar EA is gewoon
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:00 schreef Equites het volgende:
pure oorkanker
, dat kan je niet ontkennen.
pi_107144266
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Niks mis met sommige hardcore, maar EA is gewoon

[..]

, dat kan je niet ontkennen.
Ik ontken het wel, want zeker zijn vroegere werk is gewoon baas.
Tegenwoordig is het minder ja, maar af en toe kan ik zo'n nummer wel waarderen.
Bovendien had hij het over hardcore in het algemeen ;)

Bij Dominator klaagt ook elke hardcore johnny over die ene hardstyle stage die er staat en dat vind ik net zo laag.

edit: ik denk overigens dat er bewust een keuze wordt gemaakt voor EA in plaats van hardere hardstyle. Kijk naar de line-up... het barst van de mainstream. Ik denk dat de stap naar mainstream hardcore dan kleiner is dan de stap naar harde hardstyle en dat de mainstream hardcore dus meer geliefd zal zijn op een feest als deze.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_107144547
Opbouw in een line-up is zoooo ouderwets. Dat doen alleen nog van die hobbyisten die ook eens een eigen feestje organiseren. Maar die maken toch amper winst?!?! Zo is er commercieel veel meer uit te halen! Eigenlijk zouden we er alles aan moeten doen om te voorkomen dat men zelf zoiets zou kunnen organiseren. Dan hebben wij het monopolie er op en kunnen wij programmeren wat er marketing en commercieel gezien voor ons het best is. Want het is natuurlijk uitermate handig als een dj 2 of 3 bookings op een avond kan doen. We laten hem ergens openen als headliner, dan zit de tent gelijk goed vol, we sturen hem ergens naar toe midden op de avond en hij kan ook nog ergens afsluiten. En dat allemaal met dezelfde set! Hoe makkelijk kan je je geld verdienen. Ideaal toch?

[/rant]
  maandag 23 januari 2012 @ 17:31:02 #113
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_107144763
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik denk dat de stap naar mainstream hardcore dan kleiner is dan de stap naar harde hardstyle en dat de mainstream hardcore dus meer geliefd zal zijn op een feest als deze.
Precies.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_107145086
En nu we toch bezig zijn, Slam Fm heeft net een nieuwe (voorlopig internet only) zender gelanceerd: http://www.slamhardstyle.nl/

Zucht...
  maandag 23 januari 2012 @ 17:47:15 #115
198371 Equites
pi_107145190
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:15 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik ontken het wel, want zeker zijn vroegere werk is gewoon baas.
Tegenwoordig is het minder ja, maar af en toe kan ik zo'n nummer wel waarderen.
Bovendien had hij het over hardcore in het algemeen ;)

Bij Dominator klaagt ook elke hardcore johnny over die ene hardstyle stage die er staat en dat vind ik net zo laag.

edit: ik denk overigens dat er bewust een keuze wordt gemaakt voor EA in plaats van hardere hardstyle. Kijk naar de line-up... het barst van de mainstream. Ik denk dat de stap naar mainstream hardcore dan kleiner is dan de stap naar harde hardstyle en dat de mainstream hardcore dus meer geliefd zal zijn op een feest als deze.
Ik hou van hardcore maar niet op een hardstyle feest. Dus scheld me niet uit voor johnny aub. Ik heb gewoon een hekel aan die hardcore sets aan het einde van een hardstyle feest. Het is altijd dezelfde set. Kasparov draaide zaterdag ook, er zijn 2 plaatjes van hem gedraaid :') Dat is toch niet logisch. Ik zat met smart te wachten op Inferno, eindelijk kon ik die horen in de HMH. Nou vergeet het maar. We kregen weer braincracking, dirt, still nr 1 :')

Inschattingsfoutje van mezelf ben ik bang, om naar zo'n mainstream feest te gaan. Stiekem hoopte ik dat NC niet voor de mainstream zou kiezen :')
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_107145281
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:43 schreef StM het volgende:
En nu we toch bezig zijn, Slam Fm heeft net een nieuwe (voorlopig internet only) zender gelanceerd: http://www.slamhardstyle.nl/

Zucht...
Speedwave
Mescal (Bud Mix)

_O_

laat maar, nu 1 2 3 :Z
pi_107145293
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:47 schreef Equites het volgende:

[..]

Ik hou van hardcore maar niet op een hardstyle feest. Dus scheld me niet uit voor johnny aub. Ik heb gewoon een hekel aan die hardcore sets aan het einde van een hardstyle feest. Het is altijd dezelfde set. Kasparov draaide zaterdag ook, er zijn 2 plaatjes van hem gedraaid :') Dat is toch niet logisch. Ik zat met smart te wachten op Inferno, eindelijk kon ik die horen in de HMH. Nou vergeet het maar. We kregen weer braincracking, dirt, still nr 1 :')

Inschattingsfoutje van mezelf ben ik bang, om naar zo'n mainstream feest te gaan. Stiekem hoopte ik dat NC niet voor de mainstream zou kiezen :')
Hardcore afsluiters op een hardstyle feest, dan weet ik 9 van de 10 keer al genoeg ;(
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  maandag 23 januari 2012 @ 17:53:01 #118
198371 Equites
pi_107145382
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Hardcore afsluiters op een hardstyle feest, dan weet ik 9 van de 10 keer al genoeg :')
Ja je hebt gelijk, toch had ik nog hoop aangezien Bas zelf aanwezig was en als Kasparov kon gaan knallen. Waar waren Inferno, Manga, Magic.... Ik snap het gewoon niet, hoe die gasten tegelijkertijd geniaal kunnen zijn (Bas met NC, Kelly met Max Enforcer) maar dan wel echt de meest grote hardcore ruk set aan het einde staan te draaien. Het klopt niet :')
  maandag 23 januari 2012 @ 17:55:14 #119
213010 haakon
pi_107145447
Quake Dance 2010 had anders zeker wel een leuke line-up en een zeer goede hardcore afsluiter!

https://partyflock.nl/party/187824:Quake_Dance_2010.html
The Outside Agency
  maandag 23 januari 2012 @ 17:56:07 #120
198371 Equites
pi_107145471
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:55 schreef haakon het volgende:
Quake Dance 2010 had anders zeker wel een leuke line-up en een zeer goede hardcore afsluiter!

https://partyflock.nl/party/187824:Quake_Dance_2010.html
Ja omdat Promo.
pi_107145903
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 11:45 schreef T-Force het volgende:
Whooohoooo :D
DJ contest van Harddefinition gewonnen. Mag het feest openen met een set van 90 minuten!
https://partyflock.nl/party/216043:Harddefinition.html

Mensen uit Hengelo en omstreken, komt dat zien :D :D :D
Line up:
Alphaverb
Catatonic Overload
Geck-o vs. Thera
Prefix & Density
Tartaros
Gefeliciteerd man!
Mixes onder de naam Khadber
  maandag 23 januari 2012 @ 18:25:45 #122
198371 Equites
pi_107146310
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:12 schreef ElDani het volgende:

[..]

Gefeliciteerd man!
Woo geen matige line up ook, de tering :P
pi_107147115
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 17:47 schreef Equites het volgende:

[..]

Als het zo zit is het inderdaad vreemd. Ik noem jou overigens geen johnny, maar wel het volk dat inderdaad alleen 'hardcore-minded' is.

Als Kasparov daar staat dan moet hij ook meer inbreng hebben, zeker wanneer het de NC editie van XQ is. Dan snap ik inderdaad ook je teleurgesteldheid in de hoeveelheid Neophyte records-hardcore.

Feit is wel dat je het nu anders brengt dan in je eerdere bericht ;p
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 23 januari 2012 @ 19:05:22 #124
213010 haakon
pi_107147754
Tom, misschien dat ik je set wel kom checken en daarna doorrijd naar Zak.
Als je een slaapplek nodig hebt moet je het zeggen. Je kan zo bij mij terecht :)
The Outside Agency
pi_107148579
http://www64.zippyshare.com/v/84684380/file.html

Wildstylez heeft de 50 000 likes gehaald op facebook :)
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')