Dat snap ik niet. Die plaat is zo'n klassieker, hoe kan je die nou beter maken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Liever een remix van Lose My Mind.
Misschien een soort van anti-climax? Zeg maar watquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Die plaat is zo'n klassieker, hoe kan je die nou beter maken?
Ik zeg, duifmeneer edit!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:11 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Misschien een soort van anti-climax? Zeg maar wat
Ja, het enige wat die plaat beter kan maken is een raw remix met ant-climax en house break.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:11 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Misschien een soort van anti-climax? Zeg maar wat
Ho ho, laat het Hard Bass anthem (Eternalize) er buiten he!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:12 schreef Kriebelhoest het volgende:
Oh of een edit van Headhunterz - Doomed.....
o wacht.
Nog een? Ik hoorde dat DJ Defqon die al aan het maken wasquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:09 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Liever een remix van Lose My Mind.
Nerd, Redje was bezig met een remuxx, niet DJ Defqon. DJ Defqon was bezig met zijn re-amp bootleg van Nobody Said it was easy van Neophytequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:20 schreef T_Killer het volgende:
Nog een? Ik hoorde dat DJ Defqon die al aan het maken was
Danku, maar vermeld er dan wel ff bij dat ik niet jarig benquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:25 schreef Levitas het volgende:
Baron MDMAron, bij deze ook gefeliciteerd!
Waarom dan gefeliciteerd?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:39 schreef Baronpilsener het volgende:
Danku, maar vermeld er dan wel ff bij dat ik niet jarig ben
quote:
ze draaien jouw nummer?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:48 schreef Baronpilsener het volgende:
Nee maar even serieus, vanavond gewoon om 20.00 naar B2S radio luisteren, dan hoor 't wel
zijn vriendjes, soundbank delen etcquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:18 schreef Kriebelhoest het volgende:
Geen hardstyle maar deze nummers lijken ook echt ongelofelijk veel op elkaar:
Chain reaction - War in reverse
Angerfist & Dyprax - The before
1. Jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ze draaien jouw nummer?
je hebt getekend bij hc?
wat zijn dit voor een levitaspraktijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |