Nee, dat doe je nietquote:Op maandag 23 januari 2012 13:33 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Bij die Cervix geraak ik binnen met het topje.
quote:Op maandag 23 januari 2012 13:33 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je die diepere stukjes nàast de cervix? Dat is in het echt wat groter. En elastischer. Neem nou maar aan dat je daar in loopt te porren.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:33 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou kunnen? Wat is het dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:30 schreef vincm het volgende:
[..]
Zie je die diepere stukjes nàast de cervix? Dat is in het echt wat groter. En elastischer. Neem nou maar aan dat je daar in loopt te porren.
Ja. Zie het zo dat die baarmoeder hals een beetje uitsteekt, naar 'buiten. Sterker nog, in vruchtbare periodes steekt ie volgens mij verder uit dan normaal, was een theorie over. En daaromheen is het dus een stukje dieper. Het is dus niet alsof de baarmoedermond het einde is van de vagina.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen? Wat is het dan?
Is het normaal dat het pijnlijk is voor de vrouw maar heel zalig aanvoelt voor de man?
Dude wat wil je horen?! Ja jij vindt het super lekker maar voor je vriendin is het super pijnlijk. Niet meer doen dus, tenzij je je eigen genot belangrijker vindt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:48 schreef einzeinz het volgende:
Maar het sluit wel prima rond je eikel, en je orgasme wordt 10x groter.
Echt triest dat sommige mannen alleen aan eigen genot denken...quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:54 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Dude wat wil je horen?! Ja jij vindt het super lekker maar voor je vriendin is het super pijnlijk. Niet meer doen dus, tenzij je je eigen genot belangrijker vindt.
Triest...
en dat soms maar 5 minuten langquote:Echt triest dat sommige mannen alleen aan eigen genot denken...
Preciesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:20 schreef iker het volgende:
[..]
en dat soms maar 5 minuten langhahah
Andere vent regelenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:20 schreef iker het volgende:
[..]
en dat soms maar 5 minuten langhahah
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |