Waarmee? Dat wij ook het meeste gevoel hebben als we heel diep in haar doosje in die vernauwing liggen te stoten? Dat jouw vriendin het enorm pijnlijk vindt?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt niet IN de baarmoederhald met je lul.
Tenzij deze 3mm dik is.
Heb je enig idee op wat voor een manier een baarmoedermond zich wijder maakt dan die paar millimeter?quote:Op zondag 22 januari 2012 03:30 schreef _joepie_ het volgende:
Je wilt zeggen dat de baarmoedermond niet verder open kan dan 3 cm 3mm.. hoe ben jij dan geboren..??
rustig opbouwen en de dame laten ontspannen...
quote:Op zondag 22 januari 2012 04:02 schreef Biogarde het volgende:
Buiten 't feit dat ik niet neuk, maar enkel de liefde bedrijf op een soms dierlijke manier, heb ik die ervaring niet. In zoverre, ik heb geen baarmoeder. Als penisbezitter ga ik opzoek naar andere technieken wanneer de ontvanger aangeeft dat het op dat ene moment niet zo fijn is. Dat heb ik niet heel vaak meegemaakt, maar kan me zo voorstellen dat doorrammen in tegen een baarmoederhals kinda pijnlijk is.
Sterker nog, ik denk dat het voelt alsof ze door je slurf een skippybal proberen te duwen.
Bestudeer de anatomie van een vrouw nogmaalsquote:Op zondag 22 januari 2012 00:34 schreef einzeinz het volgende:
Als ik seks heb heb ik met meeste gevoel als ik heel diep in haar doosje in die vernauwing (baarmoederhals?) lig te stoten.
Maar mijn ex-vriendin vond dat enorm pijnlijk.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op zondag 22 januari 2012 11:42 schreef Enchanted het volgende:
[..]
Bestudeer de anatomie van een vrouw nogmaals
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:34 schreef einzeinz het volgende:
Als ik seks heb heb ik met meeste gevoel als ik heel diep in haar doosje in die vernauwing (baarmoederhals?) lig te stoten.
Maar mijn ex-vriendin vond dat enorm pijnlijk.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Je mag het onzin vinden, het is wel de waarheid.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:01 schreef bulbjes het volgende:
[..]![]()
IN de baarmoederhals, ja hoor
Mijn dag is weer gemaakt haha.
Tevens: verkapt kijk-mij-een-grote-leuter-hebben topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |