Winter?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:25 schreef TAV74 het volgende:
dit was de eerste die we thuis hadden:
[ afbeelding ]
Met 20 mb harde schijf![]()
Heb nu nog lamme vingers van het Olympische spelen spelletje...
ik had het opgevoerde broertje. met kleur en 40 MB hdd.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:25 schreef TAV74 het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze pc hadden we zomer! Met kogelslingeren, hordenlopen, wielrennen e.d.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Die hadden wij ookquote:Op zondag 22 januari 2012 00:25 schreef TAV74 het volgende:
[ afbeelding ]
nee de zomer spelen. slecht voor de joystick. enkel de arcade overleefde dat.quote:
Zelfde principe: lamme vingers.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:30 schreef borisz het volgende:
Die zomerversie ken ik dan weer niet. Winter ken ik wel
Of F-15 Strike Eagle IIquote:
Klinkt me al veel te high tech ::Pquote:Op zondag 22 januari 2012 00:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of F-15 Strike Eagle IIHeb ik me ook uren mee vermaakt
Daar heb ik ook joysticks op stuk gespeeld op dat spelquote:Op zondag 22 januari 2012 00:28 schreef z80 het volgende:
nee de zomer spelen. slecht voor de joystick. enkel de arcade overleefde dat.
Zou je eigenlijk ook van dat ponsband en ponskaarten moeten hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een echte ouderwetse floppy liggen![]()
Ben altijd nog eens van plan een paar lessen in elkaar te zetten over de computer en diens ontwikkeling. Verzamel dus oude meuk om te laten zien aan de leerlingen
Draaide heel aardig op die Tulipquote:
Nou.. als je er wat van weet te liggen inclusief uitleg..quote:Op zondag 22 januari 2012 00:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk ook van dat ponsband en ponskaarten moeten hebbenEn een grote opleg harde schijf zoals ze die vroeger gebruikten
na even verder in de la spitten liggen hier ook nog floppen. zowel de goedkopen SSDD als de DD DDquote:Op zondag 22 januari 2012 00:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een echte ouderwetse floppy liggen![]()
Ben altijd nog eens van plan een paar lessen in elkaar te zetten over de computer en diens ontwikkeling. Verzamel dus oude meuk om te laten zien aan de leerlingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |