Zeg dat wel. Houd altijd rekening met mensen. Ben meer een zakelijke type en niet goed in de wat gevoeligere dingen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:35 schreef Slip het volgende:
Alle mannen zijn gewoon als het er op aan komt mietjes, in vergelijking met vrouwen. ik ken het...
Nee opzich kan het wel gewoon via de telefoon maar het is onpersoonlijker.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:35 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap er dus echt niks van. Hebben ze dan verkering?
Goed punt! Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is duidelijk maken dat er nooit iets tussen jullie kan gebeuren? Of is dat geen optie?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:35 schreef Cavalinho het volgende:
Dat helpt denk ik niet tegen dit soort gedrag, want die dat durven zijn de types die denken je te kunnen overhalen.
Trol faalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:36 schreef Beach het volgende:
Als een man dit deed, was dit topic nu al vol met boze vrouwen.
Niks trolfaal, dat is gewoon zo en dat weet je. Hypocriete vrouwen hier altijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee opzich kan het wel gewoon via de telefoon maar het is onpersoonlijker.
[..]
Goed punt! Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is duidelijk maken dat er nooit iets tussen jullie kan gebeuren? Of is dat geen optie?
[..]
Trol faal![]()
Dus als een man dat doet bij een vrouw, zeg jij dat dan ook tegen die vrouw?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:38 schreef boekenplank. het volgende:
Stel je anders gewoon niet zo aan zeg.
JAquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus als een man dat doet bij een vrouw, zeg jij dat dan ook tegen die vrouw?
Ik snap niet dat er überhaupt iets moet, nu. Wat verwacht zij nu dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee opzich kan het wel gewoon via de telefoon maar het is onpersoonlijker.
[..]
Goed punt! Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is duidelijk maken dat er nooit iets tussen jullie kan gebeuren? Of is dat geen optie?
[..]
Trol faal![]()
Je bent gewoon een beetje een sufkut, sorry hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:23 schreef Jellereppe het volgende:
Beste Fok!kers,
Gisteren een afscheidsfeestje gehad van een collega van mij die een jaartje stage gaat lopen in het buitenland. Kwam ik net naar binnen lopen word ik omhelst door een ex-collega die tegelijk haar handen over mijn borstkast tot mijn navel laat glijden. Durfde er niks van te zeggen, omdat ik d'r niet wilde beledigen.![]()
Daarna heeft ze de hele avond haar hoofd op mijn schouder neergezet en hield ze telkens mijn had vast. Met haar naar huis meegelopen en toen zoende ze mij opeens. Terwijl ik haar zie als een collega, terwijl zij door mijn roekeloze gedrag allemaal verwachtingen heeft gekregen.
Mijn vraag is hoe kun je het best duidelijk maken dat je geen oogje op haar hebt. Zonder d'r te beledigen?
Dit is de tweede keer binnen zeer korte tijd dat er twee meiden op mij vallen, terwijl ik geen gevoelens voor ze heb.
Klopt. Niet echt handig, nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje een sufkut, sorry hoor![]()
eerst dat kind de hele avond tegen je aan laten schuren en dan nog met haar meelopen
naar huis ook, is ook niet zo slim heh..
Wat zij verwacht? Geen idee, als het een collega is verwacht ze een vervolg date mogelijk. Maar hij ziet het niet zitten. Dus wil hij het duidelijk maken dat er niks tussen hun is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er überhaupt iets moet, nu. Wat verwacht zij nu dan?
Goed punt, ik las over het hoofd dat hij meeliep naar haar huis . Wat opzich nog best gemixte signalen veroorzaakt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eerst dat kind de hele avond tegen je aan laten schuren en dan nog met haar meelopen
Op het werk een drama ervan maken beter?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee en dan weer opnieuw gaaan afspreken is al hélemaal niet handig
Een berichtje of telefonisch is niet echt netjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee en dan weer opnieuw gaaan afspreken is al hélemaal niet handig
Wil haar niet pijn doen, vandaar. Maar ik ga het d'r op een zachte manier vertellen.quote:
Het is toch een EX-collega?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat zij verwacht? Geen idee, als het een collega is verwacht ze een vervolg date mogelijk. Maar hij ziet het niet zitten. Dus wil hij het duidelijk maken dat er niks tussen hun is.
[..]
Goed punt, ik las over het hoofd dat hij meeliep naar haar huis . Wat opzich nog best gemixte signalen veroorzaakt.
[..]
Op het werk een drama ervan maken beter?![]()
Wacht nou eerst maar eens af wat zij doet. Voor het zelfde hoor je er niks meer van.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:43 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Een berichtje of telefonisch is niet echt netjes.
[..]
Wil haar niet pijn doen, vandaar. Maar ik ga het d'r zeker vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Heh?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:43 schreef Jellereppe het volgende:
Wil haar niet pijn doen, vandaar. Maar ik ga het d'r op een zachte manier vertellen.
Dit..quote:
Jouw billen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:45 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Dit..
Waarom zou je überhaupt met haar afspreken? Laat het gewoon voor wat het is. Als zij met jou contact zoekt kun je haar altijd nog afwijzen.
I'd fuck her on the spot.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |