SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!I reject reality and substitute my own
weer het record niet verbroken [3FM #2044] met de ultrahype band the FOK!KERSquote:
Hippe OPquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
weer het record niet verbroken [3FM #2044] met de ultrahype band the FOK!KERS
twitter:space_andre twitterde op zaterdag 21-01-2012 om 20:30:36Wil ik een cappuccino maken, is de melkweg #flauwewoordgrappen reageer retweet
Barhangen vind ik veel gezelliger. Spreek je nog eens iemand en ik zit niet zo met m'n tas te hannesenquote:
Oh, ik houd wel van dansen! Dan kun je ook heel best contact maken. En ik neem geen tas mee op stap, veel te irritantquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Barhangen vind ik veel gezelliger. Spreek je nog eens iemand en ik zit niet zo met m'n tas te hannesen
nee hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:57 schreef CindieY het volgende:
Fijn mixje!![]()
Ik ben zeker de enige die radio luistert?
wat had je dan mee om je schouder in grunn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ik houd wel van dansen! Dan kun je ook heel best contact maken. En ik neem geen tas mee op stap, veel te irritant
Ik kwam van stagequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat had je dan mee om je schouder in grunn.
Ik kijk met een scheef oog naar Graham Norton, niet boeiend... Ik verveel me te pletter. En dat al na 2 dagen vrij van de 6... Ik faalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:57 schreef CindieY het volgende:
Fijn mixje!![]()
Ik ben zeker de enige die radio luistert?
Heel af en toe ga ik naar een club/disco/hoe je dat ook mag noemen tegenwoordig, dan laat ik hem thuis. Dan ist idd bloedirritantquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ik houd wel van dansen! Dan kun je ook heel best contact maken. En ik neem geen tas mee op stap, veel te irritant
Ik heb speciaal een portemonneetje voor het stappen, past precies id + bankpas + studentenpas + geld + sleutel in en niemand die em ziet zitten in m'n broekzak.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel af en toe ga ik naar een club/disco/hoe je dat ook mag noemen tegenwoordig, dan laat ik hem thuis. Dan ist idd bloedirritant
Het giert hier om het huis heen, fijnquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb speciaal een portemonneetje voor het stappen, past precies id + bankpas + studentenpas + geld + sleutel in en niemand die em ziet zitten in m'n broekzak.
Is het bij jullie ook zo stormachtig trouwens?
waait hier ook lekker!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Het giert hier om het huis heen, fijn
de huidige maghit krijgt een raar smaakjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:11 schreef Againzender het volgende:
En nog een RIP voor Jeroen Soer, GVD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de huidige maghit krijgt een raar smaakjedacht ik ook al, maar dat hou je toch altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 1 van de radiomensen uit mijn jeugd weg. Triest en jammer.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |