't Was ook best sufquote:Op zondag 22 januari 2012 14:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar dan die reactie van Timur![]()
gewoon er overheen lullen
Je bedoelt zeker Zeh Voice of Zjermany.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:53 schreef Cee het volgende:
Dit nummer werd redelijk briljant uitgevoerd in The Voice of Germany afgelopen vrijdag. Geloof 't of niet.
Nee, der vois of djurmunnie!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker Zeh Voice of Zjermany.
Weddenschap is dat er iemand is die het woordenboek van begin tot eind heeft uitgelezen.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:58 schreef FZN05 het volgende:
Heb ik de weddenschap voor volgende week nou gemist?
De hele Dikke Van Dale gelezen hebben, van A tot Z dusquote:Op zondag 22 januari 2012 14:58 schreef FZN05 het volgende:
Heb ik de weddenschap voor volgende week nou gemist?
Doordat het saai is, resulteert het hier in suf op de bank hangen. Ernstigquote:
Ik loop van suffigheid rondjes door 't huisquote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Doordat het saai is, resulteert het hier in suf op de bank hangen. Ernstig
Voorjaar, zomer, zin in!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik loop van suffigheid rondjes door 't huisPfff, tis tijd voor zomer, dan zijn zondagen leuk!
Ik heb er ook zin in!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Voorjaar, zomer, zin in!![]()
Ik ben de contactenlijst in m'n telefoon weer aan het leeghalen... Had een verkeerde instelling aangevinkt, had alle mensen die ik op Facebook heb er weer in staan![]()
Incl telefoonnummers, mailadressen en huisadressen, het is maar goed dat stalken niet mijn ding is
Ik dacht dat Facebook pas had beveiligd dat je telefoonnummers en adressen niet automatisch kon uitlezen uit Facebook. Alleen woonplaats en verjaardag volgens mij?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Voorjaar, zomer, zin in!![]()
Ik ben de contactenlijst in m'n telefoon weer aan het leeghalen... Had een verkeerde instelling aangevinkt, had alle mensen die ik op Facebook heb er weer in staan![]()
Incl telefoonnummers, mailadressen en huisadressen, het is maar goed dat stalken niet mijn ding is
Geen idee, ik had het wel weer voor elkaar... Al vaker geflikt, niet handig...quote:Op zondag 22 januari 2012 17:29 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Facebook pas had beveiligd dat je telefoonnummers en adressen niet automatisch kon uitlezen uit Facebook. Alleen woonplaats en verjaardag volgens mij?
Rolf!!quote:
Leuk! Gaan jullie met z'n tweetjes?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:04 schreef 3rdRock het volgende:
zo, lekker gefifaat en een vakantiestedentrip met moeders uitgezocht als verjaardagscadeautje. nu rammelt mijn maag dus ga ik wat te eten maken en daarna kinderen geen bezwaar, voetbal en wellicht nog een film kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |