quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
Heb ik ook.. Dit keer ligt het niet aan jou .. Maar kan niet opnieuwe jailbreaken .. Geen mac hier
Geen idee, nooit een 4 gehadquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:21 schreef KNAK het volgende:
echt merkbaar verschil tussen 4 en 4s? weet niet of het die extra centen waard zijn om een S te kopen
Ligt eraan wat je ermee doet, maar het is zeker een merkbaar verschil. Vooral de camera is veel beter en sneller, en de 4S is in alles verder beter (met als enige uitzondering misschien de accuduur). Als je hem nieuw wilt kopen, zal ik zeker voor de 4S gaan, aangezien de 8GB waarmee ze de iPhone 4 opvullen echt veel te weinig is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:21 schreef KNAK het volgende:
echt merkbaar verschil tussen 4 en 4s? weet niet of het die extra centen waard zijn om een S te kopen
Je moet zoeken naar wat gratis apps om video mee te monteren en dan zo'n Action Movie FX filmpje daarin gebruiken. Kan je toch best leuke dingen mee doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond die niet zo heel erg bijzonder.
Ik zocht meer naar spellen, muziek apps en dingen.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet zoeken naar wat gratis apps om video mee te monteren en dan zo'n Action Movie FX filmpje daarin gebruiken. Kan je toch best leuke dingen mee doen.
Videocamera is een heel stuk beter, browsen gaat sneller maar voor de rest moet je het echt naast elkaar hebben liggen om het verschil te merken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:21 schreef KNAK het volgende:
Het prijsverschil is amper 100 euro, en dan heb je:quote:Op zondag 22 januari 2012 00:35 schreef KNAK het volgende:
4s valt te jailbreaken?
wel prijzig voor die paar verbeteringen :/
T-Mobile is goed qua voorwaarden, maar qua 3G-dekking is KPN het allerbeste, gevolgd door Vodafone. Helaas zijn de prijzen ook op dezelfde wijze gesorteerd.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:23 schreef KNAK het volgende:
4s dus....
nu nog een abbo, weinig bellen/sms met internet ..tmobile ofzo denk ik
Ik heb betere ervaringen met vodafone dan kpn op 3G. Maar die 2 zijn wel de top inderdaad. En je kan telfort overwegen als alternatief voor kpn. Wel het netwerk en de dekking, niet de prijzen.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
T-Mobile is goed qua voorwaarden, maar qua 3G-dekking is KPN het allerbeste, gevolgd door Vodafone. Helaas zijn de prijzen ook op dezelfde wijze gesorteerd.
Hier ook Telfort sinds dec. Goeie dekkingquote:Op zondag 22 januari 2012 10:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb betere ervaringen met vodafone dan kpn op 3G. Maar die 2 zijn wel de top inderdaad. En je kan telfort overwegen als alternatief voor kpn. Wel het netwerk en de dekking, niet de prijzen.
Ik betaal 15 euro per maand voor 75 belminuten, 25 smsjes en 1GB data.
Wat heb je bijbetaald voor je telefoon dan? Ik betaal. 30 per maand voor 150 min, 150 sms en onbeperkt data. Heb 280 bijbetaald geloof ik (of 180, geen idee eigenlijk).quote:Op zondag 22 januari 2012 10:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb betere ervaringen met vodafone dan kpn op 3G. Maar die 2 zijn wel de top inderdaad. En je kan telfort overwegen als alternatief voor kpn. Wel het netwerk en de dekking, niet de prijzen.
Ik betaal 15 euro per maand voor 75 belminuten, 25 smsjes en 1GB data.
Er is een GBA emulator in Cydia..quote:Op zondag 22 januari 2012 13:10 schreef RickoKun het volgende:
waarom is er geen pokémon app
Ik wil pokemon spele verdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |