Toch spelen ze al in een wat logischere opstelling nu.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:05 schreef Stevenzenl het volgende:
Dat Twente blijft eigenlijk ook vrij matig hoor, met Brama, Rosales, Tiendalli, Wisgerhof en Bajrami heb je al 5 baggerspelers. Gijppie's focus ligt op Manolev, maar van Rosales kan je ondertussen ook zulke filmpjes maken.
Een supporter van Excelsior zat met een laserpen te schijnen in de ogen van Ten Rouwelaar. Toen ging Rouwelaar klagen bij de scheids en riep de speaker om dat de scheids dreigt met staken. Na het bericht van de speaker zegt Driessen: Kortom, Laser op.quote:
Al heel het seizoen de beste man bij Excelsior. Komt van AZ meen ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:08 schreef debeterebob het volgende:
Wie the fuck is die Alberg nu weer?
C. Reativiteit is al het hele seizoen geblesseerd. Net als M. Offengeluk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:07 schreef Buitendam het volgende:
Twente mist iets. Lijkt wel of ze met een mannetje minder spelen, zoiets.
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
C. Reativiteit is al het hele seizoen geblesseerd. Net als M. Offengeluk.
Hij had 'm moeten stompen. De actie vindt plaats buiten de 5 dus kan de keeper niet in bescherming worden genomen. Een terechte beslissing derhalve.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:13 schreef Stevenzenl het volgende:
Zoet moest gewoon die bal klem houden, ook al viel die.
Voor die aantal 100% kansen die je voorbij ziet komen om met de nek te scoren, in het hedendaagse voetbal.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:17 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens, zoals die Sno hé, ik vind dat je als club gewoon moet verplichten dat die gozert naar de kappert gaat. Ik weet zeker dat je zonder die touwen in je nek een stuk beter loopt te ballen.
Haha, willen ze ook van Zlatanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:17 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens, zoals die Sno hé, ik vind dat je als club gewoon moet verplichten dat die gozert naar de kappert gaat. Ik weet zeker dat je zonder die touwen in je nek een stuk beter loopt te ballen.
Kan wel functioneel zijn hoor. Die paar keer dat een verdediger achter Rene van Rijswijk moest aanrennen haakte deze meestal gewoon af omdat hij dan die vieze ongewassen stinkende staart in z'n bakkes kreeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:17 schreef Stevenzenl het volgende:
Linkje?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan wel functioneel zijn hoor. Die paar keer dat een verdediger achter Rene van Rijswijk moest aanrennen haakte deze meestal gewoon af omdat hij dan die vieze ongewassen stinkende staart in z'n bakkes kreeg.
Daarom is ie denk ik ook gekochtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:19 schreef Stevenzenl het volgende:
Bajrami heeft écht een goede vrije trap in zijn benen!
Helemaal blij zijn omdat je 2-0 maakt tegen RKCquote:
Waarom ook niet he?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Helemaal blij zijn omdat je 2-0 maakt tegen RKC
Er zijn helaas nauwelijks beelden van deze geweldenaar te vinden.quote:
Blij omdat we (weer) scorenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Moet 'ie dan gaan huilen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Aha, ok man.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lijkt me wat overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |