Wat vond je van m'n vriendenboekje post?quote:
Ja, dat maakt het wel wat lastiger ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar als ezell niet wilt meeten, dan kan dat nauwelijks.
dastan leukquote:Op zondag 22 januari 2012 01:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat vond je van m'n vriendenboekje post?
Ferme streep door de rekening.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:13 schreef Kutstudent het volgende:
Dat is wel een behoorlijke deceptie.
quote:Op zondag 22 januari 2012 01:17 schreef Kutstudent het volgende:
Melanie Iglesias met hoeven zou ik alsnog keihard raken. Ezell, daten?
Mij serieus nemen. Daar ga jij de mist in.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:20 schreef Kutstudent het volgende:
En daar, mijn beste, ga je de mist in.
Oh, dus je doet wel aan meets. Dat biedt weer perspectieven, KS.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mij serieus nemen. Daar ga jij de mist in.
Ik zou je best serieus nemen hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mij serieus nemen. Daar ga jij de mist in.
Hmm, ja, we gaan binnenkort toch zuipen, nemen we Ezell gewoon mee.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:24 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zeg, towerbridge. KS-->Ezell<--R_R
Wel je handen wassen vantevoren, anders kan ik je niet fatsoenlijk een high five geven tijdens het towerbridgen.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, ja, we gaan binnenkort toch zuipen, nemen we Ezell gewoon mee.
Dat moet wel lukken.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wel je handen wassen vantevoren, anders kan ik je niet fatsoenlijk een high five geven tijdens het towerbridgen.
Klopt, maar dat is bij deze SC wel vaker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |