Wil je Ezell ook geven dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ofnie? Jij kan dat tenminste waarderen, in tegenstelling tot Ezell.
Nee, ik ben net thuis...quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hey, Ezell, ben je weer een ijsje aan het eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar afgaande op wat ze tot nu toe van zichzelf heeft blootgegeven (haha, blootgegeven) is het toch echt wel een meisje. Of een hele vreemde jongen anders.quote:
Eng.quote:
Pics ter bewijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Ezell het volgende:
Speciaal voor R_R:Genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
ah, een kenner!quote:Op maandag 23 januari 2012 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
''HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHA''
jij ook ofniet, Hans ?!
Zie me shinen dan.quote:
Coke is voor watjes, echte mannen gebruik krokodilquote:
Genot, met carnaval les.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Genot, met carnaval vrij.
Met een kater in de collegebanken zitten.quote:
Ik vier geen carnaval, dus ik zit niet met een kater in de les.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met een kater in de collegebanken zitten.
Succes HJ.
Hoezo vier je geen carnaval?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vier geen carnaval, dus ik zit niet met een kater in de les.
Ik haat carnaval.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo vier je geen carnaval?
Kut voor je.quote:
Nogmaals kut voor je.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom studeer ik in Utrecht.
Oke bedankt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nogmaals kut voor je.
Graag gedaan.quote:
In tegenstelling tot jou plas ik niet in m'n bed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga je bed een verschonen verdomme
Omdat verkloot ritme en dat moet weer op orde komen. Kan ik misschien eens wel om half 12 gaan slapen.quote:
Jep.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Splutje het volgende:
Hebben jullie ook weleens het gevoel dat je fucking dom wordt van zuipen
Moet je eens een paar maanden lang dagelijks gaan blowen, dan voel je je pas dom. Je kan dan echt niks maar dan ook niks meer onthouden, concentratie permanent weg, etcetera etcetera.quote:
Daar hou ik echt totaal niet van. Ik ben wel serieus benieuwd hoe mijn hersenen eraan toe zijn. Of mijn leverquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moet je eens een paar maanden lang dagelijks gaan blowen, dan voel je je pas dom. Je kan dan echt niks maar dan ook niks meer onthouden, concentratie permanent weg, etcetera etcetera.
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moet je eens een paar maanden lang dagelijks gaan blowen, dan voel je je pas dom. Je kan dan echt niks maar dan ook niks meer onthouden, concentratie permanent weg, etcetera etcetera.
Slimmer in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Splutje het volgende:
Doet het weer!quote:
Tijdelijk ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Splutje het volgende:
ff proberenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |