Jep.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Splutje het volgende:
Hebben jullie ook weleens het gevoel dat je fucking dom wordt van zuipen
Moet je eens een paar maanden lang dagelijks gaan blowen, dan voel je je pas dom. Je kan dan echt niks maar dan ook niks meer onthouden, concentratie permanent weg, etcetera etcetera.quote:
Daar hou ik echt totaal niet van. Ik ben wel serieus benieuwd hoe mijn hersenen eraan toe zijn. Of mijn leverquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moet je eens een paar maanden lang dagelijks gaan blowen, dan voel je je pas dom. Je kan dan echt niks maar dan ook niks meer onthouden, concentratie permanent weg, etcetera etcetera.
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moet je eens een paar maanden lang dagelijks gaan blowen, dan voel je je pas dom. Je kan dan echt niks maar dan ook niks meer onthouden, concentratie permanent weg, etcetera etcetera.
Slimmer in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Splutje het volgende:
Doet het weer!quote:
Tijdelijk ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Splutje het volgende:
ff proberenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |