Als al die verhalen die hij hier op du foks post waar zijn, dan verslaat hij jullie ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als KS de afgelopen jaren een fatsoenlijke student is geweest zou ie ons er in principe uit moeten drinken.
Ik kreeg vroeger bier in plaats van melk, zo gaat dat hier in het dorp.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:48 schreef Dastan het volgende:
Tenzij we al dronken als studenten voor we in de puberteit kwamen rrrrr
Ik cognac in de fles. Was een lastig kind.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger bier in plaats van melk, zo gaat dat hier in het dorp.
Dommeluuuh.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger bier in plaats van melk, zo gaat dat hier in het dorp.
Jij bent altijd vrolijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Ezell het volgende:
Potverdorie, ik ben vanavond echt zó vrolijk.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik cognac in de fles. Was een lastig kind.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Ezell het volgende:
Potverdorie, ik ben vanavond echt zó vrolijk.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:52 schreef ThaTim het volgende:
Limbo's drinken iedereen onder de tafel, als jullie dat maar weten.
quote:
De zatste.quote:
Nou, dan ben ik vanavond helemaal vrolijk!quote:
Calimero doet het niet.quote:
Neen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:00 schreef Kutstudent het volgende:
Ik doe wel mee hoor. Als KB het allemaal betaald voor ons.
Het is allemaal wat.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
TETEREEEEEE TETEREEEEEEE
Ik hou een F.A.P. vanavond.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Yo, KS, waarom bende niet aan het zuipen?
Nou, leg die ongetwijfeld dolkomische afkorting maar uit.quote:
Wat?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou RR vrij goed nog alles verlopen.
Forever alone party.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, leg die ongetwijfeld dolkomische afkorting maar uit.
Het is officieel al geen F.A.P. meer want ik heb net even gruwelijk m'n huisgenoot in de pan gehakt met fifa.quote:
Nu Forever Alone Party 2.0?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is officieel al geen F.A.P. meer want ik heb net even gruwelijk m'n huisgenoot in de pan gehakt met fifa.
Ja, tenzij jij ff de trein naar Delft pakt?quote:
Denk dat je d'r toch iets meer moeite voor zal moeten doen.quote:
Ja maar als ezell niet wilt meeten, dan kan dat nauwelijks.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat je d'r toch iets meer moeite voor zal moeten doen.
Wat vond je van m'n vriendenboekje post?quote:
Ja, dat maakt het wel wat lastiger ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar als ezell niet wilt meeten, dan kan dat nauwelijks.
dastan leukquote:Op zondag 22 januari 2012 01:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat vond je van m'n vriendenboekje post?
Ferme streep door de rekening.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:13 schreef Kutstudent het volgende:
Dat is wel een behoorlijke deceptie.
quote:Op zondag 22 januari 2012 01:17 schreef Kutstudent het volgende:
Melanie Iglesias met hoeven zou ik alsnog keihard raken. Ezell, daten?
Mij serieus nemen. Daar ga jij de mist in.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:20 schreef Kutstudent het volgende:
En daar, mijn beste, ga je de mist in.
Oh, dus je doet wel aan meets. Dat biedt weer perspectieven, KS.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mij serieus nemen. Daar ga jij de mist in.
Ik zou je best serieus nemen hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mij serieus nemen. Daar ga jij de mist in.
Hmm, ja, we gaan binnenkort toch zuipen, nemen we Ezell gewoon mee.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:24 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zeg, towerbridge. KS-->Ezell<--R_R
Wel je handen wassen vantevoren, anders kan ik je niet fatsoenlijk een high five geven tijdens het towerbridgen.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, ja, we gaan binnenkort toch zuipen, nemen we Ezell gewoon mee.
Dat moet wel lukken.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wel je handen wassen vantevoren, anders kan ik je niet fatsoenlijk een high five geven tijdens het towerbridgen.
Klopt, maar dat is bij deze SC wel vaker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |