Is het zo erg ja?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:19 schreef tombolafan het volgende:
Oognip, als je al een fiat neemt, neem er dan niet een ouder dan 10 jaar, want daarna storten ze in elkaar [/ervaring]
Panda's zijn heel snel verroestte koekblikkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is het zo erg ja?Heeft meer te maken met de kilometerstand of die in elkaar stort denk ik?
Nopequote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zijn toch sowieso hetzelfde maar alleen andere mesjes? Ik had alle soorten mesjes in mn scalpelset
Maar dit is een cinquecentoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Panda's zijn heel snel verroestte koekblikken
idd, als t maar veilig rijdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Lelijk maakt niet uit! Als je er maar goed mee van A naar B kunt
Nou, daar trek je ook ergens een lijn hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat interesseerde me destijds bij mijn eerste auto ECHT geen ene fuck.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, daar trek je ook ergens een lijn hoor
een lijn van A naar B?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, daar trek je ook ergens een lijn hoor
Nope, echt Fiat, iedereen in mijn omgeving die er een had, had daar last vanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is het zo erg ja?Heeft meer te maken met de kilometerstand of die in elkaar stort denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Dat vind ik ook, kijk als je duizenden euro's over hebt kun je kieskeurig worden , maar nu heeft ze in ieder geval vervoer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat interesseerde me destijds bij mijn eerste auto ECHT geen ene fuck.
Al zou hij poepbruin zijn. Ik had een auto, kon heel waar ik wilde en de rest die er op liep te zeiken was gewoon jaloers
klopt. Mijn zus had ook zo'n cinquecento...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, echt Fiat, iedereen in mijn omgeving die er een had, had daar last van
Schijnt redelijk algemeen bekend te zijn ook
Hmmm... Ik heb net een autokenner (koopt goedkope auto's in, knapt ze op en verkoopt ze) gesproken en die zei dat het een prima auto was.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, echt Fiat, iedereen in mijn omgeving die er een had, had daar last van
Schijnt redelijk algemeen bekend te zijn ook
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:27 schreef Ynske het volgende:
Vraagje...
zijn deze erg aanwezig qua geur? zoet dus?Leuk weekend voor de boeg YnskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Van welk jaar istie ook alweer?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hmmm... Ik heb net een autokenner (koopt goedkope auto's in, knapt ze op en verkoopt ze) gesproken en die zei dat het een prima auto was.
Maar goed, sowieso wordt het geen super auto die ik ga kopen aangezien ik niet zo veel geld heb. Keuze is maar beperkt.
weekend, nee helemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Vraagje...
zijn deze erg aanwezig qua geur? zoet dus?Zou ik de linker nemen. Qua geur zit je dan het meest veilig lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Vraagje...
zijn deze erg aanwezig qua geur? zoet dus?Weet ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel eens massage-olie met kaneelsmaak gehad, dat rook niet heel sterk
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |