dat ligt ook aan de ingredientenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt gelijkmijn gerechten zijn vrij wisselend.... zelfs al heb ik er een recept van
Nee,dat ligt aan de tante toos actiesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat ligt ook aan de ingredienten
Vertelquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee,dat ligt aan de tante toos acties
die vlieger zat er al inquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:22 schreef -Engel- het volgende:
kewle vlieger....
en voor kerstmis mag je zeker wel 10 uur een taart bakken
beeeeeetje van dit, beeeeeeeeeeeeetje van datttum.... je kent de fam. knots toch nog wel? of is dat voor jouw tijd?quote:
mja... fondant gooien is natuurlijk ook heel erg zonde.... beter op etenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vlieger zat er al in
Ja, behalve dan dat mn ma t niet zo tof vond dat ik toen t ff niet lukte, zo een bal fondant door de woonkamer smeet
Nee dat ken ik niet echt maar ik denk wel dat ik snap wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
beeeeeetje van dit, beeeeeeeeeeeeetje van datttum.... je kent de fam. knots toch nog wel? of is dat voor jouw tijd?
ik kon er niet zo goed tegen dat t niet lukte, en dat ik mn knie weer eens had verdraaid zodat ik er niet op kon staan of een beetje gewicht op kon zetten om te kunnen lopen, dus toen t fondant begon te scheuren had ik t ff gehad, en door de kamer gesmeten.. waarop mn pa begon over dat ik dan niet genoeg meer had om de taart af te maken, maar ik had nog 6 pakjes hahaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja... fondant gooien is natuurlijk ook heel erg zonde.... beter op etenSuikerbom
vaders....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kon er niet zo goed tegen dat t niet lukte, en dat ik mn knie weer eens had verdraaid zodat ik er niet op kon staan of een beetje gewicht op kon zetten om te kunnen lopen, dus toen t fondant begon te scheuren had ik t ff gehad, en door de kamer gesmeten.. waarop mn pa begon over dat ik dan niet genoeg meer had om de taart af te maken, maar ik had nog 6 pakjes haha
ik had 10 pakjes (2,5 kilo dus) fondant, als t daarmee niet gelukt zou zijn... zou ik mezelf toch eens vragen gaan stellenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vaders....natuurlijk heb je extra fondant gehaald.... logisch toch
yepz.... dan gewoon niet met fondant werkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had 10 pakjes (2,5 kilo dus) fondant, als t daarmee niet gelukt zou zijn... zou ik mezelf toch eens vragen gaan stellen
kloonmeneer!quote:
ik heb maar 1 pakje fondant weg gemikt hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
yepz.... dan gewoon niet met fondant werken
Dat is zeker een mooi effect.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb maar 1 pakje fondant weg gemikt hooren iedereen vond mn taart ubertof! Vooral dat de fondant spierwit was en je dus pas. zag dat de cake knalrood was nadat ie aangesneden was
Haha, ik ben jarenlang getraind in zachtjes wegsluipen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kloonmeneer!![]()
Was je weggetoverd?heb echt niks gehoord haha
geniaalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ik ben jarenlang getraind in zachtjes wegsluipen.
Huis is opgelost, en heb al een nachtje in mijn nieuwe huis geslapen (wakker worden met de zon die opkomt boven de bergen en op je hangmat schijnt).
Was mooi, ik wilde om 23:30 gaan slapen, maar dat lukte niet omdat er een feestje gaande was. Lenzen weer ingedaan, gedoucht en op zoek naar het feestje. Niet op het dakterras, dus ik naar beneden naar het mannetje van de beveiliging. "is er een feestje?" Ja, in 206 (ik woon in 502). Belde ik aan; "Leuk dat jullie een feestje hebben, maar ik kan niet slapen. Wil niet jullie feestje ontnemen, dus kan ik meefeesten?"
Helemaal verbaasd: "Jaaaa, kom binnen, hier heb je wijn en pastasalade". Geinig huisfeestje bij de buurvrouw (45, met dochter van 21), met allemaal andere 40ers (costeņos - van de kust van Colombia). Lekker dansen en veul wijn drinken. Uiteindelijk ging ik als laatste om 4:30 weg.
Nieuwe vrienden maken gaat zo makkelijk daar. En goeie adresjes voor het carnaval in Barranquilla.
Vanavond naar een huwelijksfeest hier in Mex, ook gisteren nieuwe mensen leren kennen en gelijk uitgenodigd.
Mooi volk, die latinos.
In 3 jaar Aachen heb ik mijn directe buurvrouw een stuk of 10 keer gedag gezegd, da's alles. Wat een verschil.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geniaalwel tof dat je zo binnen mocht komen om mee te feesten, iig gastvrije mensen!
de Lack staat al in elkaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In 3 jaar Aachen heb ik mijn directe buurvrouw een stuk of 10 keer gedag gezegd, da's alles. Wat een verschil.
Hoest met jou? De meubels al opgebouwd?
Goed zo!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de Lack staat al in elkaarhelemaal zelf gedaan, ik was trots op mij
magnetron staat er op, wat een wereld van verschil!quote:
Je krijgt nog eens een net burgerlijk huiske!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
magnetron staat er op, wat een wereld van verschil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |