Oh dat vind ik helemaal lullig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:05 schreef tjiep_tjiep_hallo het volgende:
Haha..
Dankjullie voor de reacties hoor!
Ik vind het ook best wel brutaal. En inderdaad, 30 euro pp als kraam kado moet kunnen.
En de opmerking van, de volgende verjaardag geen kado kopen vink goed haha..! ;-)
Ben meer een beetje teleurgesteld waarom dit gebeurd.
Het boek schijnt 50 paginas te hebben.. Ik heb hem zelf nog niet gezien hoor.
Maar zo merk je wel wat nu vrienden zijn of niet ;-)
Ochja, mijn manlief heeft van hun niks gekregen op de verjaardagze waren het vergeten.. (zou nog komen.. hehe 3 maanden terug )
Dan geeft ze het toch niet...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:46 schreef tjiep_tjiep_hallo het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent goed bezig.
PS ze hebben beide een baan.. '-) en zij zegt dat 60 euro te veel is voor een kraamkado (dat fotoboek dus)
Moet ze verder zelf weten waar ze geld aan uitgeeft. Maar als je iets aanbiedt moet je het ook geven. En als je het dan achteraf te duur vindt omdat je echt een totaal verkeerde inschatting hebt gemaakt vind ik het erg zwak om dan terug te krabbelen... Maar nog steeds niet zo EXTREEM dieptriest als het vragen of de ander wil meebetalen... daar heb ik echt geen woorden voor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:11 schreef tjiep_tjiep_hallo het volgende:
Nee absoluut niet.
Maar aan andere dingen geven ze wel geld uit.
Bijvoorbeeld concert van de Toppers enz. Die kaartjes kosten ook nog redelijk wat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |