Jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:14 schreef Piye het volgende:
Ik wacht nog even tot iemand me kan vertellen of het de moeite waard is.
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:25 schreef LulaHoola het volgende:
Hai met Linda.
Maakt niet uit joh. Maar effe serieus ik zag echt helemaal niets in je hoor. Was alleen maar vriendelijk. Het is namelijk mijn werk!
Jammer, zonder diequote:Op zondag 29 januari 2012 10:25 schreef LulaHoola het volgende:
Hai met Linda.
Maakt niet uit joh. Maar effe serieus ik zag echt helemaal niets in je hoor. Was alleen maar vriendelijk. Het is namelijk mijn werk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont een vlakbij, lijkt me een betere optie misschien?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:32 schreef magneetstrip het volgende:
Ga gewoon weer naar het ziekenhuis en daar Linda opzoeken?
Was dat in het LUMC?quote:Op maandag 30 januari 2012 08:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Jij woont een vlakbij, lijkt me een betere optie misschien?
ik vermoedt spoorloos geraakt door de speurtocht naar jouquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef ikjijallebei het volgende:
Even een update, moest voor controle wederkeren en besloot even langs de afdeling te lopen waar ik iets meer dan een week alles heb ondergekotst enzo. Ik kwam lieve Anja tegen, de lieve vrouw wist zowaar nog wie ik was! Mijn operatie was ook zeldzaam dus het lag waarschijnlijk daaraan, in plaats van aan mijn looks.
Mijn pareltje Linda echter was/is spoorloos (verdwenen). Anja kon niet vertellen waar ze was, ze verscheen opeens niet meer op haar werk..![]()
Ik zou Anja wel doen trouwens, het lieve vrouwke, rond de 40, mooi schattig hoofd maar de rest valt een beetje tegen. Maar ze heeft me prima verzorgd.
Anja
Linda die opeens van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen![]()
Dit topic laten herleven
Linda zit waarschijnlijk in een safehouse dankzij het gestalk van jou.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:30 schreef ikjijallebei het volgende:
Even een update, moest voor controle wederkeren en besloot even langs de afdeling te lopen waar ik iets meer dan een week alles heb ondergekotst enzo. Ik kwam lieve Anja tegen, de lieve vrouw wist zowaar nog wie ik was! Mijn operatie was ook zeldzaam dus het lag waarschijnlijk daaraan, in plaats van aan mijn looks.
Mijn pareltje Linda echter was/is spoorloos (verdwenen). Anja kon niet vertellen waar ze was, ze verscheen opeens niet meer op haar werk..![]()
Ik zou Anja wel doen trouwens, het lieve vrouwke, rond de 40, mooi schattig hoofd maar de rest valt een beetje tegen. Maar ze heeft me prima verzorgd.
Anja
Linda die opeens van de aardbodem lijkt te zijn verdwenen![]()
Dit topic laten herleven
Onlogische conclusie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik vermoedt spoorloos geraakt door de speurtocht naar joukan wel eens gebeuren.
Hyves/facebook al geprobeerd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:36 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Onlogische conclusie.
Zoek slechts sporadisch en passief, bij een controle dus bijv. Maar ik zal haar vinden!
Topic is wel leuk geschreven, leest lekker wegquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |