SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
game onTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
ook al nietquote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Die heb ik nog liggen volgens mijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)le-10cm-length-26998
Zit ik alleen weer met die kut troep te kijkenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik weet het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Heb je iets nodig?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.amazon.com/FEM(...)id=1319769440&sr=8-2
GVD, geen paypal![]()
Nja weet je wat het is, het is wel cheap bij die Chinese webshops, maar de kwaliteit is dan ook meteen bagger.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die heb ik nog liggen volgens mij
En schijnbaar in NL verkopen ze geen 3.5 male naar 2.5 female
Koop 12 maanden XBLG bij Gamehubs...
Vergeten ze de laatste 5 cijfers/letters door te geven
FML
edit: en het is weekend dus er zit natuurlijk niemand achter de balie
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 12:03:49 ]![]()
Ik ga even kijken voor je, ik kan me herinneren dat ik ook zoiets hadquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja weet je wat het is, het is wel cheap bij die Chinese webshops, maar de kwaliteit is dan ook meteen bagger.
En schijnbaar in NL verkopen ze geen 3.5 male naar 2.5 femaleHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
http://www.onlinekabels.n(...)el-hqsa-010-0-2.html
GVD dat hebben ze dan weer overal in NLLOL 2 meter gekquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:02 schreef PierreTT het volgende:
Volgens mij heb ik hem Nick! 2 meter lang zelfs, maar weet je nog waar je hem vandaan hebt? En moet 3.5mm male naar 2.5mm female zijn he
Pierreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:02 schreef PierreTT het volgende:
Volgens mij heb ik hem Nick! 2 meter lang zelfs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee geen idee, maar ik gebruik hem niet, je mag hem hebben van mequote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.onlinekabels.n(...)el-hqsa-010-0-2.html
GVD dat hebben ze dan weer overal in NL
[..]
LOL 2 meter gek, maar weet je nog waar je hem vandaan hebt? En moet 3.5mm male naar 2.5mm female zijn he
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Pierreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soldmayor AT4 I come from Oss and I am so good bommen gooien allesssss!
Hmm okequote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee geen idee, maar ik gebruik hem niet, je mag hem hebben van meAls ik hem hier nergens in NL kan vinden, onthoud ik het ff
. Dan moet je meteen ff laten weten wat ie moet kosten
Aah yeahquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soldmayor AT4 I come from Oss and I am so good bommen gooien allesssss!![]()
Iemand potje fifa?? ik ben kanker brak dus kom maar op...![]()
![]()
Maximaal een kusje en een bak koffie, ik doe er toch niks meequote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm okeAls ik hem hier nergens in NL kan vinden, onthoud ik het ff
. Dan moet je meteen ff laten weten wat ie moet kosten
Dan kan ik beter Gwen hem op laten halen bij de UNIquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maximaal een kusje en een bak koffie, ik doe er toch niks mee
Lets go !quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Aah yeah![]()
Iemand potje fifa?? ik ben kanker brak dus kom maar op...Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hee, laat me lekker ontvoeren en verkrachtenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kan ik beter Gwen hem op laten halen bij de UNI![]()
![]()
Alsof ik daar zin in zou hebben, ik heb wel betere dingen te doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hee, laat me lekker ontvoeren en verkrachten
Niggah whut?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alsof ik daar zin in zou hebben, ik heb wel betere dingen te doen![]()
Ik heb wel betere dingen te doen dan jou te ontvoeren en te verkrachten, zoals koffie drinken, peuken roken, ouwehoerenquote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb wel betere dingen te doen dan jou te ontvoeren en te verkrachten, zoals koffie drinken, peuken roken, ouwehoeren![]()
![]()
Koffie, peuken, snipen met een AT-4quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:16 schreef SoldMayor het volgende:
Sowieso.. niks boven koffie en peuken.
Schiet op fifa sletquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:16 schreef SoldMayor het volgende:
Sowieso.. niks boven koffie en peuken.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:
Lekkere shit is lekkerHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Scherp hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:36 schreef Doopy-X- het volgende:
Spaceinvaders is de chick van Nick? Ik heb wat gemist volgens mij...![]()
![]()
Kraker toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:08 schreef PierreTT het volgende:
Teun, ik heb eindelijk dat nummer van jou gevonden!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Begin daar anders maar niet aan. Met een vader die alleen maar hoerige nel zit te schreeuwen op de xbox en een moeder die niet eens een sandwich maakt als dat gevraagd wordt... Daar komt helemaal niks van terecht.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gekwoot voor het nageslachtYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
![]()
![]()
Tof hoor
Overwerken staat hier gelijk aan AC/DC luisteren met collega's en om je heen kijken.
Verveel me kapot![]()
![]()
Ja me schatje is weer terug!
Had d'r ook al weer ff laten slippen en dus bijna weer op de grond gelegen, maar dat maakt niet uit. The biker is back!!![]()
![]()
Neem een uitkering.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef Michhas het volgende:
Overwerken staat hier gelijk aan AC/DC luisteren met collega's en om je heen kijken.
Verveel me kapot![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:06 schreef Bozz187 het volgende:
Ja me schatje is weer terug!
Had d'r ook al weer ff laten slippen en dus bijna weer op de grond gelegen, maar dat maakt niet uit. The biker is back!!Nee.quote:![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gratis geld, wie wil dat nou niet?!![]()
![]()
ikke want dan heeft het geld geen waarde meerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gratis geld, wie wil dat nou niet?!![]()
Heeft ziggo nou echt alle torrent sites geblocked? een vriend belt me net wanhopig dat ie geen enkele site meer op kan met torrents. En anders niks kan downloaden.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
nee, weer niet goed gelezenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft ziggo nou echt alle torrent sites geblocked? een vriend belt me net wanhopig dat ie geen enkele site meer op kan met torrents. En anders niks kan downloaden.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Deze zal jou verdomd goed staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gratis geld, wie wil dat nou niet?!
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
piratebay doet het gewoon bij ziggo.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft ziggo nou echt alle torrent sites geblocked? een vriend belt me net wanhopig dat ie geen enkele site meer op kan met torrents. En anders niks kan downloaden.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
ik lees niks, omdat ik geen ziggo hebquote:
Vroeg me af.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
SoldMayor even helemaal van de mat getikt, we laten hem eerst met 1-0 winnen en daarna slaan we 4x toe
BAM!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
![]()
Dus toch geen soldmayor 2012?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
SoldMayor even helemaal van de mat getikt, we laten hem eerst met 1-0 winnen en daarna slaan we 4x toe
BAM!
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Hij was brak, dus waarschijnlijk heb ik daarom gewonnenquote:
This shit right here nigga?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij was brak, dus waarschijnlijk heb ik daarom gewonnenna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Tauch, Dashboardje?
Net in allemaal auto's testgereden en pas niet in mijn voorkeursauto's. Ben fucking te groot.
Piszooi
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
welke had je voorkeur dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
Net in allemaal auto's testgereden en pas niet in mijn voorkeursauto's. Ben fucking te groot.
Piszooi
Me pa had dat ook met de Defender XD zo kut.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
tijd voor FringeTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Begin het leuk te vindenquote:
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Weet niet welk seizoen je bent?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
1quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet welk seizoen je bent?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
nog zat te gaan, 1 vond ik zelf iets minder, maar 2 en 3 zijn wel weer bruut..quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
@kneus, het wordt voor mij tijd te stoppen met choppers zie ik![]()
Mijn spm is van 520 ofzo naar 490 gezakt en daar zit jij ook bijna op
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Ik snipe alleen nog maar, en dan niet het campende soort.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn spm is van 520 ofzo naar 490 gezakt en daar zit jij ook bijna op
Ik vind de game soms te saai en ga dus maar vaak met m40 + acog op stap.
Echt serieus spelen doe ik al tijdje niet meer. De game heeft snel weer goede maps nodig.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Nou ik moet die meid maar gewoon proberen uit mijn hoofd te zetten. Zal wel even duren maar dat komt ook wel weer.![]()
Tt van woensdag nagekeken, kom zelf op 11/20 uit terwijl ik 13/20 nodig heb. Hopen dat ze mild nakijkenBaal wel van mezelf nu ik die modelantwoorden zie. Alle vragen wist ik gewoon en kon ik naar de volledige punten beantwoorden maar ik dacht dat de antwoorden te makkelijk waren en beantwoorde ze dus erg moeilijk. Retard-alert.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Geen tepels gezien vanmiddag?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou ik moet die meid maar gewoon proberen uit mijn hoofd te zetten. Zal wel even duren maar dat komt ook wel weer.![]()
![]()
Je kan ook cappen met die choppersquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn spm is van 520 ofzo naar 490 gezakt en daar zit jij ook bijna op![]()
![]()
Fucked up.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee niggah niets nada noppes.
Anyway, vertel. Gaat niks meer worden?![]()
![]()
Je moet 'm ook niet allemaal bier geven.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:05 schreef Doopy-X- het volgende:
Fijn. Junior spuugt even de hele bovenverdieping onder.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kunnen mensen bij DUO nou helemaal niks goed doen?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Nope. Was dat al niet bekend?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kunnen mensen bij DUO nou helemaal niks goed doen?![]()
Jawel, maar nu ik al klaar met ze ben dacht ik dat het niet meer kon. They proved me wrong.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nope. Was dat al niet bekend?na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Forum Opties Forumhop: Hop naar: