Als je dat een raar woord vind wat vind je dan van Lahmacun ?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:01 schreef computerprobleem het volgende:
Ik vind dat echt zo'n raar woord hé... 'Turkse Pizza'.
Bestaat gewoon niet, je hebt Pizza en Pizza is Italiaans.
Dat de Turken dat hebben gekloond op een of andere manier weet ik ook niet, maar als het zo doorgaat heb je ook nog Marokkaanse Rookworst en weet ik het wel niet allemaal.
Is gewoon Pizza. KLAAR.
*Zucht*

Wat jij vraagt aan de Turk is precies hetzelfde zodra je naar de Mac Donalds gaat om een cheeseburger zonder kaas te bestellen. Dan zullen ze ook vragen: ''heh, zonder kaas?''
 Wat jij vraagt aan de Turk is precies hetzelfde zodra je naar de Mac Donalds gaat om een cheeseburger zonder kaas te bestellen. Dan zullen ze ook vragen: ''heh, zonder kaas?''  

Nee, natuurlijk niet, kaas is gewoon een vast onderdeel van cheeseburger, de naam zegt het al. Knoflooksaus is geen vast onderdeel van bijvoorbeeld een kapsalon.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:10 schreef esperanza93 het volgende:
TS!Wat jij vraagt aan de Turk is precies hetzelfde zodra je naar de Mac Donalds gaat om een cheeseburger zonder kaas te bestellen. Dan zullen ze ook vragen: ''heh, zonder kaas?''
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |