abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:53:14 #297
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107203357
Ik ga al jullie tips meenemen en mijn schema even aanpassen. Drop hem wel weer als deze klaar is (misschien morgen).

Wat betreft de schouders: volgens exrx pak je met de upright row de lateral delts en met de shoulder press de anterior delts. En de posterior delts pak je al op de rugdag met de rows. Maar ik zal het doen zoals jullie het zeggen.

Wat betreft bp: ik zal de close grip schrappen, wel houd ik de flat bp en de incline bp erin, de flat doe ik met barbell en de incline met dumbells. Misschien nog wat flyes erin.

Triceps en biceps zijn een probleem inderdaad, triceps is een beetje overkill op de borstdag, daarom wilde ik aanvankelijk triceps op de rugdag doen en biceps op de borstdag, maar dan krijg ik het behoorlijk druk op de rugdag. Daar zal ik nog even aan moeten puzzelen.

Bedankt in ieder geval allemaal! ^O^
This isn't even my final form.
pi_107203380
Wat Yuri zegt kan ook.
pi_107203382
quote:
Triceps en biceps zijn een probleem inderdaad, triceps is een beetje overkill op de borstdag, daarom wilde ik aanvankelijk triceps op de rugdag doen en biceps op de borstdag, maar dan krijg ik het behoorlijk druk op de rugdag. Daar zal ik nog even aan moeten puzzelen.
Achjoh... ik doe borst/rug/biceps/triceps op een dag... kan best :P :D
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:55:01 #300
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107203410
Met SS/SL heb ik geen ervaring, nog niet over gelezen etc.
Met welke reden zou je dat willen doen?
This isn't even my final form.
pi_107203412
Waarom niet wat ik net zei, biceps+rug, triceps+borst, benen+schouders(+buik)?
Of toch du vader?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')