Staan ze dan niet nog maar 2 punten los?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:48 schreef Doublepain het volgende:
Real laat barca winnen en heeft zo extra rust voor cl en liga.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:48 schreef Doublepain het volgende:
5quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Staan ze dan niet nog maar 2 punten los?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:48 schreef Doublepain het volgende:
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:11 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
Jezelf lekker indekken voor je verlies.
Zelfs met Pinto wint Barca met gemak.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:11 schreef kilozout het volgende:
[..]![]()
Jezelf lekker indekken voor je verlies.
Klopt. Ronaldo zag het niet meer zitten bij Real Madrid, dus hij is overgestapt naar Barcelona.quote:
En zonder Pedro, Villa (en Afellay als invaller, zal het maar even erbij zetten).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:13 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zelfs met Pinto wint Barca met gemak.
[ afbeelding ]
Maar even zonder gekheid, waarom deed CR7 woensdag de 2e helft niet meer mee ?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:14 schreef Longslar het volgende:
[..]
Klopt. Ronaldo zag het niet meer zitten bij Real Madrid, dus hij is overgestapt naar Barcelona.
Die waren samen met Valdés aan het relaxenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:15 schreef Nober het volgende:
[..]
En zonder Pedro, Villa (en Afellay als invaller, zal het maar even erbij zetten).
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:19 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Die waren samen met Valdés aan het relaxen
[ afbeelding ]
Hij stond er bij en hij keek er naar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:15 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Maar even zonder gekheid, waarom deed CR7 woensdag de 2e helft niet meer mee ?
Wat een onsportieve kutclub is het toch het dat Barca.quote:De Portugese trainer Mourinho zei Pepe zijn actie kwalijk te nemen, als het bewust werd gedaan in elk geval. De verdediger speelde daar vervolgens zelf ook op in en liet donderdag weten dat hij niet bewust op Messi's hand stapte. Guardiola gaat mee in de woorden van Mourinho en Pepe. “Ik heb er niks meer over te zeggen, ook niet over de reactie van Mourinho. Als Pepe zegt dat het onbewust was, dan was het onbewust”, aldus de Barcelona-trainer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:27 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wat een onsportieve kutclub is het toch het dat Barca.
Intussen zijn er ook foto's opgedoken waarbij te zien is dat Messi weer duidelijk een kaart aannaait, hij is niet eens in de buurt van Pepe :
[ afbeelding ]
Real overweegt de Spaanse bond in te schakelen om Messi de rest van de competitie te schorsen.Nee hoor, je hebt helemaal gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat Messi zijn verontschuldigingen aanbied, en misschien wel een financiële bijdrage levert (aan Pepe) voor zijn onsportieve gedrag.★★★
Messi, de zoveelste schande voor sport in zijn algemeen, jammer dat die verdediger die Maradona zijn been brak niet meer speelt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk.
Hoop dat Messi zijn verontschuldigingen aanbied, en misschien wel een financiële bijdrage levert (aan Pepe) voor zijn onsportieve gedrag.
Blijkt ook nog eens dat Barca minstens 30 seconden heeft gewacht met het uitschieten van de bal terwijl er iemand van Real Madrid met een gapende hoofdwond ruim binnen de lijnen lag.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt helemaal gelijk.
Hoop dat Messi zijn verontschuldigingen aanbied, en misschien wel een financiële bijdrage levert (aan Pepe) voor zijn onsportieve gedrag.
Die verdediger is gereïncarneerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Messi, de zoveelste schande voor sport in zijn algemeen, jammer dat die verdediger die Maradona zijn been brak niet meer speelt.
Meen je dit nou? Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:33 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Blijkt ook nog eens dat Barca minstens 30 seconden heeft gewacht met het uitschieten van de bal terwijl er iemand van Real Madrid met een gapende hoofdwond ruim binnen de lijnen lag.
Iniesta dus ook schorsen, bijna een sterfgeval op zijn naam
Poedjol heeft volgens de liplezers van AS na de goal van Abidal gezegd "mooie goal negert" en wacht ook een vette schorsing.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Dat heb ik gemist.
Schande voor het voetbal dat Barcelona. Niet te geloven dat ik dat niet doorhad. Doublepain en Inzanity hebben dan toch gelijk.
Nou weten we het wel, Barcelona is gewoon beter, zelfs al zou Real Madrid kampioen worden. Wel slim, want over 38 wedstrijden is de kans dat je Barcelona verslaat het grootst.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze maken ook altijd van die vieze elleboog overtredingen he bij barca. kijk dit bijvoorbeeld..
[ afbeelding ]
En ook altijd van die vieze schwalbes ..
[ afbeelding ]
Al denk ik dat dat ook wel heel lastig zal worden. 2 punten verschil (Barca wint de volgende wedstrijd ook gewoon)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou weten we het wel, Barcelona is gewoon beter, zelfs al zou Real Madrid kampioen worden. Wel slim, want over 38 wedstrijden is de kans dat je Barcelona verslaat het grootst.
Schande, die buskots kan ook nog nie eens voetballen, terwijl die aanvallende middenvelder van Madrid de beste verdediger ter wereld is. Zie hoe hij Poedjol afstopt bij die 1-1, magistraal verdedigd, hij geeft em geen centimeter.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze maken ook altijd van die vieze elleboog overtredingen he bij barca. kijk dit bijvoorbeeld..
[ afbeelding ]
En ook altijd van die vieze schwalbes ..
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad dat de competitie heel moeilijk gaat worden voor Barca, maar weet zeker dat Real ook nog punten gaat verspelen. De 2e competitiehelft is traditiegetrouw niet hun betere.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou weten we het wel, Barcelona is gewoon beter, zelfs al zou Real Madrid kampioen worden. Wel slim, want over 38 wedstrijden is de kans dat je Barcelona verslaat het grootst.
Beide zullen nog wel punten verspelen, opzich wel interessant als ze alle twee over de 100 punten eindigen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al denk ik dat dat ook wel heel lastig zal worden. 2 punten verschil (Barca wint de volgende wedstrijd ook gewoon)
Geef Barca nog steeds meer kans.
Ik denk dat Barça wint, het zou voor Madrid de zoveelste tik zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al denk ik dat dat ook wel heel lastig zal worden. 2 punten verschil (Barca wint de volgende wedstrijd ook gewoon)
Geef Barca nog steeds meer kans.
Humorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:02 schreef TheFatLady het volgende:
Ik heb beslag weten te leggen op wat notities over Messi van "the not so special one" voor de wedstrijd van as. woensdag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het mooie aan elftallen die vanuit de intuïtie werken maar nog wel een bepaalde tactiek hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Barca heeft het spelletje gewoon helemaal door, denken veel sneller en snappen het allemaal beter. Real loopt er maar een beetje, en weet niet wat het moet doen. Dus gaan ze maar raar gedrag vertonen.
Idd. Word strontziek van dat antivoetbal van barca. schwalbe, overtreding, schwalbe, kaarten vragen, elleboogstoot, been breken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:21 schreef inZanity het volgende:
Is dit het grote verzameltopic voor trollende Barca-fappers geworden?
Ot: Ben bang dat het anti-voetbal van Barcelona weer beloond zal worden..Maar ik houd hoop. Duurt niet lang meer voor het voetbal eindelijk zal overwinnen! Overigens is het ook weer geen ramp als Real niet wint, belangrijkste is namelijk dat die titel(en als t even kan de CL) gepakt word. Nog altijd 5 punten..
5 punten is niet veel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:21 schreef inZanity het volgende:
Ot: Ben bang dat het anti-voetbal van Barcelona weer beloond zal worden..Maar ik houd hoop. Duurt niet lang meer voor het voetbal eindelijk zal overwinnen! Overigens is het ook weer geen ramp als Real niet wint, belangrijkste is namelijk dat die titel(en als t even kan de CL) gepakt word. Nog altijd 5 punten..
Kijk nou, er is er nog 1 overquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:21 schreef inZanity het volgende:
Zie vorige 30 topics.quote:
Waar heb je die glazen bol vandaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:30 schreef kilozout het volgende:
[..]
5 punten is niet veel.
Barca zal de Copa pakken en daarnaast ook de CL.
Real staat dan met 1 prijs en Barca met 2. Dan is Barca nog de grote winnaar.
Matige grap die je vaker hebt gebruikt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar heb je die glazen bol vandaan?
Nee nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:32 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zie vorige 30 topics.
Samengevat : gewoon omdat Barca !
Waar heb jij het vandaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar heb je die glazen bol vandaan?
Is geen grap. Is een vraag.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:33 schreef kilozout het volgende:
[..]
Matige grap die je vaker hebt gebruikt.
Maar je weet dat ik gelijk heb.
Jaloers? Op FC Barcelona zeker?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:34 schreef kilozout het volgende:
[..]
Nee nee.
Jaloezie. Dat is de echte reden, maar dat durft niemand toe te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |