SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:38 schreef Sinji het volgende:
No way Jose.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same, kijk de rest morgen wel.quote:
Dat is het probleem niet inderdaad.. als ze meteen doorgaan, maar zit altijd een uur tussen he, dus main card begint pas om 04.00quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:49 schreef Hooidraad het volgende:
Ik was ook van plan te gaan slapen na de prelims maar nu heb ik toch zin om verder te kijken...
Ach, het zijn er nog maar 4
Weet je dat zeker? Wat willen ze nu een uur lang gaan doen dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet inderdaad.. als ze meteen doorgaan, maar zit altijd een uur tussen he, dus main card begint pas om 04.00
Bij deze freecards weet ik het niet, bij PPV's wel.. dat is vaak om 02.00 afgelopen en PPV begint dan om 03.00.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Wat willen ze nu een uur lang gaan doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |