Blijf dan ook van die jonkos af.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
FAIL TT!!!!!!! Als je uit os komt... ofc.
Maar als jij Castallion dan dolde. Wat was je favoriete truukje?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
FAIL TT!!!!!!! Als je uit os komt... ofc.
Ach zat genoeg drank in dus het ging wel aardig op zn Rotterdams: Nou, wat kommie doen dan hiero?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat ze de tering kunnen genieten om vervolgens op zijn Rotterdams te zeggen dat ze kunnen 'opkankeren'.
Zijn scheenbeen kapot trappen en dan scoren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als jij Castallion dan dolde. Wat was je favoriete truukje?
Tja... toen ik fan van een club werd speelde Ado onderaan in de Eerste Divisie. En als je een club niet kent kan je er ook geen supporter van worden. Opzich wel jammer met het Zuiderpark op 30 minuten fietsafstand, maar eenmaal supporter blijf je (of ik iig) het ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:06 schreef De_kromme het volgende:
Een Delftenaar die voor Ajax is trouwens?
Als je uit Delft komt, ben je voor Vitesse.
Ook mijn favoriete beweging.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn scheenbeen kapot trappen en dan scoren.
Zou echt wat voor jou zijn. Lekker ADHD balletjes van de koningin zingen in zo;n volle kroeg.quote:
Rotterdam is gevormd door Brabanders. Moeten ze toch wel een beetje kunnen waarderen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach zat genoeg drank in dus het ging wel aardig op zn Rotterdams: Nou, wat kommie doen dan hiero?Kennelijk vonden ze dat al asociaal genoeg die teefjes.
Vroeger gingen we altijd met een groep Feyenoorders carnaval 'vieren' in Breda. Konden ze ook altijd wel waarderen die ratten. op t laatst stonden er bordjes en mochten we geen kroeg meer inDie bloembakken in de winkelstraat werden gesloopt. Ja ze vonden ons daar toch maar asociaal he
Vroeger als kleine aap op de camping al trouwens in Esbeek, terwijl we toch best uit een normaal gezin kwamen. Maar wel van Zuid en dat was voldoende voor die brabo's . Rotterdam is asociaal want die schelden boehoehoe
Ik drink liever puur koningswaterquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou echt wat voor jou zijn. Lekker ADHD balletjes van de koningin zingen in zo;n volle kroeg.
Mja cultuurverschil man. Als je daar poep zegt is het alsof je hier 4 x kanker in een zin zegt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Rotterdam is gevormd door Brabanders. Moeten ze toch wel een beetje kunnen waarderen?
Mijn familie bestaat uit "ekten". Een van de 26 oprichters van Rotterdam draagt onze familienaam en die is niet veel voorkomend. Überhaupt had bijna niemand toen namen / genealogie, behalve den adel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Rotterdam is gevormd door Brabanders. Moeten ze toch wel een beetje kunnen waarderen?
NONDEJUquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja cultuurverschil man. Als je daar poep zegt is het alsof je hier 4 x kanker in een zin zegt.
Je ging toch slapen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn familie bestaat uit "ekten". Een van de 26 oprichters van Rotterdam draagt onze familienaam en die is niet veel voorkomend. Überhaupt had bijna niemand toen namen / genealogie, behalve den adel.
Nu een simpel arbeidersgezinwaar het mis ging is nog steeds niet duidelijk
Ik heb dusdanig sterke genen dat ik waarschijnlijk afstam van Goden. Ook niet vaak voorkomend schijnt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn familie bestaat uit "ekten". Een van de 26 oprichters van Rotterdam draagt onze familienaam en die is niet veel voorkomend. Überhaupt had bijna niemand toen namen / genealogie, behalve den adel.
670 jaar gaat jouw stamboom dan terug, netjes dat je dat kan achterhalen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb dusdanig sterke genen dat ik waarschijnlijk afstam van Goden. Ook niet vaak voorkomend schijnt.
Zuiderpark. Daar hadden ze gewoon die tweede ring op moeten bouwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... toen ik fan van een club werd speelde Ado onderaan in de Eerste Divisie. En als je een club niet kent kan je er ook geen supporter van worden. Opzich wel jammer met het Zuiderpark op 30 minuten fietsafstand, maar eenmaal supporter blijf je (of ik iig) het ook.
[..]
Ook mijn favoriete beweging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |