quote:Moordvrouw met Wendy van Dijk en Thijs Römer
Vanavond start RTL 4 met de nieuwe politieserie ‘Moordvrouw’. Aan de cast zal het in ieder geval niet liggen; er is een blik aan bekende acteurs aangetrokken. Zo speelt Wendy van Dijk de hoofdrol.
Naast Wendy van Dijk, die Fenna Kremer speelt, komen we Renée Soutendijk (Carla Vreeswijk), Thijs Römer (Evert Numan), Porgy Franssen (Menno de Waard), Chava Voor in ’t Holt (Simone Blok) en Achmed Akkabi (Bram Amezian) tegen.
In Leeuwarden staat het uiterst gemotiveerde en professionele politieteam, onder leiding van Carla Vreeswijk, voortdurend onder hoogspanning om dreigende catastrofes het hoofd te bieden. Niet zozeer met traditionele moordonderzoeken en ontspannen gepuzzel, als wel met meeslepende races tegen de klok. Complicerende factor daarbij is de komst van rechercheur Fenna Kremer, een eigengereide ‘moordvrouw’ die met haar onorthodoxe en confronterende aanpak niet alleen criminelen ontmaskert, maar ook haar eigen collega’s tegen zich in het harnas jaagt.
jup, tussen the voice of hollandiaquote:
Het is de RTL 4 avond van Wendy?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
jup, tussen the voice of hollandia
Die is weg gestemdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:48 schreef Adelante het volgende:
Ik zie die engelse homo niet meer op de bank zitten, is die uitgezet?
Dit, zei en gijs waren de perfecte koppel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:43 schreef S1nn3rz het volgende:
Wendy van Dijk![]()
Die was na over de rooie al niet meer leuk.
Zij?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:49 schreef Zith het volgende:
[..]
Dit, zei en gijs waren de perfecte koppel.
Matthias heette die ander toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:49 schreef Zith het volgende:
[..]
Dit, zei en gijs waren de perfecte koppel.
precies met die wannabe M als hoofdinspecteur, een blonde homo en een excuusmarokkaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:50 schreef Injetta het volgende:
Dit is een van de allerslechtste geaceerde series ooit.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Alleen Soutendijk en Romer zijn goed, voor de rest is de serie drie keer niets. En verschrikkelijk ongeloofwaardig... Wendy komt binnenlopen zonder het dossier te lezen, weet gelijk de oplossingen, stormt de deur uit naar de getuigen zonder een adres te hebben, racete daarna naar die vrouw terwijl daar een geheime operatie bezig is (waar ze met groot materieel al klaarstonden?!) en ga zo maar door..
Baantjer is gewoon een bazenserie evenals Flodder. Alleen de series worden eindeloos herhaalt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom vinden mensen Baantjer zo goed? Ik keek even naar een aflevering omdat Römer overleden is. Wat zie ik? Arie Koomen als boef (?), die twee minuten later dood buiten een hotel ligt. Hij heeft een smak gemaakt maar z'n mond is dicht. Er staan mensen omheen. Römer komt aanlopen en loopt zó door het kringetje heen want er is al een gangetje gemaakt door de regie. Dan een shot van een Echte Boef (pokdalig gezicht, enge ogen) die bijzonder opvallend veelbetekenend wegkijkt en wegloopt van het lijk. De man heeft in en rond dat hotel niets te zoeken, dat zie je zo. Valt niet op hoor, dat is de boef.
En weer weggezapt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:00 schreef Kidney_bean01 het volgende:
oh nu wordt het helemaal leuk: scheppen naar forensisch bewijs!!! Normaal worden tenten neergezet, mannen in witte pakken van een forensisch team voorzichtig scheppend... Nee nu gaat Wendy ZELF eens eventjes wat scheppen... BELACHELIJK!
dit is klaagbaak, dit is om te zeiken, babyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:00 schreef usedtoknow het volgende:
Zeik niet zo en kijk dan gewoon niet mensen. Ik vind haar niet eens zo slecht acteren.
Laat me raden: tuin van 100 vierkante meter en zij schept gelijk op de goeie plek?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
goh ze schept toevallig (!!!) nog goed ook! Had toevallig nog een plastic zakje in haar jas om even een knuppel op te pakken
Oja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
dit is klaagbaak, dit is om te zeiken, baby
haha ja inderdaad! Deze serie moeten ze kwalificeren als komedie!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Laat me raden: tuin van 100 vierkante meter en zij schept gelijk op de goeie plek?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:05 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
haha ja inderdaad! Deze serie moeten ze kwalificeren als komedie!!!!
Ik kom Wendy wel ff vullen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:06 schreef AhmedJaret het volgende:
ter compensatie mag er wel een ruige seksscene in mr. mol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |