Ik heb vorig jaar (véél) gewerkt bij een bedrijf, en zonder loonheffingskorting.. Krijg dit jaar zo'n 2500 euro ineens terug.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kreeg vorig jaar het immense bedrag van 74 euro terug en dit jaar ook zo iets gok ik
Waarom wil je geen oordopjes die in ear zijn? Sinds ik die heb wil ik echt geen andere meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb er wel gratis een 8gb micro-sd bijgekregen terwijl ik die niet besteld had, oordopjes die NIET in-ear zijn en een USB-stekker, allemaal dingen die ik sowieso al nodig had, dus da's wel weer mooi
Heb je nog andere aftrekposten gehad? Want tegenwoordig is de maximale loonheffingskorting bij E6000, dus dan krijg je iets van 19xx euro terug.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:53 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar (véél) gewerkt bij een bedrijf, en zonder loonheffingskorting.. Krijg dit jaar zo'n 2500 euro ineens terug.
ewquote:
Dat kun je knippen, heb ik ook gedaan. Werkt prima, er zijn legio sites op internet waar een tutorial staat.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Even kijken of dat lukt, m'n nieuwe telefoon heeft een micro-simkaart, m'n oude nog een grote.
Hoeft niet eens, vriend van me had zijn VOG volgensmij net wel/niet aangevraagd, maar mocht al direct rijden voor EW.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:04 schreef joppie_saus het volgende:
Als je je VOG hebt opgestuurd en ze werk voor je hebben.
Zo lekker vriendelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:19 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb je al geantwoord... Lezen is ook een kunst.
Oke bedankt. Ben benieuwd, want wil eigenlijk zsm beginnen. Veel vrije dagen vanaf volgende week.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:02 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, vriend van me had zijn VOG volgensmij net wel/niet aangevraagd, maar mocht al direct rijden voor EW.
Vraag gewoon die VOG aan, weet je zeker dat het goed is. Is een kleinigheidje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oke bedankt. Ben benieuwd, want wil eigenlijk zsm beginnen. Veel vrije dagen vanaf volgende week.
Je mag mij er wel in zetten. Regio Zwollequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:54 schreef Hojdhopper het volgende:
Moeten er trouwens nog toevoegingen of wijzigingen worden gedaan aan/in de OP??
Correct, binnen drie weken moet je VOG zijn aangevraagd maar intussen kun je al wel aan het werk. Tenminste, zo ging het bij mijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:02 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, vriend van me had zijn VOG volgensmij net wel/niet aangevraagd, maar mocht al direct rijden voor EW.
Als je toch gaat wijzigen mag je mij voor Regio Nijmegen (AR) erin zettenquote:Je mag mij er wel in zetten. Regio Zwolle
Ik heb het aanvraagformulier destijds direct opgestuurd en toen kon ik ook direct aan het werk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:28 schreef Coastin het volgende:
[..]
Correct, binnen drie weken moet je VOG zijn aangevraagd maar intussen kun je al wel aan het werk. Tenminste, zo ging het bij mij
Oh, dat is minder.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je nog andere aftrekposten gehad? Want tegenwoordig is de maximale loonheffingskorting bij E6000, dus dan krijg je iets van 19xx euro terug.
Dat is een eis van veel klanten. Die hebben liever niet dat iemand die ooit is veroordeeld voor autodiefstal in hun (vaak dure) auto's rijdt. Lijkt me vrij logisch.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:08 schreef appelsjap het volgende:
Waarom willen ze eigenlijk een VOG? Het is nou niet bepaalde een bedrijf waar ik een VOG bij zou verwachten.
Er gaat ook het verhaal rond dat er ooit iemand vandoor is gegaan met een autoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat is een eis van veel klanten. Die hebben liever niet dat iemand die ooit is veroordeeld voor autodiefstal in hun (vaak dure) auto's rijdt. Lijkt me vrij logisch.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat is een eis van veel klanten. Die hebben liever niet dat iemand die ooit is veroordeeld voor autodiefstal in hun (vaak dure) auto's rijdt. Lijkt me vrij logisch.
Ik neem aan dat ze kopieën van je rijbewijs en paspoort/id maken? Dan is het vinden van de dader niet erg moeilijk meer. Je hoeft bij een dealer ook niet bij een proefrit je VOG mee te nemenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:48 schreef invine het volgende:
[..]
Er gaat ook het verhaal rond dat er ooit iemand vandoor is gegaan met een auto
Het gaat er lijkt me ook om dat je nooit een ernstig verkeersdelict hebt begaan ofzo. Als jij een VOG kunt laten zien laat je daarmee direct zien dat je dus helemaal clean bent wat dat betreft. Denk dat het ook om onder invloed rijden gaat enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:50 schreef appelsjap het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat ze kopieën van je rijbewijs en paspoort/id maken? Dan is het vinden van de dader niet erg moeilijk meer. Je hoeft bij een dealer ook niet bij een proefrit je VOG mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |