Aangifteprogramma downloaden en invullen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:19 schreef Franknfurter het volgende:
hoe kun je zien welk bedrag je terug kan vragen? Ik ben een noob in dit soort zaken.
Nee man, dat staat gewoon op je jaaropgaaf of op je laatste loonstrok. Net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Aangifteprogramma downloaden en invullen.
Of je wacht tot maart, dan kan je inloggen met je DigID in dat aangifteprogramma en staat alles ingevuld.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee man, dat staat gewoon op je jaaropgaaf of op je laatste loonstrok. Net zo makkelijk.
Hehe, lekker danquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:41 schreef Panthera. het volgende:
Zo, ook weer thuis. Had een auto met een lek koelvloeistofreservoir. Twee keer bijgevuld (eerste keer in m'n leven dat ik een motorkap heb opengedaan), maar net zo snel weer leeg. Was toevallig vlakbij m'n woonplaats en daar moest ik hem maar naar een bedrijf brengen.
Gewoon aftellen! Nog maar 16 dagen! Bekijk het positief!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet m'n nieuwe telefoon binnen gekregen, maar omdat ik ben overgestapt naar een andere provider moet ik nog tot 1 februari wachten tot ik hem kan gebruiken, ivm opzeggen oude contract en nummerbehoud enzo
Wat een hel
Je kan je oude simkaart er toch gewoon in rammen? Die toestellen die bij abbo's worden geleverd zijn volgens mij altijd simlock vrij. Of niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarnet m'n nieuwe telefoon binnen gekregen, maar omdat ik ben overgestapt naar een andere provider moet ik nog tot 1 februari wachten tot ik hem kan gebruiken, ivm opzeggen oude contract en nummerbehoud enzo
Wat een hel
Even kijken of dat lukt, m'n nieuwe telefoon heeft een micro-simkaart, m'n oude nog een grote.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:36 schreef S-RS het volgende:
[..]
Je kan je oude simkaart er toch gewoon in rammen? Die toestellen die bij abbo's worden geleverd zijn volgens mij altijd simlock vrij. Of niet?
Ten eerste, acht dagenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:32 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Gewoon aftellen! Nog maar 16 dagen! Bekijk het positief!
Voor morgen nog niets, maar ben dan ook pas vanaf 12:00 beschikbaar.. Lang leve het zusje dat vrij is....
Punt 1, inderdaad! Mijn excuus irritatie!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ten eerste, acht dagen
Ten tweede, wat heeft je zusje met jou beschikbaarheid te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |