SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik nog een keer 210 op GPS gereden in de ex-306 GTI van mijn neef
Écht te hard rijden in Nederland doe ik ook niet meer, kon vorig jaar 120 euro aftikken voor twintig te hard op de ring Groningen. Zonde geld.
Ik heb ook nog eens een keer 8,5 minuut gedaan over Groningen - Sappemeer, wat volgens Google Maps 22 minuten was tussen begin- en eindadres
[ Bericht 0% gewijzigd door joppie_saus op 23-01-2012 13:33:14 ]#26 || Luciano da Silva
Nee die andere geloof ikquote:Op maandag 23 januari 2012 13:36 schreef Pizzabodem het volgende:
Wat is trouwens die feestlocatie? Ben net in Meerkerk geweest, vlak langs de snelweg ergens. Is dat hem?
Hmm, hij had wel een kruip-stand volgens mij. Meeste semiautomaten hebben dat niet toch? Iig reed het veel beter dan de vorige automaat auto die ik mee had. (Dat zegt dan misschien wel wat over die Fiat 500).quote:Op maandag 23 januari 2012 15:24 schreef RTS91 het volgende:
Ik ben bang dat je die semi-automaat gewoon mee hadDat kan niet prima rijden.
Vreselijke auto inderdaad. Hij voelt ook gewoon aan als een slagschip. Zelfs bestelbusjes van vergelijkbare grootte vind ik veel prettiger rijden.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:36 schreef RTS91 het volgende:
Naar mijn weten is de C4 Picasso alleen met een gerobotiseerde versnellingsbak geleverd, de semi-automaat dus.
Hij stuurt inderdaad zonder gevoel, maar ik vind de Renault Grand Scenic slechter rijden. Qua luxe enzo was het een prima auto. Bestelbusjes (Vito & Transporter) sturen wel beter ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Vreselijke auto inderdaad. Hij voelt ook gewoon aan als een slagschip. Zelfs bestelbusjes van vergelijkbare grootte vind ik veel prettiger rijden.
Gewoon alles even natekenen, geen probleem toch?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:00 schreef Franknfurter het volgende:
Zo, voor morgen mag ik 2 ritjes rijden. Een 508 en een 118i. Heb ergere auto's meegemaakt
Nu alleen even bedenken hoe ik de transportformulieren geprint krijg want mijn printer doet het opeens niet meer.
De flitspaal aldaar staat wel op 50 te flitsen. Dat weet ik omdat ik daar laatst een boete heb gekregenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:16 schreef S-RS het volgende:
[..]
Één tikkie tegen de rem en hij reed weer 70
Kentekenpapieren zeker?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:12 schreef Franknfurter het volgende:
wauw, sommige mensen..
verder nog mensen die vandaag werken? Ik zit alweer braaf in de bus richting houten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |