Prettige auto's, mits het de handgeschakelde versie is. Die 4 traps automaten die Citroen en Peugeot overal in blijven lepelen kunnen echt niet meer..quote:Op zondag 22 januari 2012 12:53 schreef Pizzabodem het volgende:
Had nog niet zo op de auto gelet voor morgen, maar zie dat ik 220 km mag afleggen in een Citroen C5. Een stuk beter dan de Citroen C1 van vorige week denk ik
Ook zo'n semiautomaat met zo'n "mooie" stengel achter het stuur?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Heb onlangs de eerste keer in een C4 automaat gereden, maar daar word je inderdaad écht niet vrolijk van. Ik reed zo lang in de eerste versnelling dat ik eraan twijfelde of ik automaat reed..
Haha, been there, done that!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef S-RS het volgende:
Haha, als je het over zoeken hebt. Heb me laatst rot gezocht naar de spiegel verstelling in een vivaro, spoorloos.... In putten nog even bij een andere vivaro gekeken, en daar zat die gewoon in de deur. Bij die vivaro die ik mee had kon ik hem toch echt niet vinden, wat reed dat kut zeg
Daar ben je niet de enige in hoor. Bij particulieren is dat vaak zo of bij dealers waar auto's helemaal ingebouwd staan waardoor er eerst auto's verplaatst moeten worden en jij vervolgens met steken eruit kunt komen.. Dan rij ik meestal ook een stuk verder en stop ik ff snel om mijn navigatie in te stellen en soms de spiegels goed te zetten.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:04 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben dus niet de enige die faalt met dingen vinden?Vooral bij particulieren die ook echt blijven staan tot je helemaal weggereden bent, dan ga je helemaal haasten en dan zet ik hem uiteindelijk een kilometer verderop maar neer om alsnog op m'n gemakje alles te zoeken
Vrouwen..
Haha, doe ik soms ook hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 19:04 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben dus niet de enige die faalt met dingen vinden?Vooral bij particulieren die ook echt blijven staan tot je helemaal weggereden bent, dan ga je helemaal haasten en dan zet ik hem uiteindelijk een kilometer verderop maar neer om alsnog op m'n gemakje alles te zoeken
Vrouwen..
Hehe, jij was er idd ook bij toen ik die rotzooi niet kon vindenquote:
Hehe, ik moest laatst ook een auto bij een particulier ophalen. Dus ik neem mooi de tijd, en die kerel blijft maar staan kijken. Ik stel rustig m'n navi enzo in. Zegt die ineens, nou 't lukt wel hè? Ik ga weer naar binnenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:04 schreef Franknfurter het volgende:
Vrouwen..
Heb je de foto's nog? Het is me niet duidelijkquote:Op zondag 22 januari 2012 19:57 schreef MuurStraat het volgende:
Hele tijd terug moest ik een Volvo V50 ophalen bij een BMW dealer, stond daar helemaal ingebouwd tussen de splinternieuwe 7 series. Maar hij stond idd ook te wachten, dus ik denk ik rij hem alvast naar buiten. Niet gezien dat het een T5 was, slippende banden daar in die garage. Die kop van die kerel, priceless
C5/508 precies hetzelfde.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Heb onlangs de eerste keer in een C4 automaat gereden, maar daar word je inderdaad écht niet vrolijk van. Ik reed zo lang in de eerste versnelling dat ik eraan twijfelde of ik automaat reed..
Heb ik gedaan dmv handen op de spiegels en een beetje instellen. Nergens knopjes te vinden, en wilde toch mijn dode hoeken een beetje in het zicht hebben.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:01 schreef S-RS het volgende:
Haha, als je het over zoeken hebt. Heb me laatst rot gezocht naar de spiegel verstelling in een vivaro, spoorloos.... In putten nog even bij een andere vivaro gekeken, en daar zat die gewoon in de deur. Bij die vivaro die ik mee had kon ik hem toch echt niet vinden, wat reed dat kut zeg
Laatst ook iemand mee gered. Die moest nog een auto bestellen, hij had de 508 op het oog, of de Passat. Mijn eerste vraag, wilt u een automaat. Ja absoluut. Neem de Passat, die 4 traps rommel wilt u nietquote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
C5/508 precies hetzelfde.
Laatst een gast die een nieuwe 508 had in de lease, die wilde eerst de automaat pakken maar paste niet in het budget. Ik vertelde hem dat hij de beste keuze uit zijn leven had gemaakt.
In de 508 liggen allemaal automaat 6-bakken. Die bakken werken gewoon perfect. Dan heb ik het niet over de 1.6 e-hdi met hakkie takkie bak, dat is ook geen automaat, maar een gerobotiseerde handbak.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
C5/508 precies hetzelfde.
Laatst een gast die een nieuwe 508 had in de lease, die wilde eerst de automaat pakken maar paste niet in het budget. Ik vertelde hem dat hij de beste keuze uit zijn leven had gemaakt.
Ja, moet ik de volgende keer ook maar doenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Heb ik gedaan dmv handen op de spiegels en een beetje instellen. Nergens knopjes te vinden, en wilde toch mijn dode hoeken een beetje in het zicht hebben.
Ehm, nee?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef Franknfurter het volgende:
Aygo: binnen 10 seconden op de 100.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |